Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Debat: Hunter x Hunter 1999 vs 2011

dt. 29 març 2016, 19:07

Bones a tots! Fa unes setmanes vaig veure l'anunci de que el manga de Hunter x Hunter tornaría el 18 d'abril (a veure fins quan temps) i com que mai l'havia vist i me l'havien recomanat molt vaig decidir veure'm l'anime del 2011 (el del 1999 no l'he vist) per poder pillar el manga quan estigui en publicació. No havia tingut mai pressa per veure'l ja que al estar el manga parat no era una gran prioritat i quan el volia veure tenia pensat de veure primer la versió del 1999. Ara mateix acabo d'acabar la saga de York Shin i de moment la serie no m'atreu massa. Les primeres sagues, la de l'examen del caçador i la de la familia Zoldyck (tot i que massa curta) em van agradar força però les següents que he vist les he trobat bastant fluixes. Per internet he vist que molta gent crítica la versió del 2011 i que diu que ha perdut l'essència de la del 1999 (jo em pensava que era al revés), sobretot l'ambient lúgubre que amb alguns aspectes tècnics i sonors fa veure la trama una mica infantilitzat. El que també em sorprèn és la diferència en les opinions de l'última saga de l'anime: la de les formigues quimera, la qual m'havien dit que era el millor arc de la serie i és on es fica bona la història però pel que veig està molt criticada també.

Per aixó vull saber que en penseu vosaltres. Que preferiu la versió del 1999 o la del 2011? Creieu que és veritat aixó de que la nova versió per la essència de l'original o més haviat ho millora?
 
cloudsnake861
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 126
Membre des de: dt. 21 oct. 2014, 14:32

Re: Debat: Hunter x Hunter 1999 vs 2011

dt. 29 març 2016, 19:15

la version de 2011 para mi es mejor. mejor animacion fiel al manga mas sagas que en 99 no estaban, la banda sonora me encantan los op y ed excelentes y ara que ha vuelto tengo unas ganas, que tenga un buen numero de capitulos, y continúen el anime. madhouse ha echo un excelente trabajo :)
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Debat: Hunter x Hunter 1999 vs 2011

dt. 29 març 2016, 22:26

Pues encara no l'he vist, pero SEMPRE que llegeixo de gent preguntant per ella, tothom concorda en que la del 2011 es millor, aixi que no se que dir-te jaja
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Debat: Hunter x Hunter 1999 vs 2011

dc. 30 març 2016, 00:17

Per mi es millor la versio 99. La del 2011 per mi, moltes vegades, abusa massa d'una paleta de colors massa colorida ho que li dona un aire molt infantil. I ja se que la versió 2011 algunes vegades es mes violenta que 99, pero per mi la atmosfera en 99 es de les millors que he vist en un shonen. Te un ambient lugubre pero mante molt be l'equilibri. Ho que vull dir es que en tot moment saps que estas veient un shonen, pero amb una ambientació diferent. La versio del 99 te una essencia increible, sobre tot en la saga de York Shin que per a mi es de les millors sagas d'un shonen. Jo et recomano molt veure la versio 99 fins a la saga York Shin. Segur que has vist aquest opening pero igualment el poso


Jo sempre he defensat la versio 99 perque em sembla un treball molt bo. A mi m'han dit que l'ambient de la versió 99 arriba fins a ser melancolic i que l'autor no volia aixo. Pero aixo m'agrada. M'agrada que l'estudi es pregui les llibertats per adapartar les coses a la seva manera i no fer una fotocopia del manga, cosa que sempre fa Madhouse (estudi que ha adaptat la versio 2011).
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Debat: Hunter x Hunter 1999 vs 2011

dc. 30 març 2016, 12:08

Fins on es va doblar al castella? Jo tinc els 62 episodis de la serie de 1999 y 8 episodis més de la OVA 1 que fan un total de 70. Hi ha dues OVAs més: Green Island (8 episodis més) i Green Island Final (14 episodis més) que arriben a un total de 92 episodis.

Algú sap si es van arribar a doblar al castellà les sagues Green Island i Green Island Final?
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Debat: Hunter x Hunter 1999 vs 2011

dc. 30 març 2016, 15:54

Que recordi lapart de Greed Island no va ser doblada. Igualment aquesta part es de les mes fluixes per a mi.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Debat: Hunter x Hunter 1999 vs 2011

dc. 30 març 2016, 18:21

Las dos series son buenas pero me quedo con la versión de 2011 por tener menos relleno, ser más fiel al manga y por la música, aparte que adapta bastante más. Aún así, sí que es verdad que la versión de 1999 tiene una paleta de colores más seria en las primeras sagas y eso le da un aire misterioso, los openings de la versión de 1999 me gustan más (en la de 2011 solo hay uno con cambios de imagen) pero los endings me gustan más los de la serie de 2011. Algunas canciones de la OST de 1999 también son buenísimas, de hecho la primera saga me gusta más la OST de la de 1999 pero es que la de 2011 en la saga de las hormigas quimera es sublime. Las dos adaptaciones tienen sus cosas buenas pero globalmente me quedo con la de 2011.

Yo de ti seguiría viéndola. Después de York Shin viene una saga algo más floja (o más bien diferente) pero no es mala y la parte final es genial. Luego la saga de las hormigas quimera que para mí es de lo mejor que ha parido la animación japonesa en general. Yo de ti no abandonaba la serie, sigue viéndola que vale la pena.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants