Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Que opineu de aquesta veu?

ds. 12 març 2016, 05:09

Que opineu de Oriol de balle? es de las poques veus que no puc soportarla en el meu gust, cuant la veig en una serie em treu les ganes de veure-la

En bleach fa al vell yamamoto, i jo que estaba acostumat a veure la serie en japones ja que aquest tiu ( el yamamoto te una gran veu en japones) vaig veure la veu del oriol i vaig alucinar, no pinta gens al personatge, aquell vell es un home rondinaire que impon la seva veu, i veus en catala aquesta veu i es tot el contrari...

https://www.youtube.com/watch?v=PDb_Qf4 ... u.be&t=810
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Que opineu de aquesta veu?

ds. 12 març 2016, 11:41

A mi m'agrada. Si pinta o no al personatge que dius, això no ho sé. Ara bé, com a veu a mi m'agrada.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Que opineu de aquesta veu?

ds. 12 març 2016, 12:02

El problema que té l'Oriol, que en realitat no es seu, es que no se per qué tenen tendència a ferli fer veus de gent gran, i es una cosa que no pega per enlloc.Evidentment el cas d'en Yamamoto va ser escandalós, però es que també recordo que a Bleach feia la veu de l'avi del tio de l'arc (no em surt el nom).

La seva veu es molt particular i costa prendresela seriosament, i evidentment quan fa veu de vell encara menys.De totes maneres aquest cas demostra algo que ja fa temps que passa i es que en els doblatges en català falten veus de gent gran
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Que opineu de aquesta veu?

ds. 12 març 2016, 12:47

És un clàssic. M'agrada molt més que en Joan Sanz fent secundaris a One Piece, per exemple. I al Hatchan (Octy) li queda genial. Si li donen els personatges adequats, no hi ha problema.
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Que opineu de aquesta veu?

ds. 12 març 2016, 15:52

Doncs a mi m'agrada molt aquesta veu, pasa que molts cops li posen a personatges que no peguen ni amb superglue. Per exemple, al video que has posat li escau de puta mare a en yohei. Te una veu com de pasota y una mica fatxenda.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Que opineu de aquesta veu?

ds. 12 març 2016, 17:11

Veu horrorosa que no li pega a cap personatge. Recordo que en la 2a tanda d'episodis de Detectiu Conan no parava de doblar secundaris capítol rera capítol i era insoportable.

Una vegada vaig intentar veure Trigun i vaig desistir en sentir la seva veu només començar el primer episodi.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Que opineu de aquesta veu?

ds. 12 març 2016, 21:51

Saggio ha escrit:
Veu horrorosa que no li pega a cap personatge. Recordo que en la 2a tanda d'episodis de Detectiu Conan no parava de doblar secundaris capítol rera capítol i era insoportable.



uff es que aquella tanda de capitols es mortal.Veniem de la primera, que va ser sensacional perque el director era en Joan Pera, pero la segona va ser horrorosa. El perfil de veus va baixar a nivells preocupants i eren repetitives. I la seva no pegava.

A aquest actor donarli un personatge una mica seriós no li pega gens
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Que opineu de aquesta veu?

dj. 17 març 2016, 11:38

Noín ha escrit:
Saggio ha escrit:
Veu horrorosa que no li pega a cap personatge. Recordo que en la 2a tanda d'episodis de Detectiu Conan no parava de doblar secundaris capítol rera capítol i era insoportable.



uff es que aquella tanda de capitols es mortal.Veniem de la primera, que va ser sensacional perque el director era en Joan Pera, pero la segona va ser horrorosa. El perfil de veus va baixar a nivells preocupants i eren repetitives. I la seva no pegava.

A aquest actor donarli un personatge una mica seriós no li pega gens


Jo en el seu dia esperava amb candeletes aquells capítols (nous llavors) i em vaig trobar una chapuza indigne que gairabé em va treure les ganes de seguir la serie. No sé si això va ser per problemes de calers o simplement perque es van tirar a la bartola.

Hi havia un capítol de dos parts anomenat "El cas de l'assassinat de l'actor de les pel·lícules de samurais" en el que el doblador en questió i un altre (el que fa de Fujima a Slam Dunk) van doblar una pila de periodistes i no paraven de forçar la veu amb ho qual encara feia més fàstic.
Saggio l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 15 març 2019, 22:20, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Que opineu de aquesta veu?

dv. 18 març 2016, 10:57

Saggio ha escrit:
Noín ha escrit:
Saggio ha escrit:
Veu horrorosa que no li pega a cap personatge. Recordo que en la 2a tanda d'episodis de Detectiu Conan no parava de doblar secundaris capítol rera capítol i era insoportable.



uff es que aquella tanda de capitols es mortal.Veniem de la primera, que va ser sensacional perque el director era en Joan Pera, pero la segona va ser horrorosa. El perfil de veus va baixar a nivells preocupants i eren repetitives. I la seva no pegava.

A aquest actor donarli un personatge una mica seriós no li pega gens


Jo en el seu dia esperava amb candeletes aquells capítols (nous llavors) i em vaig trobar una txapussa indigne que gairabé em va treure les ganes de seguir la serie. No sé si això va ser per problemes de calers o simplement perque es van tirar a la bartola.

Hi havia un capítol de dos parts anomenat "El cas de l'assassinat de l'actor de les pel·lícules de samurais" en el que el doblador en questió i un altre (el que fa de Fujima a Slam Dunk) van doblar una pila de periodistes i no paraven de forçar la veu amb ho qual encara feia més fàstic.

tens tota la raó.De fet es pot dir tots els acftors que soprtien sempre. En Jordi Pineda (en Fujima que dius) que pe rmi es l'eterna veu de persoantge secundaria, després l'Oriol de Batlle, i finalment en David Corsellas, que era el diurector en aqueslla remesa i al final es quedaria com a inspector Takagi.Ells tres s'ho feien tot.

I personatges femenins tot ho feia la Marta Ullod
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Que opineu de aquesta veu?

dv. 18 març 2016, 16:07

Noín ha escrit:
Saggio ha escrit:
Noín ha escrit:

uff es que aquella tanda de capitols es mortal.Veniem de la primera, que va ser sensacional perque el director era en Joan Pera, pero la segona va ser horrorosa. El perfil de veus va baixar a nivells preocupants i eren repetitives. I la seva no pegava.

A aquest actor donarli un personatge una mica seriós no li pega gens


Jo en el seu dia esperava amb candeletes aquells capítols (nous llavors) i em vaig trobar una txapussa indigne que gairabé em va treure les ganes de seguir la serie. No sé si això va ser per problemes de calers o simplement perque es van tirar a la bartola.

Hi havia un capítol de dos parts anomenat "El cas de l'assassinat de l'actor de les pel·lícules de samurais" en el que el doblador en questió i un altre (el que fa de Fujima a Slam Dunk) van doblar una pila de periodistes i no paraven de forçar la veu amb ho qual encara feia més fàstic.

tens tota la raó.De fet es pot dir tots els acftors que soprtien sempre. En Jordi Pineda (en Fujima que dius) que pe rmi es l'eterna veu de persoantge secundaria, després l'Oriol de Batlle, i finalment en David Corsellas, que era el diurector en aqueslla remesa i al final es quedaria com a inspector Takagi.Ells tres s'ho feien tot.

I personatges femenins tot ho feia la Marta Ullod


Et deixes un altre actor que també feien servir constantment: l'Albert Socias (l'entrenador Anzai d'Slam Dunk).

En quant a les noies, si en sortien dos, a part de la Marta Ullod feien servir també un altra actriu que juraria que és una que ha posat la veu a en Suneo de Doraemon. Aquesta va doblar a una de les dues profesores del capítol de "L'assassinat de l'esquiada" i a la víctima del capítol "L'assassinat de casa els ceramistes famosos" (entre d'altres). Saps com es diu per casualitat? En teoria hauria de ser Naomi Bayarri o Maria Rosa Gil...
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Que opineu de aquesta veu?

ds. 19 març 2016, 13:29

(no faig citat per no omplir això de cites eternes xd).

La ve que dius d'en Sueno, que es veritat que a mi també s'em va fer rarissim de sentir a detectiu conan precisament per aquest motiu, es la de la Maria Rosa Gil, que per cert el seu riure de trapella es mitic.(es desconeix la primera veu d'en Suneo)
El cas del doblatrge de Doaremon es curiossisim perque bona part del seu repartiment no ha sortit a fer més doblatge que això.

Bon a punt de l'Albert Socias, acabo de recordar que va fer de Pisco en el retrobament amb els homes de negre, on per cert en Domenec Farell va fer de Gin (li quedava de conya). Però en tot cas eren veus que no sortien cada dia, a diferència dels altres que si hem comentat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants