Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dl. 25 set. 2017, 22:20

adriamichi ha escrit:

Ha passat un any però hem canviat d'estació de l'any varis cops (per exemple, el volum 5 passa a l'hivern, el volum 8 passa a l'estiu, al 10 és hivern, al 12 torna a ser estiu, el 16 els files de Kaito Kid passen entre el 31 de març i el 19 d'abril i al 18 hivern un altre cop). No sé si els darrers files donen alguna explicació a això, però jo sempre ho he considerat un error de continuïtat, sobretot tenint en compte que no s'imaginaria l'èxit que ha tingut i que realment es pogués allargar tants anys.


Realment es normal aquestes errades. En la cronologia manga anime a pasat nomès 1 any però a la vida real han pasat 20 anys. (1997-2017)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dl. 25 set. 2017, 22:24

I qui ha dit que la cronologia hagi de ser lineal?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 04 oct. 2017, 13:42

Actualment en els capítols nous de detectiu Conan en Kogoro Mouri no fa gaire de Kogoro durment. Potser en Conan s'ha quedat sense dards anestèsics.
D'altre banda estic mirant Yaiba i el personatge que fa de Yaiba sembla la fusió d'en Conan i en Goku petit. La noia sembla un clon de la Ran quan era més jove.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 04 oct. 2017, 16:21

Yo pensaba que el reloj de Conan hacía un dardo anestesico cada 24 horas, por eso disparaba solo uno.

Si no, no se entiende que tenga solo uno, yo cargaría más de uno por si acaso.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 04 oct. 2017, 18:36

xagasa ha escrit:
Actualment en els capítols nous de detectiu Conan en Kogoro Mouri no fa gaire de Kogoro durment. Potser en Conan s'ha quedat sense dards anestèsics.
D'altre banda estic mirant Yaiba i el personatge que fa de Yaiba sembla la fusió d'en Conan i en Goku petit. La noia sembla un clon de la Ran quan era més jove.

ES molt logic, ja tenia a l'Agasa i a en Heiji... al Kogoro solament l'usa quan no te a ningu mes xD
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dv. 06 oct. 2017, 21:24

Suposo que el rellotge només es pot carregar amb un dard, dos a molt estirar (tampoc es que hi hagi gaire espai en el rellotge), clar que podria portar més dards en una caixa o alguna cosa així...
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dv. 06 oct. 2017, 21:30

I per a que més? Si que si falla la caga, però crec recordar que fins ara, sempre que ha fallat ha tocat algu altre (la Sonoko per exemple), i el que no fara es deixarla dormint i tornar a disparar a Kogoro, es descubriria que Sonoko esta dormint, i segurament que en Kogoro també xDD

Un altra cosa seria si falles i no toques a ningú, però crec que o no ha passat mai, o si ha passat ha tingut la sort que estava Agasa i l'ha usat a ell xD
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dv. 06 oct. 2017, 21:42

L'error més gran en aquest sentit crec que va ser en el cas que mor en Tequila, el dard anava a parar al cul de la Ran, bloquejat amb algun objecte (les claus d'una taquilla, crec), la Ran no s'adormia per això i quan intentava recuperar el dard pensant que només tenia aquell li tocava sense voler el cul. El resultat va ser que en Kogoro va quedar inconscient de la patada de la Ran cap al darrera.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dg. 15 oct. 2017, 10:27

Ostres, no tenia en ment el número d'estacions diferents que s'han vist en els diferents volums i pretendre-ho posar tot dins d'un any.
A mi també és una de les coses que més m'han molestat d'aquest fantàstic manga.
I sobre el que diu el fabre "pq ha de ser la cronologia lineal?" no ho sé, no ho tinc analitzat ni molt menys, però no he tingut mai la sensació que no ho fos (i això en una sèrie on van apareixent nous personatges, sembla difícil de fer grans salts al temps).
En realitat, si puguessim situar, en quina estació de l'any apareix cada personatge hauria de ser relativament senzill posar-hi ordre i veure si tot cap en un any o no.
Jo m'hi jugaria algo a que no cap en un any (el que a mi personalment em molesta bastant).
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 01 nov. 2017, 15:53

Hi ha casos que sí que podrien tindre casos pel mig. El de la bruixa que ha sortit ara pel super3, per exemple, crec que tot passa en tres caps de setmana diferents, de ben segur que entre setmanes hi ha tingut d'haver algun cas!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 01 nov. 2017, 18:08

Semblava extrany lo de un sol any amb 900 capítols o així que porten per Japó i canvien de estació com qui es canvia de sabates. Ha no ser que a Japó és banyin a la platja a l'hivern.

Però serà això que comenteu de les cronologies.
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dj. 04 gen. 2018, 22:45

xagasa ha escrit:
adriamichi ha escrit:

Ha passat un any però hem canviat d'estació de l'any varis cops (per exemple, el volum 5 passa a l'hivern, el volum 8 passa a l'estiu, al 10 és hivern, al 12 torna a ser estiu, el 16 els files de Kaito Kid passen entre el 31 de març i el 19 d'abril i al 18 hivern un altre cop). No sé si els darrers files donen alguna explicació a això, però jo sempre ho he considerat un error de continuïtat, sobretot tenint en compte que no s'imaginaria l'èxit que ha tingut i que realment es pogués allargar tants anys.


Realment es normal aquestes errades. En la cronologia manga anime a pasat nomès 1 any però a la vida real han pasat 20 anys. (1997-2017)



hi ha una cosa que no em quadra, si a la cronologia manga/anime hi ha passat un any i escaig, hi n'hi ha 900 i pico capitols, aixo vol dir que toca a mes d'un cas per dia, mare meva si que esta enfeinat aquest xicot jajajaj,

Si si, ho se que hi ha casos que ocupen mes d'un capitol, tot i aixi... diria que igualment son mes de 365 casos no?
Per exemple, el capitol aquell que en Kogoro es pasa varios dies seguint a un home i aquest el troben el diumenge a la nit en la foguera cremat, diria que durant el capitol transcorren varius dies.

EDITO: per cert, hi ha dos capitols diferents, en un en conan amb la veu d'en xinichi en off diu: ja ha pasat un any d'esque em vaig encongir.
i en un altra bastant mes cap endavant, el capitol comença amb en Conan i la resta de la colla dessitxan-nos bon any nou, voleu dir que només a pasat un any i escaig???
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dt. 16 gen. 2018, 00:07

Els personatges de la sèrie han felicitat els anys nous reals però això no vol dir que hagin passat en realitat en el temps de la historia.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dt. 16 gen. 2018, 07:24

Per favor, deixeu d'usar l'anime per a seguir la cronologia...
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dl. 29 gen. 2018, 20:00

fabrebatalla18 ha escrit:
Per favor, deixeu d'usar l'anime per a seguir la cronologia...


jo parlava del Manga... ^^u
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants