Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dg. 03 gen. 2016, 23:32

Gràcies a adriamichi per avisar aquí: viewtopic.php?f=5&t=16536&start=1035#p337517. Crec que la noticia es mereix el seu propi tema... Així que si algú vol començar a mirar Dr.Slump des de el primer episodi ho pot fer demà a BTV: http://www.btv.cat/programacio/

18:00 Catakrac - Dibuixos: EL DOCTOR SLUMP - EL NAIXEMENT DE L'ARALE / AMIGUES?
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dg. 03 gen. 2016, 23:41

Jo el grabare i tant, per la release, pero algu mes el pot grabar? per tenir una segona opcio, perque a mes el meu cacharro tdt a vegades em fot la sorpresa de que no la grabat tal dia, si hi ha algu mes que el grabi i em pogui pasar els mp2 molt millor.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 00:11

Yo no tengo ese canal, solo emite en la comarca de Barcelona, una lastima :(

PD: Es una noticia muy buena, ojala pudiera verlo desde donde vivo.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 00:38

Esperem que no siguin només els primers 50 capítols, que és el que veig més probable...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 02:48

Cortexian05 ha escrit:
Algú coneix alguna manera de veure el canal online?

Just aquest anime no el posaran online, si et fixes a la programacio de la seva web als programes que es poden veure online els hi posen una icona de "play", que suposo que deu ser que despres tambe es pot veure "alacarta" pero en el cas d'aquest anime no surt.

PD: No vull ser gafe pero a mi tambe em fa molt mala espina tot plegat... massa casualitat que fa poc van vendre els 50 capitols amb el diari i ara ho emeten per la tele, esperem que emeteixin mes capitols a banda dels 50 primers....
 
Rober Super Saiyan
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 30 des. 2015, 22:55

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 04:07

Suerte que he visto este tema por que no tenia ni idea, yo seguro que me los veo.
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 09:37

Pues jo tampoc ho podre veure, llastima que nomes sigui per la comarca de barcelona :plora:
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 10:09

Heu de vigilar el tema dels horaris. El Dr Slump s'emterà dins del programa infantil catacrack , que sol emtre dissabtes, diumenge si fesitus a les 9 del mati. De fet el dia 6 tenim capitols pel matí i per la tarda (dos episodis pel matí i un per la tarda)

Ara feia molt que BTV no feia dibuixos animats. Ho va haver una època on va recuperar força animes classics com Capità Harlock o Lamú, i també van emtre Slam Dunk.és una bona noticia
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 10:38

Yo antes tenía señal a ese canal pero ahora no... He buscado la frecuencia, la he puesto manualmente pero me sigue sin detectarla.
 
Avatar de l’usuari
SherryAkai
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dt. 01 des. 2015, 16:16
Ubicació: Catalunya!!

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 12:25

Jo si que el tinc... bé!!!!! :profident:

Moltes gràcies per la info :yeah:. (fabre, tmb gràcies a tu que ja m'ho havies dit :P)
 
ENORM
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 20:37
Contacta:

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 13:20

Doncs pel que diuen al seu Facebook només emetran el 100 primers perque... són els únics doblats al català...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 13:59

ENORM ha escrit:
Doncs pel que diuen al seu Facebook només emetran el 100 primers perque... són els únics doblats al català...


S'em posa els pels de punta davant la poca profesionalitat que hi ha en aquest pais.... primer ara deia que habia comprat la serie sencera i nomes eren 50 capitols, i ara btv diu que 100 son tots els capitols... una mica de informacio abans de comprar res no els aniria gens malament carai.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 14:15

ja veurem. Jo de moment no ho veig clar que siguin 100 i no els 50 de sempre. Una bona manera de comprovar-ho seria veure com emeten la serie, si amb el master antic o el restaurat. Si fos aquest ultim, m'extranyaria molt que tinguessin fins al 100 remasteritza't i no els haguessin inclos a la edicio del ARA, ja fos amb un segon lliurament o augmentant el preu. En canvi, si el master es l'antic que feia servir TV3 ja seria mes possible los dels 100.

Sobre la incompetencia, es normal que la gent que hi ha a qualsevol lloc d'alguna empresa no ho sapiga tot, i segurament li deuen haver preguntat al encarregat de programacio infantil (si es que tenen aquest rol) i ell que potser l'anime li porta fluixa, ha respos el que li ha dit la distribuidora, perque penseu que li l'ara va anunciar la edicio sencera no va ser per enganyar la gent (o pot ser si) si no més aviat poca o mala informacio per part de la distribuidora per vendre els drets abans de que li caduquin i poder, ja no guanyar diners, si no recuperar una part de la inversio feta, ja que la seva intencio inicial era vendre-la a algun canal estatal, a part dels dvd's, i no ho van aconseguir.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Dr. Slump a BTV a partir del 4 de Gener

dl. 04 gen. 2016, 14:23

SherryAkai ha escrit:
Jo si que el tinc... bé!!!!! :profident:

Moltes gràcies per la info :yeah:. (fabre, tmb gràcies a tu que ja m'ho havies dit :P)



jo el pillo a casa dels pares pero a la casa de ara no :'( la podries grabar???
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants