Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
joanvilapau
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dl. 05 set. 2016, 16:10
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Anime al Super 3

dt. 06 set. 2016, 01:13

Ja que al Super 3 fa temps que es neguen a emetre Anime , jo m'he obert un blog per publicar tots els episodis que tinc descarregats al meu ordinador . També tinc un canal on penjo openings i poc més per problemes de Copyright . Però com que a YT hi ha l'opció de penjar vídeos en ocult , si poso l'enllaç en el blog , els podreu veure tranquilament . Aquí a sota us deixo els enllaços . Tinc un horari de pujada que teniu en el Blog a l'apartat ( Blog ) als altres 2 apartats hi ha , com indiquen els noms ( Openings i Episodis ) .

CANAL - https://www.youtube.com/channel/UCTnGV0 ... r4QIDwUe3w
BLOG - http://generacioK3.blogspot.com

ENDAVANT AMB L'ÀNIME EN CATALÀ :yeah: :yeah: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Anime al Super 3

dt. 06 set. 2016, 01:19

Si vols que algun dia facin animes a la tele el que menys has de fer es "treureli" audiencies, Shin Chan, Bola de Drac i Doraemon (els quals crec que pujaras al teu youtube) ja estan emetentlos actualment i almenys 2 d'ells es poden veure al 3alacarta, per tant crec que seria millor que en comptes de pujar aquestos que ja els emeten i que els seguidors poden buscarlos per mitjans "oficials" (i de passada contar com a visites per a TV3) hauries de pujar algun que actualment no facin per la tele. Be, es nomes una sugerencia ^^u
 
Avatar de l’usuari
joanvilapau
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dl. 05 set. 2016, 16:10
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Anime al Super 3

dt. 06 set. 2016, 01:50

Cert , de fet no són els únics , també hi han : One Piece . Bola de Drac , Inuyasha i d'aquí a poc vull començar a penjar El Dr. Slump però per problemes de Copyright ho he de penjar al blog i és un procés llarg. Merci per la proposta ( Estic en construcció ) Més endavant , vull començar a penjar El Detectiu Conan però temps al temps .
 
Avatar de l’usuari
joanvilapau
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dl. 05 set. 2016, 16:10
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Anime al Super 3

dt. 06 set. 2016, 01:51

fabrebatalla18 ha escrit:
Si vols que algun dia facin animes a la tele el que menys has de fer es "treureli" audiencies, Shin Chan, Bola de Drac i Doraemon (els quals crec que pujaras al teu youtube) ja estan emetentlos actualment i almenys 2 d'ells es poden veure al 3alacarta, per tant crec que seria millor que en comptes de pujar aquestos que ja els emeten i que els seguidors poden buscarlos per mitjans "oficials" (i de passada contar com a visites per a TV3) hauries de pujar algun que actualment no facin per la tele. Be, es nomes una sugerencia ^^u


Cert , de fet no són els únics , també hi han : One Piece . Bola de Drac , Inuyasha i d'aquí a poc vull començar a penjar El Dr. Slump però per problemes de Copyright ho he de penjar al blog i és un procés llarg. Merci per la proposta ( Estic en construcció ) Més endavant , vull començar a penjar El Detectiu Conan però temps al temps . L'he enviat 2 cops XD .
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Anime al Super 3

dt. 06 set. 2016, 04:07

YouTube és de les pitjors webs per pujar contingut amb copyright, pots utilitzar VK i t'estalviaras problemes.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Anime al Super 3

dt. 06 set. 2016, 09:59

Quina diferencia hi ha amb aquest fil que havies obert poques hores abans? viewtopic.php?f=5&t=20692
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Anime al Super 3

dt. 06 set. 2016, 12:09

Tingues precaució. Jo vaig penjar l'altre dia un vídeo ocult sobre Bola de Drac i se'l van carregar a l'hora. No vull ser "gafe", però és que Youtube s'ha tornat una auténtica dictadura.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Anime al Super 3

dc. 14 set. 2016, 08:12

Lo millor és no pujar a youtube, està clar, hi ha moltes alternatives. Si els pujes trocejats al yt, que veig que ho fas, el que pots crear són llistes de reproducció per capítol. Van bastant bé.

Jo ho vaig fer fa anys en aquest fil, no sé si quedarà res viu. Vaig abandonar la idea després d'unes quantes repujades.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Anime al Super 3

dc. 14 set. 2016, 09:36

Jo vaig posar només un troçet (El passat dels Déus Neptú) i a l'hora ja estava bloquejat. Quines alternatives n'hi ha, apart de Youtube o Dailymotion?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants