Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Bola De Drac Super Nova Saga Goku Black

dg. 12 juny 2016, 00:22

Bones.
He obert aquest tema per saber la opino que teniu de la nova saga bola de drac super goku black que començara just d`aqui unes hores a japo , la qual cosa l`han promocionat molt aquesta nova saga.
Inclus han dit que sera de tema mes violenta i dramatica i destinada a un public mes adult.
He llegit comentaris que Akira Toriyama porta ja mes de un any en el projecte d`aquesta saga i que en aquests nous capitols si implicara molt mes que ultimament.
Tambe que la saga durara fins el capitol 101.
Veurem de tot aixo que en surt.
A veure si hi ha sort i podem tornar a gaudir de una saga bona com bola de drac z.
Salutacions.
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: Bola De Drac Super Nova Saga Goku Black

dg. 12 juny 2016, 01:36

Pues que jo el veure en directe xD nomes et dic aixo, a veure que tal, despres ja a la tarda de diumenge o al mati ja el vore subtitulat.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola De Drac Super Nova Saga Goku Black

dg. 12 juny 2016, 01:59

heinki ha escrit:
Pues que jo el veure en directe xD nomes et dic aixo, a veure que tal, despres ja a la tarda de diumenge o al mati ja el vore subtitulat.

Si Jo tambe en tinc moltes ganes de veurel.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Bola De Drac Super Nova Saga Goku Black

dg. 12 juny 2016, 06:27

Això de que durarà fins al capítol 101 està confirmat? Amb ho dropos que son els de Toei m'estranya que es molestin en fer tants capítols.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola De Drac Super Nova Saga Goku Black

dg. 12 juny 2016, 11:33

Saggio ha escrit:
Això de que durarà fins al capítol 101 està confirmat? Amb ho dropos que son els de Toei m'estranya que es molestin en fer tants capítols.

Doncs abans cada saga duraba prop de 70 o 80 capitols.
Saga freezer , androides , bu.

En una estona em mirare el capitol 47 de bola de drac super i comementare el que m'ha semblat.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola De Drac Super Nova Saga Goku Black

dg. 12 juny 2016, 20:43

Després de veure el capitl tinc sensacions contradictories:
La trama d'en trunks, com sempre seva, fosca i negre mola (a mes amb contrast amb les chorrades habituals d'en Goku i el seu univers)
No m'ha agradat veure com maten a la seva mare i el tio ni es transforma en superguerrer de la rabia!! cullons abans quan passava algo així es deixaven dur per la rabia d'aquesta manera
Després, més enllà del dibuix, veure cada trunks amb un color de cabell diferent no té ni cap ni peus

Després de veure lo subnormal que és ara en Goku, està bé veure un Goku dolent
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola De Drac Super Nova Saga Goku Black

dg. 12 juny 2016, 21:34

La historia de lo que pasa al futur den tranks esta bastant be.
Lo que sobra es les tonteries que fa en goku en els capitols actuals.
Esperem que al futur i vagi en vegeta i en son gohan per ajudar en tranks i en goku del present s`agafi unes vacances.
Ja no done ni interes.
Pero la saga del futur dona interes si ho saven aprofitar.
Lo que repeteixen masa el tema entrenaments al planeta den bills amb interpretacions den goku que en ocasions no sembla ell.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola De Drac Super Nova Saga Goku Black

dc. 15 juny 2016, 23:16

He estat llegint sobre lo que pot pasar en els proxims capitols de bola de drac super.
Pels que haguin vist el capitol 47 al final es pot veure en goku black i un detall curios es que porta una arracada potara de les dels deus kaiho shin.
Uns fans que els agrada analitzar els capitols de bola de drac diuen que en goku black com es pot transformar en fum es colara a la maquina den trunks i anira al present sense que en trunks se nadoni. Alli el seu objectiu sera obligar al goku del present posarse la altre arracada potara per transformarse en super goku black un nou nivell de poder.
Si fos aixi pintaria força be la saga. A veure com continua.
Salutacions.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants