Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
aolaya97
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 15 jul. 2015, 22:14

MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dc. 15 jul. 2015, 23:22

Bona nit a tothom. Fa tres mesos que busco la serie de megaman el ciberguerrer com un deseperat i no trobo absolutament res. Algu em podria ajudar?

moltes gracies per endavant :D :D :D
 
maarcad
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: dl. 20 maig 2019, 20:01

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dl. 20 abr. 2020, 20:46

algu la té?
 
Avatar de l’usuari
Rantaro98
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 19:57

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

ds. 07 nov. 2020, 21:13

Ostres, aquesta sèrie l'he buscat removent cel i terra i res, és una pena per que era entretinguda. encara tinc alguns xips de joguina per casa.
Seria un puntàs que algú la compartís.
 
Avatar de l’usuari
dropen77
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 16:24
Contacta:

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dg. 08 nov. 2020, 16:29

Bona tarda a tothom! Algú ha aconseguit trobar-la en català? Lo més lluny que he arribat ha estat a trobar-la en japonés subtitolada en anglès. De petit m'agradava molt i m'agradaria tornar-la a veure-la!
 
Avatar de l’usuari
otero
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 10:16

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dg. 08 nov. 2020, 19:41

Hola buena, el año pasado colgaron en Youtube dos temporadas en Ingles de 1994. Tiene subtítulos en Ingles también, pero a las malas se activa la Traducción automática.
os dejo el enlace del canal:
https://www.youtube.com/channel/UC8Qz20 ... nMRdKtJw-A
 
Avatar de l’usuari
MiniPoloss
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 28 oct. 2020, 20:21

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dt. 10 nov. 2020, 18:23

En catalán hace tiempo q la ando buscando sin éxito (tanto en Descarga directa como en p2p) a excepción de 1 episodio suelto, que no sabría decirte de cuál se trata.
En latino en cambio dispones de toda la primera temporada, la EXE, de la Axess en adelante todo en VOSE.

Un saludo!
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dv. 13 nov. 2020, 13:03

Jo també la busco! No la vaig seguir en el seu moment, només vaig veure alguns episodis saltejats i em cridaven molt l'atenció. Tan de bo la trobéssim per veure-la sencera.
 
Avatar de l’usuari
Drail
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dt. 17 nov. 2020, 18:05

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dt. 17 nov. 2020, 18:09

Jo tinc el primer episodi en català, però no recordo d'on el vaig descarregar (fa molt de temps). Devia de ser d'un lloc on no hi eren tots, perquè si no me'ls hagués descarregat tots.
 
daniyc4
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 17 nov. 2020, 21:20

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dt. 17 nov. 2020, 22:34

Ostres doncs a mi també em faria ilusió poder tornar a veure aquesta serie. Tan debó algu de nosaltres la pugui trobar i penjar.
 
kuroxd
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 23 des. 2020, 15:25

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dc. 23 des. 2020, 15:42

A mi també m'encantaría tornar a veure-la en Català! A veure si amb sort algú la te
 
Avatar de l’usuari
taka
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dc. 23 des. 2020, 15:22

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dj. 24 des. 2020, 19:28

Jo també porto anys buscant-la i està impossible en català. Tinc curiositat, algú d'aquí va arribar a jugar els jocs de la GBA/DS?
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dj. 24 des. 2020, 22:10

Jo els he jugat. Estant molt be. Tret del 4. La història no hi havia per on agafar-la. Em passa el mateix amb l'Starforce 2.
 
Avatar de l’usuari
Drail
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dt. 17 nov. 2020, 18:05

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

ds. 26 des. 2020, 20:24

Drail ha escrit:
Jo tinc el primer episodi en català, però no recordo d'on el vaig descarregar (fa molt de temps). Devia de ser d'un lloc on no hi eren tots, perquè si no me'ls hagués descarregat tots.

He pujat a MEGA l’episodi. Us passo l’enllaç per si el voleu veure, però és l’únic episodi que tinc. Si algú altre n’aconsegueix més, si us plau, que ens avisi. L’enllaç és aquest, no us hauria de demanar contrasenya: https://mega.nz/file/cA1CxQJK#3ETc82B6E ... Z0WZxLyH7o

taka ha escrit:
Jo també porto anys buscant-la i està impossible en català. Tinc curiositat, algú d'aquí va arribar a jugar els jocs de la GBA/DS?

Jo només vaig jugar al 5, en el remake que li van fer a la DS. De Starforce he jugat als 3 jocs, estan bé.
Comte Urà ha escrit:
Jo els he jugat. Estant molt be. Tret del 4. La història no hi havia per on agafar-la. Em passa el mateix amb l'Starforce 2.

Sí, jo també he sentit que el 4 és l’ovella negre de la saga, je.
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dg. 27 des. 2020, 13:33

He pujat a MEGA l’episodi. Us passo l’enllaç per si el voleu veure, però és l’únic episodi que tinc. Si algú altre n’aconsegueix més, si us plau, que ens avisi. L’enllaç és aquest, no us hauria de demanar contrasenya: https://mega.nz/file/cA1CxQJK#3ETc82B6E ... Z0WZxLyH7o

Moltíssimes gràcies, m'has fet molt feliç. Fa anys que en busco els capítols :rodolar: Jo he de dir que també tinc un altre capítol d'una persona que me'l va passar per youtube, el problema és que té part de l'àudio tallada. (els primers 18 segons no se senten i a més, està una mica desincronitzat perquè no vaig saber fer-ho del tot bé [la persona en qüestió va enviar vídeo i àudio separat perquè estava malament]) Es tracta del capítol 22: Tot s'enfonsa. Si a algú li interessa, el puc penjar (i potser pot arreglar la desincronització tot i que els primers segons estan perduts segur).
 
Avatar de l’usuari
taka
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dc. 23 des. 2020, 15:22

Re: MEGAMAN EL CIBERGUERRER

dg. 27 des. 2020, 20:49

Bones, primer de tot Drail agreir-te el capítol, no et pots ni imaginar com m'he sentit en tornar-lo a veure. Un cop dit això, comentar Lluís que t'he vist també a diversos llocs buscant megaman xD, i de fet vaig veure el capítol 22 del teu canal de yt (Gràcies a tu també!), que tampoc sé com arreglar l'àudio.

M'he fixat en nom de l'arxiu del capítol que han compartit, "Megaman, el ciberguerrer 01 - Connexió, Megaman! (by osky)" i hi he vist dues coses, la primera és el "by osky". És el mateix osky que està per aquí el fòrum? És possible que encara tingui guardat els capítols? Com podeu veure sóc molt nou i no sé si hi ha alguna manera de contactar-lo, si algú d'aquí en sap i vol, crec que és possible que en trobem algun mes, si tenim sort, clar.

Per altra banda, he copiat i enganxat el nom de l'arxiu al Google i m'ha sortit aquesta web https://antic.comparteix.net/mirror/index.php@page=1&cat=492&u_sort=title&u_order=asc&inicial=.html, que sembla que és una web que ja ha tancat, però encara hi ha elinks per 2 capítols més. L'última vegada que vaig utilitzar l'emule deu fer més de 15 anys i no era jo, sinó que els meus pares, així que ara per ara tinc impossible verificar si encara hi ha peers.

Altra vegada moltíssimes gràcies, Drail per això, de veritat.
PD: Sí, el mmbn4 era el pitjor de tots, i l'únic que no he jugat fins al final, tot hi que encara no he començat amb starforce.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants