Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Great Mazinger ¿Castella o Esp Lat?

dv. 30 set. 2016, 10:39

Comte Urà ha escrit:
Jo et recomano fer un esforç i veure Gran Mazinger. I després mira't Grendizer i les pel·lícules. Per cert, has vist Mazinkaiser i Shin Mazinger?

Si que tinc la de Mazinkaiser i la peli en castella de la edició de selecta. La de shin Mazinger no se si l'han doblat en castella. Doncs fare un esforç i mirare la de great mazinger. Es una gran llastima que tv3 no es fes amb els drets de great mazinger i selecta hagui passat totalment de un doblatge castella.
Edito: Crec que et refereixes a la edicion impacto de selecta oi amb la de shin mazinger. Aquesta no la trobo en bona qualitat i això que he buscat i buscat.
Les de great mazinger i grendizer si algú li agrades mirar que m'envii un mp i pasare el link. Les releases son d'una altre web i son masses gb per pujarla jo. Salut.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Great Mazinger ¿Castella o Esp Lat?

dv. 30 set. 2016, 12:27

xagasa ha escrit:
Comte Urà ha escrit:
Jo et recomano fer un esforç i veure Gran Mazinger. I després mira't Grendizer i les pel·lícules. Per cert, has vist Mazinkaiser i Shin Mazinger?

Si que tinc la de Mazinkaiser i la peli en castella de la edició de selecta. La de shin Mazinger no se si l'han doblat en castella. Doncs fare un esforç i mirare la de great mazinger. Es una gran llastima que tv3 no es fes amb els drets de great mazinger i selecta hagui passat totalment de un doblatge castella.
Edito: Crec que et refereixes a la edicion impacto de selecta oi amb la de shin mazinger. Aquesta no la trobo en bona qualitat i això que he buscat i buscat.
Les de great mazinger i grendizer si algú li agrades mirar que m'envii un mp i pasare el link. Les releases son d'una altre web i son masses gb per pujarla jo. Salut.

Sí, la edición impacto. Té el mateix elenc d'actors que Mazinkaiser (o més bé al contrari, Mazinkaiser té les veus de Shin Mazinger + actors de veu valencians). Podrien fer un doblatge castellà. Si tenim actors de veu en aquest pais, per qué hem de veure series amb doblatge de païssos latinoamericans?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Great Mazinger ¿Castella o Esp Lat?

dv. 30 set. 2016, 15:42

Si això mateix he pensat jo. Selecta ha doblat moltes coses de la saga mazinger. No entenc que costava doblar great mazinger en castella.
-Estic quasi acaban la serie Mazinger , soposo que l'haure finalitzat aquest cap de setmana amb el capitol 92. Començare la de great mazinger.
Encara que em costara adaptarme al canvi de veus del català a les del esp lat. I igualment un altre canvi de veus a Grendizer però ja amb veus
en castella.

Comte Urà ha escrit:
Sí, la edición impacto. Té el mateix elenc d'actors que Mazinkaiser (o més bé al contrari, Mazinkaiser té les veus de Shin Mazinger + actors de veu valencians). Podrien fer un doblatge castellà. Si tenim actors de veu en aquest pais, per qué hem de veure series amb doblatge de païssos latinoamericans?
Doncs ja he acabat els 92 capitols hi visualitzats els 2 primers de great mazinger. Del final de la serie mazinger z no recordaba la aparició del bescomte pigman.
Bueno ara marato de Great mazinger , Shin mazinger i mazinkaiser. Salut.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants