Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dg. 08 maig 2016, 19:06

Saggio ha escrit:
A mi tampoco me gustan, sobre todo la voz del Goku (creo que lo dobla un tal Gavira). Si los de Selecta son listos no deberían comprar el Kai que no deja de ser el Z pero mega recortado y con una banda sonora horrenda. De todos modos ningún canal va a apostar por Dragon Ball en castellano (es algo que realmente solo interesa a cuatro frikis) y menos aún en una época donde los canales sudan completamente del anime.

Ahora que me fijo, es verdad. Aparte de Doraemon y Shin-chan. ¿Qué otros animes emiten hoy en día?
 
Wesker
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dv. 13 nov. 2015, 03:55

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dl. 09 maig 2016, 22:34

Boing ha empezado a emitir Yo-kai Watch. Poco más hay aparte de eso.

Hoy por hoy quien tiene mayor programación de anime en castellano es Netflix, seguida de Movistar+.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dl. 16 maig 2016, 10:57

Entonces, deduzco por tu respuesta que aquel canal llamado Animax ha desaparecido del mapa... Una pena, y eso que nunca llegue a tenerlo.
 
Wesker
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dv. 13 nov. 2015, 03:55

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 17 maig 2016, 15:17

Efectivamente. El 31 de Diciembre de 2013 dejaron de emitir alegando bajas audiencias.

La petición lleva buen ritmo. Está cerca de las 3.000 firmas ya.



 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dv. 20 maig 2016, 15:19

Aixo no serveix per res, ja es va fer i que va passar? res...menys firmes y mes emails a qui toqui de tothom.
Quan tinguin 3000 mails cada dia llavors veuriau com s´ho pensen.
 
Wesker
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dv. 13 nov. 2015, 03:55

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

ds. 28 maig 2016, 13:45

3.000 firmas.

 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 16 març 2017, 01:33

Disculpeu que refloti aquest tema. Es a punt d'acabar DBKai al Super 3 al migdia, i mirant la programació de divendres, he vist que en comptes de seguir amb la saga Buu, tornen a començar GT. No entenc res. El més lògic hauria estat seguir amb la saga final de Kai, i després, si es volia, fer GT, o tornar a començar amb DB original. Però començar GT després de Kai saga Cell Games, ho trobo un despropòsit.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 16 març 2017, 10:21

Ja van fer una cosa així l'any passat. Va acabar Bola de Drac i van possar després la saga dels androides de Z. Cap lógica, com tú dius. Sembla que sigui un mico qui dirigeixi TV3.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 16 març 2017, 10:50

A mi em sembla una vergonya que tv3 no hagui doblat Bola De Drac Super i dobles Z Kai complet. Quines ganes de gastar diners en va. ¿Poca audiencia? Doncs normal una saga vista milers de cops i a sobre retallada qui se la mira. Jo soc super fan de bola de drac però a les meves prestatjeries no hi ha bola de drac z kai es una ofensa aquesta cosa. Tv3 tindria de dedicarse a doblar la serie nova de super i les 4 pelis del z que tinguent la llicencia no volen doblar. I llevors podrien parlar de audiencies. Que bueno potser posare la pota amb lo que dire ara però. En castella no van doblar z kai i han pasat a Super que saven que lo nou donara audiencia. Potser em direu que no tinc rao i us fare una pregunta. ( Si ara existis detectiu conan kai i tv3 dobles aquests capitols i pases dels nous que dirieu)
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 16 març 2017, 12:01

A mi sembla embla exagerat el que dius Xagasa sobre Super. Ja vam comentar en el seu dia de la necessitat de portar KAI així que no faré més comentaris. TV3 va doblar KAI quan va sortir la serie perquè era el material més nou que hi havia de Bola de drac. Que ara encara no hagin doblat Super no vol dir res, jo no tinc dubte que l'acabaran portant (tot i que a mi tant me fa) així que tingues una mica de paciència, sobretot perquè és una serie que encara està en emissió.
D'altra banda, que Boing tingui els drets actualment no sé si limita a TV3 en res, però en tot cas podria tenir a veure.

Però repeteixo, calma, i també et diré una cosa. Si S'emetés KAI en castellà per Boing, estic segur que tindria la mateixa audiència que té ara super.I per cert, KAI a català va tenir bon èxit quan es va emetre,

Valorem el que tenim, i tinguem paciència. Ja sé que alguns els fa ràbia que s'emeti en castellà i no en català, però calma

Finalment dir-te una cosa. TV3 no té els drets de les pelis de Bola de drac Z. Quan et vas adonar que tv3 emetia les pelis de Bola de drac, et vas indignar perque esperaves que donessin les de Z i ja de pas que doblarien les que quedaven.Et vam dir que només tenia els drets de Bola de drac, no de les de Z. Però veig que o no llegeixess,s o no vols llegir perquè segueixes amb el mateix error
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 16 març 2017, 12:59

Abans de comprar Kai, TV3 no emetia cap DB. Van esperar a que faltéssin pocs capítols per acabar al Japó, per comprar Kai. La segona part de Kai, no es va comprar fins que no van acabar al Japó. AIxò va ser a principis de juliol de 2015 quan es va estrenar Super. DBKai The Final Chapters, es va emetre a principis de gener de l'any passat. Per tant, crec que almenys encara trigarem un any a veure DBSuper en Català, si no s'allarga, com s'està especulant per les xarxes. Som a l'episodi 82, es va dir que serien 100 episodis, en falten 18 per acabar. La saga actual, almenys espero que duri uns 10 capítols, i empalmin amb el final de Z. Jo esperaria un any a veure si a TV3 es decideixen a comprar Super. Abans preferiria que compressin One Piece, mentre no arriba Super, ja que va molt més avançat. Veurem què succeeix. Tinc entès que han canviat el director de TV3,i ara serà en Vicent Partal. La Generalitat ara mateix està posant tots els seus recursos en altres coses, que no mencionaré, perquè ens sortirem del tema.
Caldrà una mica de paciència, si volem veure Super en Català.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 16 març 2017, 13:44

El tema de bola de drac z kai crec que va tenir exit perqué portaven 10 anys sense emetre bola de drac i la gent volia tornar a veure la serie.
La dade confirmada de que tv3 no tenia els drets de les pelicules del Z. Doncs si que vaig llegir que deieu que no tenia els drets. Que nomès eren les 4
primeres pelis. Però fa uns dies van emetre ''La Batalla Dels Deus'' encara que entri en la saga super a la coverta dels dvd bluray posa ''Dragon Ball Z''.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 16 març 2017, 16:37

orikaiser ha escrit:
crec que almenys encara trigarem un any a veure DBSuper en Català, si no s'allarga, com s'està especulant per les xarxes. Som a l'episodi 82, es va dir que serien 100 episodis, en falten 18 per acabar. La saga actual, almenys espero que duri uns 10 capítols, i empalmin amb el final de Z. Jo esperaria un any a veure si a TV3 es decideixen a comprar Super. Abans preferiria que compressin One Piece, mentre no arriba Super, ja que va molt més avançat. Veurem què succeeix. Tinc entès que han canviat el director de TV3,i ara serà en Vicent Partal. La Generalitat ara mateix està posant tots els seus recursos en altres coses, que no mencionaré, perquè ens sortirem del tema.
Caldrà una mica de paciència, si volem veure Super en Català.


Permeteu-me fer un petit comentari de super encara que sigui una mica off topic...

Crec que es una cagada enorme per part de tv3 esperar tant per emetre super, haurien d'haver estat llestos i portar des de principis de 2016 emetent-la a ritme setmanal com al Japó. Els temps han canviat, ara tenim accés a Internet on els capítols es filtren de manera instantània i on hi ha grups que degut al boom actual de les sèries es dediquen a subtitular perquè, qui vulgui, pugui accedir als continguts en VOSE i la gent s'està acostumant bastant bé a veure contingut VOS, si a això a més afegeixes que s'emet a boing en castellà, i podem veure-la... De la gent que tenia ganes de nova sèrie de bola de drac, quants esperaran a que tv3 tingui ganes o calés per comprar la sèrie i doblar-la?

Si això li sumem el patètic argument i la pobra animació dona com a resultat (espereu un segon que vaig a buscar la bola de la Baba la vident...) fracàs d’audiències a tv3 si s’arriba a emetre mai en català o si més no una caiguda considerable respecte a la resta de la sèrie. (Tant de bo m’equivoqui...)

Salutacions
raulgm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 16 març 2017, 16:43, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 16 març 2017, 19:51

Doncs raulgm te rao. Actualment hi ha una gran varietat de series que semeten aqui una setmana despres de la seva emisio. I molt millor com a minim una que segueixo l'emeten un dia despres de la emisio en versio original. Anims tv3. (Volem bola de drac super) Prou repeticions sisplau.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dv. 17 març 2017, 09:31

Sí, clar. Està TV3 fent malabarismes amb el pressupost i volem una serie a la setmana d'emetrela. I ni més ni menys que Dragon Ball.
No hi ha diners per això i si els hagués, hauria de ser per contingut de qualitat.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants