Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 05 set. 2015, 13:36

Bones a tots, fa menys d'una horeta, Selecta Visión (distribuidora d'anime en DVD i Bluray en castellà i català) ha revelat que ha llicenciat la pel·lícula de Lupin vs Detectiu Conan.

Normalment, abans de llicenciar un anime, acostumen a estrenar una pel·lícula (tal com van fer amb Fullmetal Alchemist, Fairy Tail, Yu Yu Hakusho o Evangelion) i si té bones ventes ja hi porten més material.

No sé si ténen pensada estrenar-la en català (els hi he preguntat per twitter i encara no m'han respost), però crec que és una gran oportunitat de fels-hi saber que aquest anime en català te molta repercussió.

Jo no sóc massa fan de la série, però estic dispossat a ajudar en tot el necessari.

Link de la noticia: https://www.facebook.com/SelectaVision (noticia de portada).

¡NUEVA LICENCIA!
LUPIN III Vs. DETECTIVE CONAN.
SelectaVisión tiene el placer de comunicar la adquisición de un nuevo largometraje. Se trata de "Lupin III Vs Detective Conan", producida en el año 2013 por TMS Entertainment con una duración de 107 minutos y dirigida por Hajime Kamegaki, director que ha participado además en el equipo de producción de las anteriores películas y especiales de ambas series, además de ser el director también de varias películas de Naruto.
Ya estamos trabajando en la edición de DVD y Bluray que anunciaremos pronto pero para ir abriendo boca, os informamos también que el largometraje será presentado en la Sección Oficial en la Semana Internacional de Cine Fantástico Costa del Sol.
http://www.cinefantasticocostadelsol.co ... oficial.ht
El Domingo 6 de Septiembre a las 19:00 y el Viernes 11 a las 19:00 podréis disfrutar de uno de los cross-over más esperados por los fans de animación!
¡No lo olvidéis! Estreno en Exclusiva de "Lupin III Vs Detective Conan" en la Semana Internacional de Cine Fantástico Costa del Sol. http://www.cinefantasticocostadelsol.co ... oficial.ht


PD: Podriem fer preséncia enviant al seu Facebook, Twitter o Gmail, missatges demanant que portin la pel·lícula en català (cal tenir en compte que les últimes pel·lícules d'anime en català que ens arriba ara és gràcies a aquesta companyia, per exemple: la Batalla dels Deus, les noves pel·lícules d'Evangelion, Saint Seiya la legenda del Santuari, la Noia que saltava a través del temps, Doraemon: Stand by Me i Fukkatsu no F; i per no parlar d'algunes series com: Yu Yu Hakusho, Freedom o Inuyasha).

PD2: Si no m'equivoco és el primer crossover d'anime que arriba a Espnaya, oi? :huh:
Cortexian05 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 05 set. 2015, 14:30, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 05 set. 2015, 13:58

Cal recordar que totes les que has mencionat han estat doblades gracies a TV3..... Per tant SV no mou ni un dit si TV3 no paga o aixo em temo....

El primer que he fet en veure la noticia ha estat preguntarlos dos coses:

La doblareu al catala?

El doblatge en castella tindra les veus originals de les respectives series?

Estic esperant respostes.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 05 set. 2015, 14:04

fabrebatalla18 ha escrit:
Cal recordar que totes les que has mencionat han estat doblades gracies a TV3..... Per tant SV no mou ni un dit si TV3 no paga o aixo em temo....


SV normalment dóna ofertes a TV3 per a que estrenin algunes de les seves llicéncies. Si no m'equivoco, el doblatge el paga SV però els drets d'emissió i la resta TV3.

fabrebatalla18 ha escrit:
El doblatge en castella tindra les veus originals de les respectives series?


Perdó per la ignorancia però la versió en castellà tenia 3 doblatges, oi? El que més els va durar no va ser el que era com el català?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 05 set. 2015, 14:31

Cortexian05 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
El doblatge en castella tindra les veus originals de les respectives series?


Perdó per la ignorancia però la versió en castellà tenia 3 doblatges, oi? El que més els va durar no va ser el que era com el català?

El castella (suposo que parlem de Detectiu Conan) tenia els següents doblatges:

Capitol del 1 al 15 doblat per Manga Films
Capitol del 1 al 80 (mes o menys, no recordo el numero exacte xD): Doblat per Arait, aquest doblatge casi tenia les mateixes veus que les de Manga Films, nomes canviaben alguns personatges com ara Conan, Ran i alguns mes.

Capitol del 81 al 350: Doblat tambe per Arait pero va fer un canvi als actors de doblatge i casi totes les veus van canviar.


En quant a la teva pregunta, que jo sapiga cap de les veus del doblatge en castella es igual que el doblatge en catala, crec que et confons amb Bola de Drac on els primers 26 capitols eren les mateixes veus en castella i catala.
 
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 05 set. 2015, 14:55

Cortexian05 ha escrit:
Doncs a eldoblaje.com diu que n'hi ha un que es com un calcat del català. A més és van fer 75 episodis: http://www.eldoblaje.com/datos/FichaPel ... p?id=15165

En el forum d'aquesta web tambe diu que esta mal aquesta informacio... pero mai l'han arreglat.
http://www.foroseldoblaje.com/foro/view ... 12#p154612

Aquell doblatge simplement no existeix.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 05 set. 2015, 16:03

Dubto molt que TV3 posi diners per doblar una sola peli d'una sèrie que fa anys que té abandonada i de la qual no sembla tenir intenció de recuperar.
A més, si hi hagués la remota possibilitat que es dobli, no em vull imaginar la de canvis de veus que hi hauria... amb la de temps que fa que no es dobla Conan segur que hi haurà més d'un actor que canviarà.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 05 set. 2015, 17:26

De moment no han contsestat cap missatge que els he enviat preguntant sobre el doblatge o detalls de les edicions, només responen al que els hi interessa...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

dg. 06 set. 2015, 19:24

Be, porto novetats tot i que no massa bones.... per ara la projeccio que han fet ha estat en japones amb subtitols, esperem que per al DVD i BD estigui doblada....

PD: Encara no m'han respost a cap de les preguntes que els hi he fet.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 19 set. 2015, 15:52

Sé que no hi te veure amb el tema però Selecta Visión ha llicenciat Noragami, Haikyuu i Slam Dunk (sembla que ara aposten per l'spokon) i el més curiós és que, d'aquesta última, han dit que també es distribuirà per TV; recordem que TV3 es el canal que emet més anime d'Espanya al dia d'avui (tot i que per la quantitat es més decebedor que res ^^u )
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 19 set. 2015, 16:44

SV ha passat de mi com de la merda.... ni tant sols ha llegit els meus missatges privats preguntant per Lupin III Vs DC :/
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

ds. 19 set. 2015, 17:09

Ells sempre han sigut de contestar només coses que els afavoreixen com companyia. Per exemple, quan la gent els hi pregunta si tal anime o pel·lícula la doblaran al català o no responen o bé responen molt obertament (un altre exemple es el follon que hi ha ara de si continuaran Fairy Tail)
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

dj. 29 oct. 2015, 19:00

Twit de mision tokyo durant l'entrevista o presentació de Selecta Visión:

""@Misiontokyo: .@SelectaVision está gestionando el doblaje de la película de Lupin vs Conan tanto en castellano como en catalán #salonmangamt""


Costa de creure que poguem torna a veure conan en català. Tot i que a saber la de veus que canviaran...
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

dj. 29 oct. 2015, 21:26

No us preocupeu. Jo he vist la entrevista completa i podem estar orgullosos.

Sobre el doblatge castellà les tenen la majoria originals excepte algunes que seràn com la catalana (crec que en Conan es una d'aquestes).

En qüant al català han dit que ja l'estan doblant i que seran els originals.

PD: També tenint en compte que han dit que encara els hi queda aquesta i la de Miss Hokusai per estrenar aquest 2015 fa pensar que la podriem tenir aquest desembre.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: SELECTA VISIÓN LLICENCIA LUPIN VS DETECTIU CONAN

dj. 29 oct. 2015, 23:20

Me habeis alegrado el mes :3

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants