Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Les INTENCIONS del 3XL

dl. 20 jul. 2015, 21:26

Cortexian05 ha escrit:
Exacte!
Aixó si, per el públic que li intentaven donar al canal hagués pintat molt bé economicament i tematicament alguns animes com: Black Lagoon, Fate Zero, Gantz, Ergo Proxy o Hellsing (que m'extranya que tot hi haver-hi el 'boom' d'aquella l'època d'aquestes series no se les han plantejat portar-les).

Jo també penso que les sèries com Black Lagoon o Fate Zero haguessin quallat molt bé. Jo també hagués apostat per Steins Gate, Bakemonogatari, Durarara i Baccano. Estic segur que quallarien bé també.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Les INTENCIONS del 3XL

dg. 26 jul. 2015, 11:39

Killy ha escrit:
Jo també penso que les sèries com Black Lagoon o Fate Zero haguessin quallat molt bé. Jo també hagués apostat per Steins Gate, Bakemonogatari, Durarara i Baccano. Estic segur que quallarien bé també.


Estic d'acord, son uns animes molt decents que en català podria quedar bé. Donaria tot el que fos perque tornin a posar el canal K3 o un programa especialitzat en anime i videojocs com els inicis del 3xl.
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Les INTENCIONS del 3XL

dj. 10 set. 2015, 01:06

Killy ha escrit:
Jo també penso que les sèries com Black Lagoon o Fate Zero haguessin quallat molt bé. Jo també hagués apostat per Steins Gate, Bakemonogatari, Durarara i Baccano. Estic segur que quallarien bé també.


Totalment d'acord. Tant de bo hagués passat.
(Les dues primers són de les meves favorites, així que la teva hipòtesi m'ha deixat amb les il·lusòries ganes de gaudir-ne en català. Mare meva, un Fate Zero en català. :plora: )

Molt bona feina de recerca, Cortexian :juas:
 
Edward D.Teach
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 24 juny 2015, 21:10

Re: Les INTENCIONS del 3XL

dj. 10 set. 2015, 11:31

M'encanten les sèries que dieu (tret de Ergo Proxy, que potser és la que em costa una mica més d'empassar) i penso que haurien quedat molt bé en el 3xl, però ara és impossible que amb l'actual model de programació del Super3 les emetin.
Ara només podem esperar nous capítols de One Piece, Shin Chan i Doraemon, reemissions de sèries com Sailor Moon i Detectiu Conan (per què no?) i potser, POTSER, Bola de Drac Super d'aquí uns anys (tot i que Joan Sanz, veu del Vegeta, ja ha dit que no li agradava gens, que les coses s'haurien d'haver deixat tal com estaven i que ens oblidéssim de portar-la a Catalunya).
Però crec que en un futur, si tornés el canal 3xl, les doblarien encara que fossin antigues, no? I per cert, fa uns mesos, quan Bola de Drac en català va fer 20 anys, vaig llegir un article del diari on explicaven que Doctor Slump s'emetria de nou al Super3, però no ho he tornat a sentir per enlloc. Deien que parlaven amb l'empresa animadora per aconseguir-la en millor qualitat i resolució. En sabeu alguna cosa?
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Les INTENCIONS del 3XL

dv. 11 set. 2015, 11:38

Edward D.Teach ha escrit:
M'encanten les sèries que dieu (tret de Ergo Proxy, que potser és la que em costa una mica més d'empassar) i penso que haurien quedat molt bé en el 3xl, però ara és impossible que amb l'actual model de programació del Super3 les emetin.
Ara només podem esperar nous capítols de One Piece, Shin Chan i Doraemon, reemissions de sèries com Sailor Moon i Detectiu Conan (per què no?) i potser, POTSER, Bola de Drac Super d'aquí uns anys (tot i que Joan Sanz, veu del Vegeta, ja ha dit que no li agradava gens, que les coses s'haurien d'haver deixat tal com estaven i que ens oblidéssim de portar-la a Catalunya).
Però crec que en un futur, si tornés el canal 3xl, les doblarien encara que fossin antigues, no? I per cert, fa uns mesos, quan Bola de Drac en català va fer 20 anys, vaig llegir un article del diari on explicaven que Doctor Slump s'emetria de nou al Super3, però no ho he tornat a sentir per enlloc. Deien que parlaven amb l'empresa animadora per aconseguir-la en millor qualitat i resolució. En sabeu alguna cosa?


Puedes buscar ese articulo?
 
VincentLaw
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 29 des. 2017, 12:38
Contacta:

Re: Les INTENCIONS del 3XL

dv. 29 des. 2017, 13:19

Edward D.Teach ha escrit:
M'encanten les sèries que dieu (tret de Ergo Proxy, que potser és la que em costa una mica més d'empassar) i penso que haurien quedat molt bé en el 3xl, però ara és impossible que amb l'actual model de programació del Super3 les emetin.
Ara només podem esperar nous capítols de One Piece, Shin Chan i Doraemon, reemissions de sèries com Sailor Moon i Detectiu Conan (per què no?) i potser, POTSER, Bola de Drac Super d'aquí uns anys (tot i que Joan Sanz, veu del Vegeta, ja ha dit que no li agradava gens, que les coses s'haurien d'haver deixat tal com estaven i que ens oblidéssim de portar-la a Catalunya).
Però crec que en un futur, si tornés el canal 3xl, les doblarien encara que fossin antigues, no? I per cert, fa uns mesos, quan Bola de Drac en català va fer 20 anys, vaig llegir un article del diari on explicaven que Doctor Slump s'emetria de nou al Super3, però no ho he tornat a sentir per enlloc. Deien que parlaven amb l'empresa animadora per aconseguir-la en millor qualitat i resolució. En sabeu alguna cosa?


ajuda

viewtopic.php?f=21&t=21217&p=352615&hilit=Ergo+Proxy#p352615
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Les INTENCIONS del 3XL

dv. 29 des. 2017, 17:20

lamentablemente el 3xl.net no volvera nunca mas creo yo,,, ha sido parte de la historia de nuestras vidas y lo guardamos con un bonito recuerdo como en antaño fueron los inicios del club super 3 que no tienen nada que ver con los de ahora aishhh como me gustaba el megazero era el canal plus volador XD

hoy dia con detective conan,bola de drac,doreaemon y shin chan ya tenemos cubierta la cuota del anime en nuestro pais,,, y dudo que veamos alguna serie nueva a dia de hoy de anime,,, por suerte tenemos la nube y sabemos buscarnos la vida ^^

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants