Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

dt. 23 feb. 2016, 18:56

La veu de'n Genta no pega gens però jo me l'he comprat al final i malgrat que no hi hagi doblatge català, les veus de'n Conan, Shinichi i la Ran son les catalanes. Sentir-les en espanyol no queda gens malament, sobretot en shinichi ho borda com sempre. Jo estic molt satisfet amb el doblatge castellà tret del detall d'alguns secundaris i la falta de doblatge català. Espero que no vengui malament i s'animin a portar alguna peli més de conan encara que sigui amb aquest doblatge millor que res
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

dt. 23 feb. 2016, 19:46

No, la veu de Ran no es la catalana (la catalana es la Núria Trifol).
I a banda de les veus es que pronuncien horriblement els noms, "Takagí", "Sónoko".... per a mi han tractat molt malament a aquesta llicencia.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

dj. 25 feb. 2016, 16:19

És veritat no era, pero em va semblar semblant encara que ara que mi fixo no tant. L'actor de Conan y shinichi si que ho borden en castellà igual, els noms si tens raó també però suposo que almenys escoltar les veus de Conan i Shinichi em va agradar. Si haguessin utilitzat altres el resultat podria haver sigut molt pitjor. Ja veurem si porten més coses al final i si es així si es dignen a doblar-les al català encara que ho dubto...
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

dj. 25 feb. 2016, 17:22

conan_1989 ha escrit:
És veritat no era, pero em va semblar semblant encara que ara que mi fixo no tant. L'actor de Conan y shinichi si que ho borden en castellà igual, els noms si tens raó també però suposo que almenys escoltar les veus de Conan i Shinichi em va agradar. Si haguessin utilitzat altres el resultat podria haver sigut molt pitjor. Ja veurem si porten més coses al final i si es així si es dignen a doblar-les al català encara que ho dubto...


Jo em vaig quedar parat fa uns anys, estava mirant FRIENDS, i a les ultimes temporades, la Phiebe surt amb un que tenia la veu de Shinichi en Català, s'hi assemblava molt, vaig buscar per pagines d'informació d'actors de doblatge i si que l'era, jajaj

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot], Lupus Sigarrensis i 22 visitants