Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 feb. 2017, 13:31

Mare de Déu, on anirem a parar amb la porqueria de les religions...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 feb. 2017, 13:46

orikaiser ha escrit:
Mare de Déu, on anirem a parar amb la porqueria de les religions...

Ja ho veus. Ara només falta que surtin els arqueolegs dient que volen que la Toei elimini a la deesa perque s'assembla a la Cleopatra...
I a mi el que em fa gràcia es que no es queixen de "Los Simpson" on si es van burlar de Ganesha i de la religió hindu.
En fi, sembla que al món hi ha molta gent amb molt temps lliure...
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 feb. 2017, 14:30

I el Déu de la Terra és verd, amb antenes i a sobre extraterrestre.... això és que la gent té poca feina.....

Font: http://www.rajanzed.org/hindus-concerne ... tv-series/
http://www.dragonball-ultimate.com/news ... ball-super
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 feb. 2017, 17:47

Si a super ja no foten res de sang,,, i al joc de fusions en verde la espasa li foten un pal,,, avui em dia ja no em sorpren res de res,,, per cert el paio que lluita amb en goku al opening final el de vermell dic,,, no us recorda al dalshim de street fighter el poses de negre i es clavat nomes li falta estirar les cames i les braços i sacar foc per la boca,,, aixo de les religions es com la globalitzacio que tot lo que abans era al seu lloc ara esta a tot arreu i es de tots,,, XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 feb. 2017, 10:35

Veient la bona qualitat de diseny que ha tingut el especial trunks del futur. Ja podrien haverse currat una millor qualitat dels de super. Una pregunta kakarotto2017. Crec que vas ser tu que em va dir que tenia els tankobon edicio planeta en castella. ¿Els vas arribar a aconseguir tots? Es per el tema de fer la traduccio dels resums d'inici de volum.
(Ho posso aqui perque no recordo be si vas ser tu o algu altre que m'ho va dir) Salut.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 feb. 2017, 10:49

Spoilers del capítol 78:
https://www.youtube.com/watch?v=lC5QOYjzR8k
L'Univers 9 es un univers d'homes llops. Lluitaran en Gohan, en Goku i en Bu contra el Basil, Lavenda i Bergamo
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 feb. 2017, 11:29

No xagasa ho sento no he conseguit mes tomos,,, ni he vist de 2 ma tampoc,,, i aixo que vaig anar fa uns quince dies al mercat de sant antoni i no vaig veure cap,,, pero si els trobo be o sigui barats tal vez me la acabi fent,,, havia un noi que els tenia tots un tal Vicdbz aquest home crec que s´ho compra quasi tot de bola de drac XD
Si el capitol 78 es veu apasionant,,, mode "ironia on" salut
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 feb. 2017, 17:30

He estat buscant aquest especial que dius en anglès, però no el trobo. Està emès, ja?
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 feb. 2017, 17:39

surreak ha escrit:
He estat buscant aquest especial que dius en anglès, però no el trobo. Està emès, ja?


Crec que es refereix a les escenes afegides a l'edició estesa de la Resurrecció d'en "F". Això ja ho tenim des de l'any passat.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 feb. 2017, 17:41

Aaah, vale, així res. Ja em pensava que veia visions...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 feb. 2017, 10:36

Bueno el proxim mes ja sortira a la venta el comic 212 de bola de drac super. Sembla que planeta s'ha decidit a publicar els anime book de les pelicules i lo millor de tot en bilingue. Català i castella. Ja se que direu que fa temps que planeta els esta editan. Però fa poc he descobert una llibreria aprop de la meva població i mirant la zona comics manga vaig flipar de lo ven clasificats que els tenien. Fins al punt de comprarme el de bola de drac gt 100 anys desprès. Vaig encarregar els 3 anime book de les pelis den Broly en català ja que nomès els tenien en castella. En definitiva que vaig veure que planeta s'ha posat les piles en edicions de bola de drac. Espero que reeditin els primers anime book i no ho deixin a mitjes. Ja que la edició que va sortir als 90 era una mica xapusera. ( Els volums tallats tipo fasicles)
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 feb. 2017, 12:07

amb lo bons que eran els anime kids mode ironia on bueno en la epoca jo ho considerava que eran una merda la veritat i no em vaig comprar cap,,, avui en dia tinc uns 7 o 8 i si veig la resta mels comprare,,, i trobarlos barats es practicament impossible lo mateix em passa amb les postals me molaria comprarles pero al preu que demanan ara em tiro patras com es diu jaja
Els anime books recordo que un company de classe em va deixar el del primer cop que va apareixer en broly en japones fa poc li vaig demanar si mel podia vendre pero ja no el tenia una llastima,,, jo en castella ni en catala me´ls comprare,,, en japones si que me haria ilusio el unic que tinc es el de Gt 100 anys despres justament els vaig comprar amb els 2 perfect files de dbgt el que no entenc com mai es van traduir,,, a mi em queda per comprar el compendio 2 i ja veurem si em compro el 1 de super (al final si el comprare pero es per donarli emocio) XD

posdata: ahir es va estrenar el trailer de super a boing per fi la anuncian,,, jo he resintonitzat el canal perque el tenia esborrat,,, de aquest canal nomes aguanto el asombros mon de´n gumball la resta em sembla tot merda XD

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... lano-89266
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 11 feb. 2017, 01:14

Vaja sembla que tv3 s'ha decidit a emetre les pelicules de ''Bola De Drac Z''. una peli cada dissabte segons el anunci que han emes.
No em vull fer esperances amb el doblatge de les 4 ultimes del z ja he rebut masses decepcions.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 11 feb. 2017, 10:54

Si no vaig errat les pelis que donen son les de Bola de drac, no Z. Ahir mateix vaig veure l'anunci.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

ds. 11 feb. 2017, 11:48

xagasa ha escrit:
Vaja sembla que tv3 s'ha decidit a emetre les pelicules de ''Bola De Drac Z''. una peli cada dissabte segons el anunci que han emes.
No em vull fer esperances amb el doblatge de les 4 ultimes del z ja he rebut masses decepcions.

No, les de Z no les han anunciat pas, si no les de Goku nen, que per cert, son uns pesats, no se quants cops pensen repetirles....

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot], pinya i 33 visitants