Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Personatges misteriosos de l'anime i hipotesis sobre ells

dg. 10 abr. 2016, 21:20

M'agradaria obrir un tema sobre personatges d'anime que amaguen algunes incognites, i on nosaltres exposem algunes hipotesis sobre els seus origens o la rao perque són com són. I si us semblen be les hipotesis o no.

Jo exposaré el meu personatge misterios.

La Lunch de "Bola de drac". Mai arribem a saber d'on ve i perque es transforma en una persona totalment diferent. I quina de les 2 personalitats és la original i quina l'afegida?

Tot i que la majoria pensen que la personalitat original de la Lunch ha estat la inocent, jo penso que potser sigui la Lunch salvatge la original. La Lunch salvatge acaba sent la que surt més al manga i a l'anime i fins i tot arriba a evolucionar. De mica en mica s'arriba a controlar cada vegada més fins arribar-se a integrar uns anys amb els protagonistes i fins i tot s'enamora de'n Ten Shin Han. I té molta més iniciativa que no pas la Lunch inocent que moltes vegades actua com algú amnesic o desorientat.

Aqui va la meva hipotesis.

La Lunch fou una nena abandonada que no s'integrava enlloc. Quan era molt petita es va escapar de l'orfanat i va acabar amb una banda de atracadors. Aquests en veure que era orfe al principi la van rebutjar en veure que no demanarien res per ella. Pero la Lunch els va prometre que els ajudaria en els seus crims, perque no volia tornar de cap manera a l'orfanat. Aixi va creixer en aquella banda on l'ambient la va fer tornar-se una atracadora calculadora, forta i sense escrupols. En fer-se gran va abandonar la banda per anar al seu aire.

La Lunch sempre fugia miraculosament de la policia pero un fet cambiaria la seva vida per sempre. Un cop va intentar robar a un museu de objectes antics i misteriosos. Un dels objectes era una botella d'or que recordava a un perfum. La Lunch la va obrir per veure si hi hauria dedins diamants o pedres precioses pero d'alla dins només va sortir una brisa estranya que es va introduir dins els seus conductes nasals i la van fer estornudar i transformar-se en una noia totalment diferent. Això era fruit d'una maledició. Es veu que fa molts anys una noia molt inocent fou victima d'un encanteri realitzat per una bruixa. Aquesta gelosa de la seva bellesa la va transformar en una fragancia i la va empresonar i segellar dins el seu propi perfum. Pero si algu aconseguia obrir la botella d'or i respirar-la , aleshora l'anima de la noia apareixeria cada vegada que la persona que hagues obert la botella estornudes.

Degut a aixo la Lunch acabaria molts cops a la preso. Pero acabaria fogint sempre i tornant als atracaments fins que un cop 2 nens la trobarien.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: seiyuubcn i 17 visitants