Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1991
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 des. 2016, 13:10

"Finalment no tindrem la sèrie en català al canal Super3. Ho lamentem."

http://misiontokyo.com/noticias/por-el- ... ball-super
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 495
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

dc. 14 des. 2016, 13:15

De moment diu. Això vol dir que segurament s'esperen a que la serie acabi al Japó.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1991
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dc. 14 des. 2016, 13:51

El "por el momento" ho han afegit els de MT gratuïtament xD, però sí, tard o d'hora...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dc. 14 des. 2016, 14:07

Ah, espero que algun dia arribi a TV3.
Per cert, és l'Enric Arquimbau el drac fosc?
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/bola-d ... o/4284150/
EDITO: Sí, era ell. Ja l'ahn descatalogat

EDITO2:
NOTICIA!!! Nou arc de Super!!! Surt l'A-17
http://www.dragonball-ultimate.com/news ... rier-japon
En quan pugui el tradueixo.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3557
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 14 des. 2016, 16:36

El tema de que tv3 no es decideixi a doblar ''Bola De Drac Super'' m'estranya molt i em fa pensar com comenteu. Que realment estan esperant a que la serie acabi o com a minim que arribi al capitol 100 i agafar la serie en pack. Amb ''Bola De Drac GT'' ja ho varen fer. Manga films va fer la seva edició en venta i tv3 la va emetra duna tirada tots 64. Això que jo creia en aquell moment que no en ferien mes de 30 capitols. Ja que mangafilms nomès n'havia editat els 30 primers. Però no es van emetre tots 64 en un mes i mitg mes o menys. En aquell any 1999 la serie es feia emisio de dilluns a diumenge.

Edit:Estic fent la recopilació del volum 1 de super versió full color (Amb neteja de fotogrames i ordenat) Poso una mostre i si agrada fare els 2 volums i els posare al apartat ''DD i altres metodes''
https://mega.nz/#!QA8ERDSJ!qrRJzeqMymjx ... Vf8Ex-8oLM
Salut :yeah:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6321
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 14 des. 2016, 16:47

La emissió de GT va ser des de mitjans de febrer fins passada la setmana santa, tocant al maig. 64 capitols a un per dia, més de dos mesos. Ho recordo molt bé perque la tinc sencera en VHS i per setmana santa, al marxar vaig haver de deixar programat el video per grabar sol els dies que no era a casa. I vaig malgastar molta cinta, en especial al capítol 49, el segon capitol del drac de 2 estrelles que va començar abans de l'hora calculada que començaven sempre. A més, tinc un extra del que va venir després.

Bé, el tema. A-17, ok, val. Tenen els personatges com els tenen com per anar rescatant d'antics i abandonats. Ja veurem què surt.
Imatge

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3557
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 14 des. 2016, 17:51

Ostres doncs potser vaig confos i va ser uns 2 mesos. Jo també la tenia grabada en vhs. I si no recordo malament la van tornar a repetir. Tambe van emetre els de mazinger z durant la emisio de Gt.

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dc. 14 des. 2016, 18:40

Sí. Recordo aquella época. Feien GT i Mazinger. Recordo que els enemics finals de les dues series tenien la mateixa veu, com m'agradava la veu d'en Ramon Puig. I quan va acabar Mazinger, enlloc de continuar, van fer els Motorratolins de Mart.
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/bola-d ... o/4290710/
El Drac de 4 Estrelles es la veu de l'Akainu?

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

dj. 15 des. 2016, 17:13

hola ja no saben que merdes inventarse ara ja tot val inclos en yamcha te un manga propi fet pel que fa dragon ball sai es lamentable,,, segur que planeta lo acaba publicant tambe,,, ara per guanyar pasta foten el que sigui,,, aqui teniu la noticia

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... ista-84114

No m´agrada que s´inventin mangas primer que terminin super i despres foten el xenoverse i ara aquest de yamcha que sera lo proxim de dragon ball heroes que li han fotut lo de super al davant perque ara com esta la nova serie a vere si venen mes merchandatge,,, i la nova part de la serie sera el torneig universal nose que coi fot el mutenroshi,,, que hagesin portat en yamcha i en chaoz,,, aixo si en trunks i en son goten ja no lluitaran mai mes i quedaran como dos ximples nens fent bromes,,,

Ja me estic cansant de bola de drac super si es per les noves generacions i tal pero jo soc de la antiga generacio i ja no me trago el que sigui perque porti super endavant,,, sembla que estic una mica cremat pero es lo que hi ha XD

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dj. 15 des. 2016, 21:44

No cal posar-se així, per un manga que només tindrà tres capítols, que l'única funció és entretenir el personal. Jo personalment l'he trobat curiós.

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6321
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 15 des. 2016, 22:17

kakarotto2017 ha escrit:
Ja me estic cansant de bola de drac super si es per les noves generacions i tal pero jo soc de la antiga generacio i ja no me trago el que sigui perque porti super endavant,,, sembla que estic una mica cremat pero es lo que hi ha XD

No obstant, dius que compraràs el primer número d'aquesta aberració que es la serie vermella de Planeta. Cada compra de material Super és una senyal perque continuin fent-la.
Imatge

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dv. 16 des. 2016, 11:57

http://www.dragonball-ultimate.com/news ... e-lunivers
L'arc que començarà el 5 de febrer de 2017 és l'arc del Torneig Multiversal. El torneig reunirà els millors guerrers dels 12 universos i sembla que els Guerrers de l'univers 7 que surten a la foto són els participants. Sembla que aquesta vegada no serà 5 vs 5. I sembla que només quedarà un univers.
Poso la sinopsi en anglés:
At Goku’s request, the Omni-Kings’ “Tournament of Power” martial arts tournament between universes now begins! …But this also proves to be the beginning of universal destruction. What awaits the victors of this tournament, and the vanquished…?! How will these intense team battles between the elites of each universe turn out…?!
Dragon Ball Super enters its new chapter, the “Universe Survival Arc”. As you can see from the main visual, it’ll be a full-throttle story where Goku and the rest of the Universe 7 warriors form a team to take on a tournament between universes! Artificial Human No. 17 and Majin Boo are there too, so personally I can’t contain my excitement at the thought of what kind of fights we’ll see! Look forward to this new chapter that’ll be sure to feature super-intense battles with nonstop appearances by the elites of each universe!

Per cert, encara no ha respós ningú a la meva pregunta. Es l'Enric Arquimbau la veu del Drac de 4 Estrelles?

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dv. 16 des. 2016, 13:27

Comte Urà ha escrit:
http://www.dragonball-ultimate.com/news/synopsis-nouvel-arc-de-dragon-ball-super-survie-de-lunivers
L'arc que començarà el 5 de febrer de 2017 és l'arc del Torneig Multiversal. El torneig reunirà els millors guerrers dels 12 universos i sembla que els Guerrers de l'univers 7 que surten a la foto són els participants. Sembla que aquesta vegada no serà 5 vs 5. I sembla que només quedarà un univers.
Poso la sinopsi en anglés:
At Goku’s request, the Omni-Kings’ “Tournament of Power” martial arts tournament between universes now begins! …But this also proves to be the beginning of universal destruction. What awaits the victors of this tournament, and the vanquished…?! How will these intense team battles between the elites of each universe turn out…?!
Dragon Ball Super enters its new chapter, the “Universe Survival Arc”. As you can see from the main visual, it’ll be a full-throttle story where Goku and the rest of the Universe 7 warriors form a team to take on a tournament between universes! Artificial Human No. 17 and Majin Boo are there too, so personally I can’t contain my excitement at the thought of what kind of fights we’ll see! Look forward to this new chapter that’ll be sure to feature super-intense battles with nonstop appearances by the elites of each universe!

Per cert, encara no ha respós ningú a la meva pregunta. Es l'Enric Arquimbau la veu del Drac de 4 Estrelles?

Sí que l'és. Aquí tens una mostra extreta de la pàgina eldoblatge.com. http://www.eldoblatge.com/mostres_audio/151-1.mp3
Pel que fa al doblatge de Súper en Català, recordem que Kai no es va estrenar fins que va finalitzar al Japó, més recentment amb la saga de Majin Boo, que va finalitzar el juliol de 2015 al Japó, i no es va començar a emetre a casa nostra fins fa gairebé un any (gener 2016). Tot i que si no la doblen, no passaria res. Preferiria que abans doblin les tres pel·lícules que falten, abans que posar-se amb Super.
orikaiser l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 16 des. 2016, 13:34, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dv. 16 des. 2016, 13:32

Ostres! Merci Orikaiser. Ara només em falta escoltar la veu del drac de 3 estrelles.

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dv. 16 des. 2016, 13:36

Comte Urà ha escrit:
Ostres! Merci Orikaiser. Ara només em falta escoltar la veu del drac de 3 estrelles.

Aquest es més complicat, ja que a la fitxa d'eldoblatge.com, només apareixen els personatges fins a la saga Baby. Tot i així, recordo que va sortir deu fer un parell d'anys a La Riera, fent de productor de cinema eròtic. Si no recordo malament, feia el paper de "Sabino".
Edito, he trobat el seu nom. Manuel Veiga es diu el personatge de Sabino a La Riera, i diria que el drac de tres estrelles el doblava ell. Si vaig errat, corregiu-me, siusplau,
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants