Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
quim88888
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dc. 08 jul. 2015, 09:56

Trobar capituls de Doraemon

dc. 15 jul. 2015, 17:21

Hola a tots, es el primer tema que faig jo i us voldria dir si en aquest forum puc trobar tots els capituls de Doraemon ordenats per descarregar (em dona igual si es en Català o castella pero preferiblement el primer). Sabeu si hi ha algun tema que tingui tots? (No fa falta que tingui tots els nous que emeteixen ara perque aixo ja es mes complicat pero mes o menys) (Ja vaig trobar uns quants temas pero estavan els caps. desordenats o hi havia molt pocs. I si no hi ha pero algú de vosaltres té els caps. li agrairia MOLTISIM que fes un tema amb tots ells per descarregar i que estiguin ordenats. (Preferiblement MEGA) Gracies.
 
quim88888
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dc. 08 jul. 2015, 09:56

Re: Trobar capituls de Doraemon

dj. 16 jul. 2015, 09:59

Ningu respón? :(
 
Avatar de l’usuari
trafalgar
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dt. 24 març 2015, 22:08
Ubicació: Carrers de Junpui

Re: Trobar capituls de Doraemon

dj. 16 jul. 2015, 11:57

Busca al google: animelliure doraemon catala
Vas entrant a els enllaços que et surtin i proves sort! Ànims!!

Enviat des del meu GT-I8190 usant Tapatalk
 
quim88888
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dc. 08 jul. 2015, 09:56

Re: Trobar capituls de Doraemon

dj. 16 jul. 2015, 12:00

trafalgar ha escrit:
Busca al google: animelliure doraemon catala
Vas entrant a els enllaços que et surtin i proves sort! Ànims!!

Enviat des del meu GT-I8190 usant Tapatalk

Hi ha molt pocs enllaços de Animelliure i ningun te els capituls, o un no es pot descarregar, o no estan ordenats.... No se que fer :(
 
Avatar de l’usuari
trafalgar
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dt. 24 març 2015, 22:08
Ubicació: Carrers de Junpui

Re: Trobar capituls de Doraemon

dj. 16 jul. 2015, 12:04

quim88888 ha escrit:
trafalgar ha escrit:
Busca al google: animelliure doraemon catala
Vas entrant a els enllaços que et surtin i proves sort! Ànims!!

Enviat des del meu GT-I8190 usant Tapatalk

Hi ha molt pocs enllaços de Animelliure i ningun te els capituls, o un no es pot descarregar, o no estan ordenats.... No se que fer :(

Jo en vaig descarregar alguns (100) d.aqui, pero no recordo el post. A mes, estic dues setmanes fora i no tinc el PC. Descarrega tots els que puguis i mira si a l.IMDB (imdb.com) estan ordenats. ;)
 
quim88888
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dc. 08 jul. 2015, 09:56

Re: Trobar capituls de Doraemon

dj. 16 jul. 2015, 12:22

Aqui hi han alguns pero m'agradaria trobar alguna web on estiguin tots els capituls per descarregar ordenats. Pero gracies per contestar :)
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Trobar capituls de Doraemon

dv. 17 jul. 2015, 20:59

Tenim diverses llistes d'episodis, i molta gent ordenant els episodis, però que jo sàpiga encara no existeix una publicació com demanes.
 
quim88888
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dc. 08 jul. 2015, 09:56

Re: Trobar capituls de Doraemon

ds. 18 jul. 2015, 11:56

magiblot ha escrit:
Tenim diverses llistes d'episodis, i molta gent ordenant els episodis, però que jo sàpiga encara no existeix una publicació com demanes.

Ho sé, però totes les llistes on hi han capítols per descarregar la persona que l'ha feta ja no és activa i no segueix pujant ni conectarse a aquesta web...
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Trobar capituls de Doraemon

dg. 19 jul. 2015, 00:28

Tal com diu magiblot, hi ha molta feina a ordenar-los i penjar-los després, perquè en la carpeta on els tinc puja gairebé 200gb. Jo estaria encantat de compartir-los, disposo de tots els que han emès TV3, però fa pocs mesos que vaig tenir un error en el disc dur. Sort que ho he recuperat quasi tot, però està tot desordenat i sense noms, cosa que per ordenar em portarà més temps.
També estic llistat amb Doraemon 2005 que ja em queda ben poc per acabar d'ordenar-los tots. Si puc també m'agradaria compartir-la.
 
quim88888
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dc. 08 jul. 2015, 09:56

Re: Trobar capituls de Doraemon

dg. 19 jul. 2015, 10:07

david80scat ha escrit:
Tal com diu magiblot, hi ha molta feina a ordenar-los i penjar-los després, perquè en la carpeta on els tinc puja gairebé 200gb. Jo estaria encantat de compartir-los, disposo de tots els que han emès TV3, però fa pocs mesos que vaig tenir un error en el disc dur. Sort que ho he recuperat quasi tot, però està tot desordenat i sense noms, cosa que per ordenar em portarà més temps.
També estic llistat amb Doraemon 2005 que ja em queda ben poc per acabar d'ordenar-los tots. Si puc també m'agradaria compartir-la.

Ok, gracies. Quant puguis pujarla t'ho agrairé moltisim pero gracies a tots els que heu contestat :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants