Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Evolució de series a TV3

ds. 13 feb. 2016, 21:06

Hola, em podeu dir informació de com va ser l'evolució de le series de Slam Dunk, Detectiu Conan i One piece a TV3. Com per exemple a quina hora ho feien, quins capitols feien, etc... Siusplau.
Gracies!

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

Re: Evolució de series a TV3

ds. 13 feb. 2016, 21:30

Bueno m'agrdaria tota la informacio d'aquestes series quan les feien a TV3

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1894
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dg. 14 feb. 2016, 10:23

Si no vaig mal fixat Detectiu Conan es va començar a emetre a les 19.15-19.30 de dilluns de divendres. No estic segur si a les 19.15 donaven Shin Chan primer pero en tot cas el donaven després de l'info K., i van començar donant un capitol diari.

En el cas d'Slam Dunk diria que l'horari també era verpertí

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 440
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dg. 14 feb. 2016, 16:46

Uff, és complicat. Recordo que One Piece va començar els migdies al 3XL del K3, després va passar a les tardes (Enies Lobby), després a la nit amb el nou canal 3XL (reemissions), a la matinada (reemissions), al migdia ja al Super 3 (a partir de Thriller Bark), i després a les 16 hores aproximadament (Impel Down y posteriorment Marineford)... Un embolic.

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 137
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

dg. 14 feb. 2016, 17:21

Et parlo una mica de memòria i tampoc he comprovat totes les dades (amb ho qual potser em deixo alguna emissió), però així sería ho de detectiu conan (parlant de la numeració catalana):

EDITO: Després de veure el totxo que m'ha quedat, poso tota la història de l'emissió de Conan en ocult. Si algú la vol llegir que li doni al botó sota la seva responsabilitat, xD
Spoiler: mostra
S'estrena el 17 de maig de 2001 al K3, de dilluns a divendres sobre les 14:30 i a partir del 30/6 es comença a emetre també els caps de setmana a les 11:30. Mesos abans s'havia estrenat a Cartoon Network (cap a febrer/març) emetent uns 40 episodis en castellà. El K3, però, en la seva estrena avança a Cartoon Network i compra 80 episodis. L'episodi 80 (Els misteriosos assassinats de la família famosa (I)) es tradueix i dobla però no s'emet fins a la nova tongada d'episodis, ja que la segona part de l'episodi encara no estava comprada. Al contrari del que diu Wikipedia, els episodis 53 i 54 (els del follet de la boira) sempre s'han emès després dels de la primera aparició d'en Kaito Kid. Aquesta emissió acaba sobre el 15 d'agost.

La següent reemissió va ser al desembre de 2001 a les 19:45, però la polèmica amb Shin-chan (que s'emetia a les 19:15) fa que les dues sèries intercanviïn l'horari per tal que shin-chan s'emetés més tard. Aquesta emissió acaba a l'abril de 2002. Curiosament, varen emetre alguns episodis en desordre del 52 varen passar al 57, 55, 56 i 58. Els 53 i 54 es varen emetre un altre cop al final. Un cop va acabar la emissió, varen emetre durant una setmana els que varen considerar els millors episodis.

Al desembre de 2002 es torna a emetre des de l'episodi 1 a les 19:30. Com a novetat la sèrie està subtitulada per a sords i a partir d'aquest moment tots els episodis ho estaran. Quan acaba la reemissió al març de 2003 comencen els nous episodis al mateix horari, tot i que a l'inici de la programació d'estiu (el 23 de juny) canvia a les 14:30. S'emeten de l'episodi 80 a 199 fins el 12 de setembre de 2003. Com a la tongada anterior, l'episodi 200 (El famós detectiu assassinat (I)) es va comprar per aquesta emissió però no la segona part, amb ho qual no és va emetre però es va doblar (com a curiositat, en Kogoro Mouri té diferent doblador al 200 que al 201). Aquesta va ser la darrera tongada distribuïda per Manga Films, que ni tan sols va doblar els episodis al castellà i, tot i ser el master internacional, ens varen arribar escenes com "la pista del pròxim Conan" que s'han perdut en altres episodis.

Al acabar es torna a emetre la tongada entre el 80 i el 199 que acaba entre febrer i març de 2004, que tornen a començar des de l'episodi 1. L'horari cada cop es va retardant, ja que abans s'emet shin-chan i cada vegada s'emetien més episodis. Així, de les 14:30 passa a un horari variant entre les 14:40, 14:45 i 14:50 fins que al final el 15 d'abril passa a emetre's per les tardes (19:35) fins a l'estiu (18 de juny) en que no continua a la programació d'estiu. Desconec fins quin episodi varen emetre.

Segons l'Avui, el 12 d'abril de 2005 es repeteix a partir de l'episodi 84 a les 14:25 i s'allarga fins finals de setembre.

Després del que llavors ens va semblar una llarga espera el 23 de desembre cap a les 19:45 s'emeten 100 episodis més, ja amb la distribució de Arait Multimedia, que ens va canviar el tros de després de l'ending per posar-ho abans. Per ajustaments de programació, és va emetre primer l'episodi 202 i després la resta, tot i que la resta de vegades s'ha fet en l'ordre correcte.

Aquesta emissió va acabar el 10 de maig de 2006 (tot i que la data de wikipedia no coincideix amb la final de les hemeroteques, potser es va emetre alguns episodis saltejats). A la nota de premsa de llavors es va dir que es varen comprar 152 episodis, amb ho qual s'hauria d'haver arribat fins el 352. La veritat, però, és que la gestió dels episodis 300 a 352 es va haver de fer en un altre moment, doncs són els únics episodis que s'han emès per TVCi, el canal internacional de TV3, varis cops (no recordo els horaris però potser es va emetre uns 5 cops entre 2007 i 2009).

El 31 de gener de 2007 es repeteixen els episodis 298-299 pèl K3 a la TDT aprofintant que en analògic feien bàsquet. L'1 de febrer arriben els nous episodis (els 52 següents). L'horari era a les 19:50 amb repeticions a les 15:40 només per TDT. Cada senyal (analògic i TDT) va a un ritme diferent (per analògic i havia dies que no s'emetia però per TDT si). Això va provocar una diferència bastant grossa d'episodis i la gent es va queixar, així que en alguna ocasió en lloc de donar episodi d'estrena per la TDT van repetir episodis de temporades anteriors (ara mateix no recordo si varen estar durant varis dies emetent episodis antics per quadrar els episodis o quan feien bàsquet emetien un antic).

A l'abril s'acaba aquesta emissió i es tornen a emetre (crec que eren aquest episodis) els caps de setmana (sobre les 14:15) per TDT i a les 13:50 per totes dues senyals. Segurament de dilluns a divendres es va tornar a reemetre des de l'episodi 82 o un altre cop del 300 al 352 (d'això no estic segur). El motiu per no començar des de l'episodi 1 es que els episodis 1 a 80 segurament ja tenien els drets caducats i el 81 era la segona part del 80.

La espera no va ser llarga i el 27 juny de 2007 van tindre la continuació amb 104 episodis (del 353 al 456) que va acabar el 22 de novembre de 2007. A partir d'aquí et recomano que et miris el COSA de tots rucs, ja que es va emetre en molts horaris diferents (fins i tot hi havien dies que s'emetien episodis de temporades diferents a diferent horari) i seria molt difícil llistar-ho tot. Amb el COSA pots saber quin dia, hora, canal i episodi es va emetre des d'octubre de 2007.

Per les dates d'estrena, els episodis del 457 al 508 es van emetre en desordre els caps de setmana entre el 10/1/09 i el 5/4/09. El desordre venia provocat per intentar quadrar els episodis dobles el mateix dia i els que eren de 4 o 5 el mateix cap de setmana.

Els episodis 509 a 561 es varen emetre els caps de setmana entre 10/10/09 i el 3/1/10. Varen ser els darrers que es varen emetre pel K3 i els primer del súper 3 (junt a la reemissió dels episodis 300 - 352 que hi havia per llavors de dilluns a divendres al matí [TDT] i migdia).

Per la data d'estrena de les pelis, pots consultar l'ésadir però excepte "Atrapat als seus ulls" i "L'últim mag de segle" (que es varen estrenar a setmana santa de 2009) la resta es varen estrenar els diumenges al migdia del 1r trimestre de 2010.

El darrer cop que s'ha emès va ser el 22 de desembre de 2012 amb l'episodi 508 (El misteri de l'estany) a les 6:30 del matí. Des de feia un temps es va començar a reemetre la sèrie a horari matinal. L'arribada de la programació de Nadal i la caducitat dels drets a finals de 2012 va fer que el darrer episodi que s'emetés fos un qualsevol (ni tan sols es fi d'una tongada d'episodis).

Pel que fa a Slam Dunk, es va estrenar el 7 de gener de 2004 al K3, a horari de tarda. Es varen emetre tots els capítols que té la sèrie però no pas els OVAs. Cal destacar que el doblatge de TV3 també es va emetre per BTV i urBe Tv (una tele de Vocento associada a puntotv/NETTV)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dg. 14 feb. 2016, 19:34

Moltes Gracies adriamichi per la informacio del Detectiu Conan i Slam Dunk. I per internet no hi ha anunicis de quan anunciaven la serie del Detectiu Conan?

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dg. 14 feb. 2016, 23:32

D'on traieu tota aquesta informacio?

dharma18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 103
Membre des de: dt. 14 maig 2013, 03:36

dl. 15 feb. 2016, 10:11

Slam dunk et puc dir que la feien pels migdies al 3xl.net. Detectiu conan va començar a emetre's als migdies a les 15:00 crec recordar pero despres va passar a la tarda, cap a les 19h o 19:30h. Just despres del infoK que separa el super3 del 3xl.net. Shin chan la feien al migdia juntament amb slam dunk i crec que era abans, a les 14:00 o aixi perque em coincidia amb los simpson xD

condedooku
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 769
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

dl. 15 feb. 2016, 19:20

Jo diria que Detectiu Conan va començar al migdia, perquè me'n recordo que a vagades no tenia temps d'acabar els episodis ja que tenia clase.

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dg. 21 feb. 2016, 17:59

D'on traieu tota aquesta informacio adriamichi?

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu

ds. 05 març 2016, 10:14

Buf, en el meu cas tiro molt de memòria i gravacions que tinc datades. Segueixo Detectiu Conan des del principi i estava sempre atent de repeticions i nous episodis. Per una altre banda, hemeròteques com la de la vanguardia (http://www.lavanguardia.com/hemeroteca) i l'ajuntament de Girona (http://www.girona.cat/sgdap/cat/premsa.php), wikipedia (https://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d' ... ctiu_Conan)* ajuden molt a posar dates concretes.

D'Slam Dunk, com es va emetre sencera des del principi no recordo tant les repeticions...

* Compte amb les dades de Wikipedia que, en el cas de Conan, no acaben de ser precises i algunes tenen errors.

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

ds. 05 març 2016, 23:02

Moltes Gracies per la informacio adriamichi, per cert no tindras videos de quan anunciaven o algu semblant?

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 239
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dg. 06 març 2016, 00:07

Slam Dunk jo recordo que la feien cap a la tarda vespre, més o menys les 18 o 19. Ho recordo perquè sempre em coincidia amb la feina i no la podia veure, fins que vaig estar uns dies de baixa per grip, i la vaig poder veure.
Imatge

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu

dg. 06 març 2016, 22:29

Ramon10 ha escrit:
no tindras videos de quan anunciaven o algu semblant?

De tenir en tinc, però en fitxers gravats en brut de la TDT o en cintes VHS, així que trigaré molt en poder pujar alguna cosa :-(

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants