Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 31 ago. 2016, 10:10

La veu que dieu si no m'equivoco és la de l' Enric Arquimbau, que darrerament s'ha caracteritzat per fer d'Akainu a One Piece
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 31 ago. 2016, 10:38

Sí? Ostres! Jo probaré de puar el flasback dels Deus Neptú (No puc posar el capítol del Gomera perque no el vaig poder gravar, ho sento) al Youtube i ho compartiré aquí, a veure si es pot confirmar.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 31 ago. 2016, 10:41

Són veus diferents diria
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 31 ago. 2016, 11:48

Link esborrat.
He posat el vídeo en mode ocult per no tenir problemes.
He d'aclarir que la veu del combat d'en Bu amb el deu del sud és la francesa.
Per seguir amb el tema, que penseu del capítol d'ahir? A mi em va agradar moltíssim, sempre que surt en Kaito Kid m'emociono. Per cert, algú m'explica com pot una persona confondre 1412 amb Kid?

EDITO: He esborrat el link perque han esborrat el vídeo a Youtube. Gràcies Noín per mirar l'ho.
Comte Urà l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 01 set. 2016, 10:01, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 31 ago. 2016, 12:24

Doncs si, sembla que és aquella veu,

Personalment sóc molt fan d'en Kaito Kid, i quan va sortir per primer cop em vaig quedar pillat.Quan la serie es torna repetitiva només val la pena quan surt ell de tant en tant o en Heiji
 
pepevic
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dv. 02 març 2012, 16:14

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dc. 31 ago. 2016, 15:55

Son capitols nous? o es una reposició?
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dj. 01 set. 2016, 00:32

Comte Urà ha escrit:
Per cert, algú m'explica com pot una persona confondre 1412 amb Kid?


Per que no es confonen, juga amb els números intentant llegir-los com si fossin paraules. el 14 fa la K (l'1 sería el pal mentre que el 4 sería la forma <). Del 4, si li treiem la forma < es queda un pal i una lletra amb forma de pal es la I. Finalment, del 2, si li treus el _ et queda la panxa de la D i l'1 anterior formaría el pal que ho junta amb la panxa.

En resum
1 -> |
4 -> <|
1 -> |
2 -> )_

|< | |)_ --> K I D_

Canviant de tema, he vist que han emès la part final de l'episodi de Kaito Kid. En algunes emissions no el varen posar, així que sembla que han agafat la cinta bona. A veure si hi ha sort hi veiem els altres episodis que els hi falten:
Spoiler: mostra
L'episodi del Heiji a Naniwa, l'aparició de Haibara i quasi tots del 201 al 350 (numeració catalana)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dj. 01 set. 2016, 10:03

adriamichi ha escrit:
Comte Urà ha escrit:
Per cert, algú m'explica com pot una persona confondre 1412 amb Kid?


Per que no es confonen, juga amb els números intentant llegir-los com si fossin paraules. el 14 fa la K (l'1 sería el pal mentre que el 4 sería la forma <). Del 4, si li treiem la forma < es queda un pal i una lletra amb forma de pal es la I. Finalment, del 2, si li treus el _ et queda la panxa de la D i l'1 anterior formaría el pal que ho junta amb la panxa.

En resum
1 -> |
4 -> <|
1 -> |
2 -> )_

|< | |)_ --> K I D_

Canviant de tema, he vist que han emès la part final de l'episodi de Kaito Kid. En algunes emissions no el varen posar, així que sembla que han agafat la cinta bona. A veure si hi ha sort hi veiem els altres episodis que els hi falten:
Spoiler: mostra
L'episodi del Heiji a Naniwa, l'aparició de Haibara i quasi tots del 201 al 350 (numeració catalana)

Gràcies per aclarir-me el dubte. I sí, jo també tinc ganes que hi arribin aquest episodis. Per cert, us heu adonat que ara fican molt anuncis entre capítol i capítol. Sembla que ja saben que aquesta série els hi dona audiencia.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dj. 01 set. 2016, 10:15

Doncs amb bola de drac es estrany. Quasi mai han posat publicitat. I si n'havien fet era un anunci rapid. Me tornat a enganxar amb detectiu conan. Esperem que algun dia arribin els nous capitols. Bueno de moment esperem sentats perque si realment apartir de la proxima semana en fan 1 ni ha per temps per emetre els 514 que tenen actualment.
Salut.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dj. 01 set. 2016, 10:28

xagasa ha escrit:
Doncs amb bola de drac es estrany. Quasi mai han posat publicitat. I si n'havien fet era un anunci rapid. Me tornat a enganxar amb detectiu conan. Esperem que algun dia arribin els nous capitols. Bueno de moment esperem sentats perque si realment apartir de la proxima semana en fan 1 ni ha per temps per emetre els 514 que tenen actualment.
Salut.

Es que com TV3 faci amb Bola de Drac el que Antena 3 fa amb Los Simpson (anuncis everywhere), tingues segur que les portes de l'Infern s'obriran. XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dj. 01 set. 2016, 10:50

Home recordo alguna vegada haver vist alguna peli de Steven Seagal a antena 3 i que durant tota la peli havien fet 4 anuncis de uns 25 min aproximadament cada un. Ja sapiguent aixo altres vegades aprofitava per donarme una dutxa i rentar els plats i encara em sobraba temps per fer un cafeto.

Edit: Que facin anuncis aixi podran treure la excusa barata que no compren nous capitols pel preu dels capitols.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dj. 01 set. 2016, 20:31

Comte Urà ha escrit:
Per cert, us heu adonat que ara fican molt anuncis entre capítol i capítol. Sembla que ja saben que aquesta série els hi dona audiencia.


Es època d'anuncis a les televisions infantils, cal vendre tota la parafernalia de la tornada al cole. A partir de novembre, vindrà la campanya de reis i després ja seria en època de vacances (setmana santa i juny)

xagasa ha escrit:
Edit: Que facin anuncis aixi podran treure la excusa barata que no compren nous capitols pel preu dels capitols.

Exacte, el canal 3xl quasi no tenia anuncis i així va acabar...
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dv. 02 set. 2016, 09:43

Spoiler: mostra
Per cert, algú va veure els capítols d'ahir? Heiji Hattori!!! I en la segona part, ja es va pode escoltar la veu de l'Oriol de Balle com a policia, cuiner i fent de vell (un paper que en la primera part era de l'Enric Isasi-Isasmendi). I sembla que el cas a l'illa Tsukishima li ha quedat molt grabat al cap a en Conan.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dv. 02 set. 2016, 10:15

Ahir és de les poques vegades per no dir única, que veiem en Conan/Shinichi mostrant alguna mena de sentiment personal. Mai se li mostra preocupació per res ni res, més enllà de pensar en crims.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Super3 | Sense SPOILERS futurs

dv. 02 set. 2016, 11:20

Renoi, quina imaginació.

Gracies per l'aclariment.
adriamichi ha escrit:

Per que no es confonen, juga amb els números intentant llegir-los com si fossin paraules. el 14 fa la K (l'1 sería el pal mentre que el 4 sería la forma <). Del 4, si li treiem la forma < es queda un pal i una lletra amb forma de pal es la I. Finalment, del 2, si li treus el _ et queda la panxa de la D i l'1 anterior formaría el pal que ho junta amb la panxa.

En resum
1 -> |
4 -> <|
1 -> |
2 -> )_

|< | |)_ --> K I D_

Canviant de tema, he vist que han emès la part final de l'episodi de Kaito Kid. En algunes emissions no el varen posar, així que sembla que han agafat la cinta bona. A veure si hi ha sort hi veiem els altres episodis que els hi falten:
Spoiler: mostra
L'episodi del Heiji a Naniwa, l'aparició de Haibara i quasi tots del 201 al 350 (numeració catalana)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants