Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Salika
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 30 març 2016, 15:09

Nom d'un anime

dc. 30 març 2016, 16:03

Com va?
Dons anava l'altre dia recordant animes de la meua infancia, y em va vindre al cap un del cual no recorde el nom, tan sols recorde de que anava una mica.
Us demane perdò per adelantat, pero no soc catalano-parlant, perteneix a la part de Comunitat Valenciana del sud, i tinc una duda en si el anime era emes al punt 2 de açi o era emés en la catalana llavors podia veure la k3.

L'anime trataba asi que en recorde de uns robots que venien del espai, i no recordo exactament per que feien pedassos una escola al caure. Total que els robots es fusionaven amb la escola, y Quan feia falta defender la terra del mal, la escola entera es transformaba amb els xicots dintre de aquesta.

El villa tenia el cabell larg, crec que de color grisenc, y portaba roba oscura, i el que feia era ficar una especie de bola negra amb un ull anomenada malibola o alguna cosa pareguda, que transformaba objectes cualsevols en monstres que feien el caos en la ciutat.

Son un munto de datos, pero nunca he aconseguit encontrar res referent a aquesta serie. He fet una ullada en la llista de animes emessos en la k3 en la epoca de 98-2000 pero no la he encontrada nunca. Si a algu el sona i em pot fer una maneta, l'agraire gaire ^^.

Tambe feien una de uns vikings que eren idiotes i em feien molta gracia, pero aquesta crec que no era anime, sino mas be cartoons i que era de punt2, igualmente si algu recorda el nombre li estare doblement agradeit ^^
Gracies per tot.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Nom d'un anime

dl. 04 abr. 2016, 06:58

La dels vikings es Vickie el viking?

L'altra ni idea :/
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Nom d'un anime

dj. 14 abr. 2016, 11:47

http://myanimelist.net/anime/1897/Zetta ... 0Raijin-Oh

La dels robots déu ser aquesta, fins i tot a la caratula surten les boles negres que deies.
 
Salika
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 30 març 2016, 15:09

Re: Nom d'un anime

dg. 05 març 2017, 14:19

Patxinco ha escrit:
http://myanimelist.net/anime/1897/Zettai_Muteki_Raijin-Oh?q=Zettai%20Muteki%20Raijin-Oh

La dels robots déu ser aquesta, fins i tot a la caratula surten les boles negres que deies.



¡No saps l'alegria que m'has donat! eixa era la sèrie que deia, i no hi havia cap manera de trobar-la, t'agraïsc molt que hages sabut entendre'm amb la pèssima descripció que vaig fer, mil gràcies de veritat!
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Nom d'un anime

dg. 05 març 2017, 14:43

Jo diria que és aquesta: http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=2219
El titol adaptat al valencià és "Rocket Kidz: els herois de la ciutat".
De fet, Raijin-oh y Ganbaruger formen part de la mateixa trilogia, la trilogia d' Eldoran

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants