Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dg. 14 ago. 2016, 17:11

Imatge
El Detectiu Conan en Català

Bones! Vaig fer un comentari sobre obrir uns quants post per al Detectiu Conan, per comentar els capítols que surtin al dia, i vam decidir que hi haurien 3 post

En aquest post, només es comentaran els capítols que vagin surtin de DC amb SPOILERS futurs, per respecte als que no vagin al dia, tot i que, si voleu comentar o comparar alguna cosa, sempre podeu posar un Spoiler dient de quin capítol del manga és l'spoiler.

Al Japó l'ultim capítol ara mateix és el 993.

WIKI PER SABER ÚLTIMS CAPÍTOLS: http://www.detectiveconanworld.com/wiki/Manga

Si algú coneix, més pagines on es pugui llegir el manga en angles i espanyol que ho digui i intentaré actualitzar.
Ramon10 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 02 maig 2017, 12:00, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dl. 15 ago. 2016, 00:51

Casi ni es nota que t'has copiat el text de Lydubs xDD podries editarlo per a que tingui una mica de sentit amb el tema? :P Perque suposo que voldras dir que justament aqui si que es permeten els spoilers ja que es suposa que aixo es per a comentar el manga al ritme japones..
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dt. 16 ago. 2016, 21:51

Després em llegiré el 969.. sembla que al nou cas hi haurà de nou el tema de la família Sera.
La pregunta és, on ho llegiu? abans ho traduia skye's musings i després ho trobaves arreu. Ara ho segueixo al mangapanda però ni idea si ho fan originalment a algun altre lloc.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dj. 01 set. 2016, 20:15

Algú ha llegit el 971? Què deu ser aquest record de la infància del Conan amb la Ran a la platja sobre la Sera i la família i Anglaterra??
Ja tinc ganes que ho aclareixin una mica :)
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dv. 02 set. 2016, 10:14

jordi.sansa ha escrit:
Algú ha llegit el 971? Què deu ser aquest record de la infància del Conan amb la Ran a la platja sobre la Sera i la família i Anglaterra??
Ja tinc ganes que ho aclareixin una mica :)

Spoiler: mostra
Pel que sembla, en Conan ja habia conegut a la Sera i al Shuiichi a Anglaterra. I també va tenir una trobada amb una dona misteriosa. És la mare dels dos germans? Es la Vermouth? Jo també tinc ganes de saber-ho
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dt. 02 maig 2017, 12:21

Hola nois i noies, perdo per no estar tan actiu amb el post, a partir d'ara intentaré tenir-lo actiu.
Doncs us porto els capítols dels volums 92 i 93. Per no posar tots els enllaços el que faré és posar com a spoiler. Hi haurà dues columnes que es diuen "Spoiler: Mostra", a dins veureu que hi ha el volum 92 i l'altre el volum 93 i així podeu veure els enllaços.



 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dl. 08 maig 2017, 22:51

De moment estan en aturada de Detectiu Conan i surten capítols de Magic Kaito. També és interessant.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dj. 20 jul. 2017, 21:11

No sé si ho hauria de preguntar aquí o no però. ¿En Shuichi Akai mort realment al capítol 504? I ja posats a quin tomo del manga continua el capítol 514 versió japonesa anime.
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dl. 04 set. 2017, 21:36

Això que dius seria un gran spoiler per la sèrie, però com que en teoria aquí es pot parlar del manga al dia et diré que l’Akai no mor i que de fet se’l pot veure disfressat com a una altra persona, seria en Subaru Okiya (personatge que ja ha aparegut en català).
L’ordre del manga i l’anime no és 100% el mateix i hi ha casos que poden estar en diferent ordre, sense comptar els que són originals d’anime. Tot i això el capítol 514, no és original d’anime pel que esta en manga, és l’últim cas del volum 60 (Vol.2 nº63 en la publicació de planeta) així que suposo que t’interessa a partir del volum 61 (Vol.2 nº64 en la publicació de planeta). Ho se, l’ordre dels volums es tot un embolic entre totes les numeracions.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dl. 04 set. 2017, 23:23

hvicente ha escrit:
Això que dius seria un gran spoiler per la sèrie, però com que en teoria aquí es pot parlar del manga al dia et diré que l’Akai no mor i que de fet se’l pot veure disfressat com a una altra persona, seria en Subaru Okiya (personatge que ja ha aparegut en català).
L’ordre del manga i l’anime no és 100% el mateix i hi ha casos que poden estar en diferent ordre, sense comptar els que són originals d’anime. Tot i això el capítol 514, no és original d’anime pel que esta en manga, és l’últim cas del volum 60 (Vol.2 nº63 en la publicació de planeta) així que suposo que t’interessa a partir del volum 61 (Vol.2 nº64 en la publicació de planeta). Ho se, l’ordre dels volums es tot un embolic entre totes les numeracions.

Gràcies per la informació. Caram quin canvi fa l'akai si dius que es el personatge nou que va a viure a la casa d'en shinichi. Un bon canvi d'imatge.
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dc. 06 set. 2017, 19:57

Deu ni do el canvi si!
No hi ha ningú que segueixi el manga al dia per aquí? Es podria anar comentant el que passa.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dg. 17 set. 2017, 11:28

Pregunto de nou.. fins ara llegia a mangapanda (no sé si són els que ho fan originalment, no en tinc ni idea d'aquestes webs on trobar manga) i m'he adonat que el capítol 1001 el tenen malament (al capítol 1001 hi ha el 1003).
Així que potser torna a ser el moment de preguntar-ho i canviar de web si s'escau:
On em recomaneu llegir les traduccions a l'anglès que vagin més o menys al dia?

gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

dg. 17 set. 2017, 12:20

Jo recomano aquesta pàgina web per llegir en angles: https://bato.to/comic/_/comics/detective-conan-r153 Crec que s'ha de registrar, però aquesta per mi va molt bé.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: El Detectiu Conan | Al dia amb el Manga al Japó | Amb Spoilers del Manga

ds. 30 set. 2017, 23:01

Merci Ramon. m'ho miro!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants