Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 25
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Primicia d'anime en català!

dl. 11 gen. 2016, 22:38

El que m'ha sobtat gratament és sentir a l'Oriol Rafel doblant a l'A-16. Tot correcte.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Primicia d'anime en català!

dl. 11 gen. 2016, 22:42

De debó?? Ni tan sols tenen fotogrames refets com a l'anterior Kai?

Usopp ha escrit:
El que m'ha sobtat gratament és sentir a l'Oriol Rafel doblant a l'A-16. Tot correcte.


Doncs sí, a mi també. Pel que veig el Marc ha sigut molt detallista amb aixó. Segurament les veus d'en Jaume Mallofre, d'en Oriol Rafel i d'en Domènech Farell participaràn/substituiràn a uns quants personatges secundaris.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Primicia d'anime en català!

dl. 11 gen. 2016, 22:53

Com a curiositat, la pista d'audio de la "V.O." era en catala, es a dir, no han emes l'audio japones....
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Primicia d'anime en català!

dl. 11 gen. 2016, 22:56

Hola nois, ja que ja sabem quina és la primicia i ara parleu només de DBZ Kai saga Buu, edito el nom del tema :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Primicia d'anime en català!

dl. 11 gen. 2016, 22:57

A mi el que m'ha fet mal d'escoltar és quan l'Erasa diu "Motxilla propulsora". Quina cosa més rara que s'han inventat, quan l'original és "Jet Flyer "
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dl. 11 gen. 2016, 23:22

I pensar que amb tot el que s'han gastat podrien haver comprat tot Fullmetal Alchemist: Brotherhood, tot Clannad (Clannad i Clannad After Story), tot Eureka Seven (que ja la tenen comprada...), tot GTO o tot Durara i els hi sobrarien un munt... Ai no! Perdoneu! Que TV3 no te calers! ( :huh: )
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dl. 11 gen. 2016, 23:37

Jo cada vegada que ho penso em deprimeixo. Ens fan menjar el mateix una i una altre vegada. Jo ja se que DB es rendibilitat segura, pero tampoc s'ha de saber molt per saber que series com FMA Brotherhood o GTO triomfarien segur.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dl. 11 gen. 2016, 23:40

Una pregunta a part, hi ha algún anime que hagi comprat Panini que s'hagi doblat en català? (és que trobo curiós que molts animes de Panini són super demandats a TV3 i ni en la seva época dorada n'hi hagin doblat cap oi?)
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 12 gen. 2016, 09:53

M'ha agradat molt sentir les veus de l'època d'en Son Gohan, i sobretot la Videl (feia temps que no la sentiem en anime) fins i tot la veu d'en Musculs,que tampoc era dificil perque en Josep Maria Mas es un fix d'en Zanni) Per la resta a part de lo de Gran Saiyaman la traducció és la mateixa perque els capitols aquí ja estaven ben traduits.

Les veus secundares son les habituals en doblatges d'en Marc Zanni actualment.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 12 gen. 2016, 10:50

Les veus d'en Gohan i la Videl, són la Roser Aldabó i la Eva Lluch, respectivament, oi?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 12 gen. 2016, 12:14

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Les veus d'en Gohan i la Videl, són la Roser Aldabó i la Eva Lluch, respectivament, oi?

Corecte. L'Eva Lluch feia molt que no la veiem en anime, a One Piece ja ni sortia fent de Vivi en flashbacks, tot i que es la veu en off del canal Super 3, però en Zanni va destcar que aparagués a KAI.
A més ambudes han sabut fer exactament la mateixa veuq eu fa vint any, i té ,mèrit
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 12 gen. 2016, 20:20

És un gran encert haver recuperat l'Eva Lluch pel personatge de la Videl. El que no m'ha agradat han estat un parell de frases en les que han dit, "son uns xulos", i "bitxo raro", malament el departament lingüístic segons el meu parer en aquest parell de frases. La resta força bé. Ara veurem qui dobla la resta de personatges importants, i fins a quin capítol tindrem la Roser doblant en Son Gohan, i si després el reemplaça l'Enric Hernández (que diria que sí).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 12 gen. 2016, 20:35

orikaiser ha escrit:
És un gran encert haver recuperat l'Eva Lluch pel personatge de la Videl. El que no m'ha agradat han estat un parell de frases en les que han dit, "son uns xulos", i "bitxo raro", malament el departament lingüístic segons el meu parer en aquest parell de frases. La resta força bé. Ara veurem qui dobla la resta de personatges importants, i fins a quin capítol tindrem la Roser doblant en Son Gohan, i si després el reemplaça l'Enric Hernández (que diria que sí).


Suposo que es vol reflexar la manera que tenen els joves de parlar, bé, joves i no tan joves.
Respecte el canvi de veu d'en Gohan suposo que serà com a DBZ quan se li acaba de desbloquejar el poder, tot i que lògicament no té cap mena de sentit, se li canvia la força no la veu.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 12 gen. 2016, 21:18

Em sona una mica estrany el que han dit en aquest capítol de 'Celebro que t'agradi, Son Goten'. No sé pequè pero he notat una mica apagades les veus de la Bulma i la Chichi (tot i que obviament són les originals).
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 12 gen. 2016, 23:11

Respecte en Trunks, és la seva segona veu, oi? La de la Carme Calvell, no?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 25

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants