Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
KIDAVERIA
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: ds. 19 jul. 2014, 08:29

Novetats Primavera 2016

dl. 11 abr. 2016, 09:21

Bones a tothom! Com van els animes de primavera? Bé, d'això m'agradaria que en parléssim, de les novetats que ens estem trobant ja. Quins esteu veient o teniu pensat veure... Us deixo un enllaç amb les novetats.

http://ramenparados.com/temporada-anime-primavera-2016/
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Novetats Primavera 2016

dl. 11 abr. 2016, 09:51

Doncs bastants la veritat jaja

-Shingeki no Trens, AKA Koutetsujou no Kabaneri, no va estar mal el primer cap, promet bastant ja veurem com segueix.

-Sakamoto desu, ga, anime de comedia, m'ha recordat a Danshi Koukosei no nichijou, el meu refent de humor en l'anime, espero que segueixi aixi, em va fe riure bastant i la opening es epica jaja.

-Joker Game, la promesa de la temporada crec que pot arribar a ser una gran obra, i es del mateix estudi que Psycho Pass.

-Bungo Stray Dogs, no va estar mal, li dono el benefici del dubte i ja veure com evoluciona.

-Boku no Hero Academia, primer capitul normalet, segon capitul bastant bo, pot ser un bon anime Shounen, amb cliches compartits amb altres del seu genere pero cambiant els punts importants.

-Gyakuten Saiban... AKA l'anime d'Ace Attorney, vaig jugar els 2 primers jocs de petit, i tot i no recordar casi res, amb el primer capitul em sonaven molt els personatges etc... La veritat es que va ser bastant dolent, tot i que es fiel al joc no m'agrada com esta portada l'animacio ni el disseny, a més de massa comedia, tot i que diuen que el segon cap esta millor, encara l'he de veure.

I de moment això es tot, tambe tinc que mirar algun anime dels bons de la temporada pasada, ja que nomes vaig seguir Boku dake ga inai machi, i en comparacio al manga no esta tan ben portat, bon inici pero va anar baixant.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Novetats Primavera 2016

dl. 11 abr. 2016, 10:03

És una temporada ben carregada, jo vaig a veure segur aquests:

-JoJo's Bizarre Adventure: Diamond is Unbreakable
-My Hero Academia
-Joker Game
-Sakamoto desu ga?
-Kyoukai no Rinne 2
-Flying Witch

I depèn d'opinions quan finalitzin:

-Space Patrol Luluco
-Gyakuten Saiban
-Koutetsujou no Kabaneri
-Kiznaiver

I per veure en un futur: Ushio to Tora 2
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Novetats Primavera 2016

dl. 11 abr. 2016, 23:42

JoJo ja que me l'estic mirant. Despres Joker Game em crida l'atenció. Li donare una ullada aquesta setmana. I dels altres n'hi han alguns que potser els hi podria donar una oportunitat com a Re:Zero Kara.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Novetats Primavera 2016

dt. 12 abr. 2016, 00:08

Jo entre exàmens i el fet d'estar veient Hunter x Hunter a lo bèstia per poder seguir el manga quan torni, encara no he començat cap anime de primavera :(

Però tinc en espera per la semana que vé aquests:

- Kabaneari
- JoJo Bizarre Adventure: DiU: Mai he vist JoJo però aprofitaré per veure que tal.
- Kiznaiver
- Boku no Hero Academia: D'aquest si que vaig veure el primer cap però per la velocitat que té el manga, l'anime avança molt lent.
- Sailor Moon Crystal 3a temporada
- Terraformars Revenge: No m'espero gaire cosa la veritat...

I depenent de com els valorin, quan s'hagi estrenat mitga serie: Mayoiga, Joker Game i/o Ace Attoney
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Novetats Primavera 2016

dt. 12 abr. 2016, 10:07

Cortexian05 ha escrit:
- JoJo Bizarre Adventure: DiU: Mai he vist JoJo però aprofitaré per veure que tal.

No comencis per la 4ª part, home de déu :lol: Mira primer les altres temporades...

Cortexian05 ha escrit:
- Terraformars Revenge: No m'espero gaire cosa la veritat...

Molt pitjor que l'anterior temporada, es comenta, i això semblava gairebé impossible :lol: Jo al principi la tenia a la llista, però després de llegir opinions l'he esborrat per sempre...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Novetats Primavera 2016

dt. 12 abr. 2016, 11:16

Si comences a veure JoJo's Diamond, no trigaràs ni 2 capítols en sentir la necessitat de veure els anteriors capítols. Tampoc començariem a llegir El Senyor dels Anells per el cau de l'Aranyerra (Ella-Laraña en castella, Shelob en original)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Novetats Primavera 2016

dt. 12 abr. 2016, 14:51

Les dos primeres parts de JoJo, fent ullada grosa, es poden saltar. Pero pero seguir la quarta, DiU, has de mirar la tercera si o si. Al menys els primers capituls com a minim.
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Novetats Primavera 2016

dj. 14 abr. 2016, 12:40

La veritat es que he estat molt desconectat, les uniques que m'he posat a mirar aixi per sobre són:
Flying Witch: Úlitmament, aquestes series calmades m'agraden bastant, i té quelcom de broma en segons quines parts (mandragora...) de moment la continuarem.
Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? : Aquesta es una xorrada total, però aixi descarrego tensions de la feina, perquè són les típiques situacions absurdes que per passar l'estona ja van bé.

Em recomaneu Sousei no Ounmyouji? M'atrau una mica suposo.
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Novetats Primavera 2016

dj. 14 abr. 2016, 15:38

De ho que va de temporada m'ha sorpres molt gratament Re Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu (quins noms, tu). Em pensaba que anava a ser un altre SAO i em fotaria unes risas pero m'ha sorpres molt. Te el meu vistilplau desde el primer capitul, cosa que no es facil. A veure com seguiex.

Jo,fent una ullada no miraria Sousei no Onmyouji. Pero cadascu busca les seves coses.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants