Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Bola De Drac a (Neko i Kame)

dg. 31 jul. 2016, 16:05

Bones buscant coses de bola de drac per casa me topat amb unes quantes revistes anime manga de mitjans dels 90 es diuen Kame i l'altre Neko.
Aquestes revistes eren de informació de series i pelicules anime. La Kame era tota en B/N la Neko era tambe amb B/N però tenia unes 3 o 4
pagines centrals en color i per sort eren les de bola de drac.
-Aquestes revistes es dedicaven a fer resums de series i pelicules com bola de drac quan en aquell moment havien acabat de sortir a japo i per
que es dobles aqui teniem que esperar molt. Solien portar algunes ilustracions i imatges de cada resum de capitol.
-Aquestes revistes també van fer algun dossier especial de la cronologia de bola de drac entre dossiers de extres i de personatges.

-Algu es recorda de aquestes revistes. -Salut-
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dg. 31 jul. 2016, 18:40

yo les recordo (i encara en tinc alguna). Per mi la millor era la kame, que despres va tindre tambe pagines a color i poster, i van fer diversos especials de bola (5 o 6 diria) a més d'altres series.

eren molt utils, ja que en aquella epoca no hi havia l'acces a internet que hi ha ara (estem parlant del 1994 - 1999 aprox)
A part de neko i kame tambe vaig tenir algun mangazone, i despres ja van arribar les revistes amb cd-rom (dokan, minami, shirase, hentype, anitype, daisuke, jonu magazine (aquesta amb vhs amb el primer capitol de diferents series, excepte l'ultim que ja va ser en dvd), etc...) que incluien mp3, videos etc...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dg. 31 jul. 2016, 19:45

taketokun ha escrit:
yo les recordo (i encara en tinc alguna). Per mi la millor era la kame, que despres va tindre tambe pagines a color i poster, i van fer diversos especials de bola (5 o 6 diria) a més d'altres series.

eren molt utils, ja que en aquella epoca no hi havia l'acces a internet que hi ha ara (estem parlant del 1994 - 1999 aprox)
A part de neko i kame tambe vaig tenir algun mangazone, i despres ja van arribar les revistes amb cd-rom (dokan, minami, shirase, hentype, anitype, daisuke, jonu magazine (aquesta amb vhs amb el primer capitol de diferents series, excepte l'ultim que ja va ser en dvd), etc...) que incluien mp3, videos etc...

Tens rao la Kame va editar molts dossiers de bola de drac. Un d'ells va ser el ¿Dossier Definitivo? primera versio despres van fer ¡el dossier definitivo!
Era de estudios inu i jo tenia el primer el dels interrogants que a la portada sortia en gogeta i a cada costat en goku i en vegeta. La llastima es que el vaig perdere i per internet no le trobat mai una pena ja que per mi era millor el dels interrogants que no pas el ultim de ¡!.
-La mangazone recordo comprar 2 especials de bola de drac gt dels capitols i era tota en color.
Tan de bo algu s'animi algun dia a escanejar els dossiers de bola de drac jo en tinc molt bon record però amb el canvi de vivienda els vaig perdre quasi tots.
-De revistes ja mes modernes que ja eran totes en color com la minami i dokan que venien cada mes amb un cd-rom amb ilustracions i bandas sonores.
-De les primeres Neko i Kame. A mi també m'agradava mes la Kame ja que tenia mes textos cada resum i també i dedicaven mes pagines a bola de drac.
-Salut-
 
Avatar de l’usuari
shinjii
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dv. 19 ago. 2016, 20:34

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dg. 21 ago. 2016, 21:33

La revista Neko era mes professional que la revista Kame, aquesta segona hi estava mes dirigida a Bola de Drac, tocaba tambè altres series de manganime, però Neko estaba mes dirigida als otakus en general.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dv. 26 ago. 2016, 17:01

bones jo m´en recordo molt be de la kame van sortir 40 revistes en total i de la neko unes 65,,, jo les tinc totes em va costar trobarles fa 3 anys o aixi em vaig fer amb totes,,, al seu dia quant van sortir les compraba per informar-me sobre les novetats de bola de drac GT sobretot la kame la neko tambe pero en feia menys ilusio comprar-la a mes aquella epoca era una pasta comprarles jo les pillaba a la chunichi comics de barcelona o al mercat de sant antoni els diumenges al mati,,, recordo que la kame abans de ser-hi revista era un fanzine de byn amb unes 16 pagines o aixi costaba 300 pelas les vendian en una parada pero nomes i havien unes 10 o aixi tenies que madrugar per pillarne alguna en seguida volaban,,, van sortir unes 4 o 5 de aquestes poc despres va sortir la kame i em vaig enganxar a comprarla... tambe em vaig comprar els especials de bola de drac z i els 2 de gt i els 2 dels personatges i els dos dossiers definitius tambe,,, tambe van sortir de campeones i los caballeros del zodiaco pero no els vaig comprar,,, tambe recordo la mangazone pero nomes em vaig comprar els 2 especials de evangelion,els 2 de slayers,els de de bola de drac gt i el de campeones i el de trigun,,, van sortir un munt de la neko tambe van sacar massa especials diria que uns 20 jo nomes vaig comprar el del llibre de akira toriryama,el the world of toriyama y les 2 de ranma 1/2,,, i ja esta,,,

per cert busco aquest especial de bola de drac GT edicio de lujo que va sortir poc despres al 99 per mil peles jo el vaig veure a la norma comics avui dia es imposible de trobar-lo a vere si tinc sort i algu el te i mel vol vendre ¿ok? es aquest de la imatge,,,

http://www.ebay.com/itm/Dragon-Ball-GT- ... 7675.l2557
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dv. 26 ago. 2016, 22:32

Ostres ¿On podria aconseguir actualment alguna Kame o Neko? Sobre la edició de lujo de bola de drac Gt crec que van sortir 2 dossiers que eren 100%
en color. Jo presisament porto buscant durant anys el ¿Dossier Definitivo? edicio primera del any 1995 i per sort le aconseguit.
Recordo també algun especial anomenat ''Los libros de Neko''
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dl. 29 ago. 2016, 16:43

hola doncs per mil anuncis,segona ma o vibbo com es diu actualment per wallapop,,, o per ebay o todocoleccion.net jo per sort les vaig a conseguir totes de 4 particulars vaig tenir sort aixo si me deixat una pasta per aconseguirles que no es troben tant facilment avui dia poca gent li interesa aixo tenirles dic,,,

la edicio que busco jo de la edicio deluxe es la fusio del especial GT 1 i 2,,, com els dels personatges que van sortir per separat i despres va sortir en un volumen mes gros,,, es veu que la que busco jo poca gent la va comprar i clar trobarla avui en dia es molt dificil es veu,,,

els llibres de neko es una altre historia van sortir uns 20 o aixi,,, crec en fi,,,

ja diras que trobes salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dt. 30 ago. 2016, 14:40

Doncs he estat a un pel de aconseguir les guies de personatges de dragon ball. M'ho va estar mirant un amic i crec que era al wallapop.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 30 ago. 2016, 22:52, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dt. 30 ago. 2016, 16:47

a mi el wallapop esta be pero no magrada massa has de estar pendent del mobil i quedar amb el paio que normalment es en el quinto pino,,, i gastes mes en metro i aixo que en lo que pilles en si,,, a mi no em surt a compte la veritat,,, el mercat de sant antoni ja no hi ha practicament res,,, parlo de bola de drac es clar,,, en fi ja apareixeran unes altres tranquil aquestes guies son facils de trobar,,, lo dolent es que algu es pensen fer-se d´or a costa teva,,, sobretot perdo pel meu vocabulari amb les merdes que venien en els cromos de panrico,els tazos i coses d´aquestes que per mi no tenen ningun valor i flipes amb els preus que els hi posen,,, en fi
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dt. 30 ago. 2016, 20:16

Saps alguna web de vendes de revistes de bola de drac que es puguin comprar per correu. A mi quan em va dir de quedar amb algu per comprar el dossiers ja no em va agradar. No saps si realment vindran o si es una mentida.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Bola De Drac a (Neko i Kame)

dc. 31 ago. 2016, 16:22

www.todocoleccion.net o mira www.boladedragon.com/foro que hay tambien se venden cositas de bola de drac,,, un saludo x cierto puedes resubir lo de dragon ball af queria bajarmelo pero el link murio merci

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants