Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Bola de Drac Z amb el diari MARCA [Edició Remasteritzada i sense censures]

dg. 04 set. 2016, 16:04

¡Bones a tots!

Aquest matí m´he assebentat que el diari MARCA ha fet una promoció sobre la col·lecció en DVD de Bola de Drac Z en multiaudio (Català, Castellà, Euskera i Gallec ) en edició "remasteritzada i sense censures". Diumenge 11 surtirá el primer DVD que inclueix un episodi. Aquesta col·lecció acabará amb els episodis finals de la saga Freezer. Potser l´any que bé la continuarán amb la saga del androides i el Cel·lula. I mes endavant la del Majin Boo. :hum:

Us deixo el link amb la informació corresponent: http://www.marca.com/promociones/dragonballz/
Suposu que la qualitat d´imatge i de so ha de ser la mateixa que la de SV només que en aquesta edició del MARCA han exceptuat l´audio japonés. :bah:


¡Salutacions!


Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola de Drac Z amb el diari MARCA [Edició Remasteritzada i sense sensures]

dg. 04 set. 2016, 16:14

Mare meva dos capitols per DVD

A vere quan selecta es dignara a posar els titols en català als DVD's
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola de Drac Z amb el diari MARCA [Edició Remasteritzada i sense censures]

dg. 04 set. 2016, 16:15

Ostres 1 capitol per dvd.
Aixo ja ho van fer amb mazinger z edicion impacto i uffff vaig optar per el pack de selecta quasi valien igual pero amb menys dvds.
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Bola de Drac Z amb el diari MARCA [Edició Remasteritzada i sense censures]

dl. 05 set. 2016, 00:01

xagasa ha escrit:
Ostres 1 capitol per dvd.
Aixo ja ho van fer amb mazinger z edicion impacto i uffff vaig optar per el pack de selecta quasi valien igual pero amb menys dvds.
Ho treuen per sagas, per a que la gent la pugui seguir poc a poc ja que si ho treuen tot seguit tractant-se d´una serie molt llarga, alguna gent de segur que començará a abandonarla per qualsevol circunstancia al cap d´uns mesos, Suposu que será per això que han decidit fer-ho d´aquesta manera xagasa. :blink:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola de Drac Z amb el diari MARCA [Edició Remasteritzada i sense censures]

dl. 05 set. 2016, 00:08

MarshmallowMan ha escrit:
Ho treuen per sagas, per a que la gent la pugui seguir poc a poc ja que si ho treuen tot seguit tractant-se d´una serie molt llarga, alguna gent de segur que començará a abandonarla per qualsevol circunstancia al cap d´uns mesos, Suposu que será per això que han decidit fer-ho d´aquesta manera xagasa. :blink:

Si soposo que es una manera de enganxar a la gent i que molts avis ho compraran pels seus nets quan comprin el diari.
Però si fan el bola de drac z complet seran 291 dvd. Mare meva a mi els 72 de selecta ja em va semblar massas dvds.

Edit: Lo bo sera veure les caratules que aniran posant. La primera a mi m'agrada.
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Bola de Drac Z amb el diari MARCA [Edició Remasteritzada i sense censures]

dl. 05 set. 2016, 00:25

xagasa ha escrit:
Si soposo que es una manera de enganxar a la gent i que molts avis ho compraran pels seus nets quan comprin el diari.
Però si fan el bola de drac z complet seran 291 dvd. Mare meva a mi els 72 de selecta ja em va semblar massas dvds.

Jaja doncs si, son masses DVDs pero a saber, potser les caixes serán fines perquè no agafin massa espai a quelasevol prestatgeria d´algun aficionat a la serie. :)
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Bola de Drac Z amb el diari MARCA [Edició Remasteritzada i sense censures]

dl. 05 set. 2016, 01:10

MarshmallowMan ha escrit:
Jaja doncs si, son masses DVDs pero a saber, potser les caixes serán fines perquè no agafin massa espai a quelasevol prestatgeria d´algun aficionat a la serie. :)

Si segur que sera la edició caixa slim.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants