Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Sangus103
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dj. 17 juny 2010, 10:44

Mor l'autor de la novela "La tomba de les lluernes"

dv. 11 des. 2015, 00:06

Aquest dimecres passat va morir Akiyuki Nosaka, bé, molts no sabran qui era, però va escriure la novel·la "Hotaru no Haka", una novel·la que narra la seva experiència tan tràgica a la Segona Guerra Mundial, 21 anys després l'Studio Ghibli va fer una adaptació a l'anime, "La tomba de les lluernes" que va tenir molt d'èxit. Fa poc, a l'any 2006 va arribar aquesta meravellosa pel·lícula al català i avui, gràcies a Animelliure tots podrem plorar i emocionar-nos amb la pel·lícula en homenatge a l'Akiyuki Nosaka, qui ho va passar tan malament durant la Segona Guerra Mundial i, per sort o per desgràcia ara tots nosaltres podem gaudir d'una obra d'art com aquesta gracies a aixó...
Així que jo, aquesta nit la passaré mirant-la i emocionant-me en el seu honor! (A més, ja m'he encarregat de posar-la al disc dur dels meus pares, així que tard o d'hora la veuran :bleh:)

M'encantaria saber si alguns de vosaltres heu decidit fer com jo :)

Espero que pugi descansar en pau, i retrobar-se amb la seva família!
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Mor l'autor de la novela "La tomba de les lluernes"

dv. 11 des. 2015, 00:43

Que en pau descansi, aprofito per a dir que a Amazon fan ofertes 3x30€ en Blu Ray, i que moltes del Studio Ghibli i entren (ed. Coleccionista), aquesta mateixa de la tomba de les lluernes val 18€ i pico, si agafeu 2 cosetes mes que valguin algo més de 15€ us podeu emportar 3 pelis a 10€ cada una, jo ja n'he pillat ^^ Hi ha bastant temps, fins al dia de reis crec.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: seiyuubcn i 13 visitants