Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1924
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dv. 18 març 2016, 21:24

Al final per dona-li una mica de sentit cal canvi de veu han esperat a que en Son Gohan es transformés en estat mistic.Per tant podem dir que de tant cridar li ha canviat la veu xd

Això si només en aquest capitol ja he notat una cosa que no m'agrada, crec que l'Enric Hernandez intenta donar-li un to juvenil a la veu, i avui ja m'ha sonat molest en alguna ocasió. No cal, nom´s ha de parlar normal i ja esta

PD.Al final la veu d'en Kibito a mi m'ha agradat força, tot el contrari que la d'en Shin, que l' Aleix estadella ha fet un to esbojarrat que no li pega gens i no s'assembla per res al que li va donar a Z.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dv. 18 març 2016, 22:35

Uooou!!! Había donat per perdut el fórum desde que es va tancar. No sabía que havíeu tornat!! Estic content.

En quan a aquest Kai, a vegades em sembla que van massa rápid. No sé, per exemple, la relació d'en Bu , en Satan i el gosset la fan tant rápida que no em crec a en Bu quan s'enfada quan maten a el gosset o a en Satan. A l'original, que jo recordi, era una relacío més llarga que sí et feia creure que a en Bu li sabía greu.

Per un altre banda, la part del Kaioh Shin vell, a l'original s'em feia pessada i el Kaioh Shin un burro, pero ara m'ha agradat i m'ha semblat un Kaio Shin interesant, suposo per tot el contrari del punt anterior, que en aquest cas a anat tot més ràpid.

En quan a la censura, sembre ho dir, em sembla massa trist que censurin una trista botifarra d'en Gotenks.

Per acabar, dir que no recordaba l'abraçada d'en Son Gohan amb el seu pare. M'ha agradat, encara que en Son Gokuh té els sentiments una mica desgastats.
Imatge

vximo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 110
Membre des de: dg. 02 nov. 2014, 13:32
Ubicació: Castelló

ds. 19 març 2016, 07:46

brujo_toni ha escrit:
Per acabar, dir que no recordaba l'abraçada d'en Son Gohan amb el seu pare. M'ha agradat, encara que en Son Gokuh té els sentiments una mica desgastats.

A mi també m'ha agradat, però per a mi, l'abraçada per excel·lència la d'en Vegeta a Trunks abans de sacrificar-se :plora2: :adeu2:

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dg. 20 març 2016, 20:49

Això ja passa de mida, després de Kai, tornaran a començar amb Bola de Drac, des de l'inici quan en Goku es nen i tal...
En comptes de seguir amb Z on estan, no, torna tocar a empassar-nos tot Bola de Drac des de l'inici. Personalment em fa pujar molt la mosca al nas aquest tipus de situacions.
Seguiran emetent Z els caps de setmana. Però es un sensesentit aquesta mena de programació.
Imatge

connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 636
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

dl. 21 març 2016, 14:58

Estic veient que avui es menjaran els resums tant del capitol següent com del capitol anterior. Coneixent-los...
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2679
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dl. 21 març 2016, 14:59

connedi ha escrit:
Estic veient que avui es menjaran els resums tant del capitol següent com del capitol anterior. Coneixent-los...

eso mismo pense yo...

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dl. 21 març 2016, 16:17

Suposo que a la web estaran sencers.

vximo
Arashinchu
Arashinchu

dl. 21 març 2016, 21:45

Heu encertat :( espere que a la web estiguen i que terminator els puga treure d'ahi!

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dl. 21 març 2016, 21:56

Que aboserveixi ja en Son Gohan, perque quina pena sentir l'Enric Hernandez parlant així!. Segur que ha estat idea d'en Zanni, pero la veu de jove pijo xulo que fa es insuportable, no m'agrada gens.Prefereixo que parli la Roser Aldabó abans que sentir un Son Gohan així.Lamentable!

PD.Marc Zanni fent de gos altra cop

vximo
Arashinchu
Arashinchu

dl. 21 març 2016, 22:06

Per cert a la web estan per separat i si que porta el preview i el resum

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 672
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dl. 21 març 2016, 22:18

Quin mal d'orelles quan en Trunks ha dit que en Dende és el "guardià de la Terra". Sort que en el següent episodi ja es diu correctament "Déu de la Terra".

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 22 març 2016, 00:47

Noín ha escrit:
Que aboserveixi ja en Son Gohan, perque quina pena sentir l'Enric Hernandez parlant així!. Segur que ha estat idea d'en Zanni, pero la veu de jove pijo xulo que fa es insuportable, no m'agrada gens.Prefereixo que parli la Roser Aldabó abans que sentir un Son Gohan així.Lamentable!

tipic d'en zanni, destrosar tots els doblatges on fa de director.

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dt. 22 març 2016, 10:59

terminator ha escrit:
Noín ha escrit:

totalment d'acord, té massa afany de protagonisme i es carrega les coses

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 22 març 2016, 16:02

Noín ha escrit:
terminator ha escrit:
Noín ha escrit:

Y ayer escuche "xulu" 3 veces, joder una cosa esque se le escape una cosa horrorosa alguna vez, y otra esque en cada puto capitulo nos ponga lo mismo... pero esque lo de xulu lo hace casi cada capitulo, es raro no escucharlo en algun capitulo, y eso que da mucho asco esa palabra que apenas se usa.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dt. 22 març 2016, 20:07

terminator ha escrit:
Noín ha escrit:
terminator ha escrit:

Y ayer escuche "xulu" 3 veces, joder una cosa esque se le escape una cosa horrorosa alguna vez, y otra esque en cada puto capitulo nos ponga lo mismo... pero esque lo de xulu lo hace casi cada capitulo, es raro no escucharlo en algun capitulo, y eso que da mucho asco esa palabra que apenas se usa.

Totalment d'acord amb el "Xulo", ho repeteixen a cada capítol i masses vegades. Hauríen de tenir una mica de compte amb aquestes coses, perque una vegada d'acord, però continuament, fa mal a l'oída.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants