Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
trafalgar
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dt. 24 març 2015, 22:08
Ubicació: Carrers de Junpui

Nom d'un anime

dg. 03 gen. 2016, 20:42

Hola gent! Vinc aquí per demanar un dubte gairebé impossible de resoldre, però ja em vau sorprendre amb Fruits Basket, per tant no he perdut l'esperança. :juas:

Fa temps vaig veure un anime pel K3 però ara no recordo el nom. I el nom me'l sé tant com les escenes que recordo, gens ^^u . Només sé que era un harem (més d'una noia persegueix un noi). El poc tros d'escena que recordo és que dues persones (no sé si eren dos nois, dues noies o noi i noia) estaven jugant a tenis a una pista (sé que hi anaven sovint, a jugar a tenis). Estaven molt a prop de la xarxa i xerraven entre ells mentre es passaven la pilota (la distància de raquetes era cosa de mig metre, anaven fent tocs). Aleshores un d'aquests dos tirava la pilota amb més força expressament i l'altre no la podia tornar i perdia. Ho sento, això és tot.

També em sona que el noi a una noia li deia "Omá" (o quelcom així) i al noi també li deia d'una manera particular. Però no sé si això era d'aquest anime o potser m'estic confonent (bastant probable). :pregunta:

Us agrairia molt si em poguéssiu dir el nom de l'anime. :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Nom d'un anime

dg. 03 gen. 2016, 21:28

ara mateix només em venen a cap dues series amb escena de tenis. Una seria Death Note, pero aquesta i es tipus harem ni la van fer pel k3 (va ser al 3xl nocturn). L'altre seria MAISON IKKOKU, que tambe tenia un capitol per l'estil. Deixo l¡enllaç del youtube per veure si pot ser aquets

https://www.youtube.com/watch?v=_XqEcmxUYxk
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Nom d'un anime

dg. 03 gen. 2016, 21:31

Potser Kimagure Orange Road?
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Nom d'un anime

dg. 03 gen. 2016, 21:33

Love Hina? Tot i que no tinc present que juguessin a tennis.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants