Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 14:37

Aviso de que precisamente hoy, estoy sin "tv" ya que tengo la antena estropeada, espero que alguien lo pueda grabar porque no puedo.
 
Avatar de l’usuari
SherryAkai
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dt. 01 des. 2015, 16:16
Ubicació: Catalunya!!

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 17:03

Neotix10 ha escrit:
jo el pillo a casa dels pares pero a la casa de ara no :'( la podries grabar???

Ho sento pero ja ho he parlat amb en fabre i m'ha dit (jo no ho sabia) que la meva televisió només pot gravar però després alló gravat no es pot passar al ordinador :plora:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 17:11

SherryAkai ha escrit:
Neotix10 ha escrit:
jo el pillo a casa dels pares pero a la casa de ara no :'( la podries grabar???

Ho sento pero ja ho he parlat amb en fabre i m'ha dit (jo no ho sabia) que la meva televisió només pot gravar però després alló gravat no es pot passar al ordinador :plora:


Eso pasa con todas las marcas populares, cuestion de derechos, yo eso la verdad esque lo veo todo una mieda, tener opcion para no poder usarla, en fin, lo que necesitas es un tdt externo para poder hacerlo, sino no puedes
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dt. 05 gen. 2016, 00:14

terminator ha escrit:
SherryAkai ha escrit:
Neotix10 ha escrit:
jo el pillo a casa dels pares pero a la casa de ara no :'( la podries grabar???

Ho sento pero ja ho he parlat amb en fabre i m'ha dit (jo no ho sabia) que la meva televisió només pot gravar però després alló gravat no es pot passar al ordinador :plora:


Eso pasa con todas las marcas populares, cuestion de derechos, yo eso la verdad esque lo veo todo una mieda, tener opcion para no poder usarla, en fin, lo que necesitas es un tdt externo para poder hacerlo, sino no puedes


Pues yo tengo el Canal + pirata, y ahí puedo grabar todo y me lo saca en MKV, con todas las opciones de audio y subtítulos posible :yeah:
Lastima que no pueda coger BTV xD
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dt. 05 gen. 2016, 11:20

Dissabtes i diumenges al matí donen repetits els capitols de la setmana per si no podeu veure o capturar alguns
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dt. 05 gen. 2016, 14:49

Pues yo tengo el Canal + pirata, y ahí puedo grabar todo y me lo saca en MKV, con todas las opciones de audio y subtítulos posible :yeah:
Lastima que no pueda coger BTV xD


lo del canal + no deja de ser un aparato externo, yo me referia a televisiones
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dc. 06 gen. 2016, 01:28

taketokun ha escrit:
Una bona manera de comprovar-ho seria veure com emeten la serie, si amb el master antic o el restaurat.


Master restaurat, les lletres de crèdit eren en japonès (de fet, el títol del capítol estava també en VO, sense doblar ni subtítol).

Imatge
Imatge
Imatge

taketokun ha escrit:
Si fos aquest ultim, m'extranyaria molt que tinguessin fins al 100 remasteritza't i no els haguessin inclos a la edicio del ARA


Pot ser que l'edició de l'ara fos els DVDs que varen sortir al seu dia tornat a empaquetar? Així es desfarien de DVDs no venuts i explicaria per que no han afegit la resta. De totes maneres, la distribuïdora ja podria haver venut tots els episodis encara que la resta fossin amb el màster antic.

terminator ha escrit:
espero que alguien lo pueda grabar porque no puedo.


Jo tinc un tros gravat (els darrers 15 minuts), t'ho puc passar.

PD: Jo que pensava que no donava per a obrir tema nou i veig que si, xD
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dc. 06 gen. 2016, 14:36

Gracies adriamichi, pero ja me l'han pasat, de totes maneres veient que aquets capitols son els mateixos que jonu, no crec que ens interesi res tret que tregin mes capis que 50
 
ENORM
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 20:37
Contacta:

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

ds. 09 gen. 2016, 12:33

Per flipar... Avui a la repetició del cap de setmana han emés el primer i quart capitol... els segon i el tercer se'ls han saltat... :(
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

ds. 09 gen. 2016, 17:01

ENORM ha escrit:
Per flipar... Avui a la repetició del cap de setmana han emés el primer i quart capitol... els segon i el tercer se'ls han saltat... :(



dema crec que tambe fan de repetits pot ser que els facin dema
 
ENORM
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 20:37
Contacta:

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dt. 12 gen. 2016, 12:29

inuyasha000 ha escrit:
dema crec que tambe fan de repetits pot ser que els facin dema


que va, ja tenien anunciat que serien els capis 5 i 6...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dt. 12 gen. 2016, 12:32

bones una pregunta, emitireu els 243 capitols de dr slump en catala? ho dic perque he vist un comentari que dieu que nomes emitireu 100 perque no hi ha mes doblats, pero realment si hi ha mes doblats, tv3 va doblar els 243
11:23

Resposta de Btv:
En aquest moments disposem de drets d'emissió sobre 100 episodis de 'Dr. Slump'. Si la rebuda del públic és satisfactòria no descartem ampliar-ho a tota la col·lecció. Salutacions i esperem que gaudiu de la sèrie tant com nosaltres.


Encara tenim esperansa!
 
Avatar de l’usuari
saito2x
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dv. 27 ago. 2010, 11:59

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dt. 12 gen. 2016, 13:06

Salut!

He llegit els missatges anteriors i no m'ha quedat del tot clar si algú s'ocupa de gravar-la i/o es té la intenció de pujar-la al servidor.
Em consta que vas crear el fil viewtopic.php?f=10&t=18966 amb els episodis penjats a l'emule, la meva pregunta és: aprofitant la nova emissió per part de Btv s'intentará pujar-la a un servidor de DD com per exemple MEGA?

Moltes gràcies!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dt. 12 gen. 2016, 13:25

saito2x ha escrit:
Salut!

He llegit els missatges anteriors i no m'ha quedat del tot clar si algú s'ocupa de gravar-la i/o es té la intenció de pujar-la al servidor.
Em consta que vas crear el fil viewtopic.php?f=10&t=18966 amb els episodis penjats a l'emule, la meva pregunta és: aprofitant la nova emissió per part de Btv s'intentará pujar-la a un servidor de DD com per exemple MEGA?

Moltes gràcies!


Para que quieres subir un tdt, cuando estoy subiendo los dvds originales japoneses? y para que quieres los audios de los 50 capitulos, viendo que el master es el mismo de jonu, si ya estan en los capitulos los audios de los dvds de jonu directos? sin pasar por emisiones? lo que nos interesa es cuando continuen apartir del 51, en ese momento si nos interesaran los audios, de momento no.
 
Avatar de l’usuari
baldovi
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 13 gen. 2016, 17:15

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dc. 13 gen. 2016, 17:26

Buenas!

Antes que nada, daros las gracias por el gran esfuerzo que hacéis en poner a nuestra disposición estas queridas series con las que hemos crecido. Siempre pensaba en aportar mi granito de arena, pero hasta ahora no me había decidido. El caso es que me enteré el otro día que emitían Dr.Slump en BTV así que aprovechando que capturo alguna que otra cosilla en el ordenador, me he decidido a grabar (si puedo) los episodios que emitan en tv.

Ya sé que hay versiones mejores en el foro, pero por si alguien no las tiene (como yo que el eMule me queda muy lejos) las puedo subir a MEGA, por ejemplo, paro ayudar a quien sea. Quien sabe, quizás también sirva el audio para hacer otra versión. Eso sí, tengo un problema: los episodios grabados en formato .mpg (no me deja otro) me ocupan demasiado. Es decir, un capitulo ya editado me ocupa 1,5gb. Mi pregunta es: ¿Alguien me puede explicar (via tutorial o por aquí) con que programa/codec comprimir los episodios para que ocupen 300-400mb?

Muchas gracias por todo y aquí estoy para lo que necesitéis. :D

Alex.

¡Una capturilla!

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants