Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 10:06

Bon dia. He obert aquest post per qui vulgui parlar de alguna curiositat o error que hagui vist en algun capitol o pelicula de bola de drac.
El tema de posar-ho aixi es que he estat fent comentaris d'aquest tipus al fil de dragon ball super i alli estaria be que es parli del tema que te el titol.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 06 set. 2016, 18:59, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 10:32

Al final creem un munt de posts on parlem sempre del mateix
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 11:01

Si pero al menys que cada comentari vagi alla on toca.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 11:54

tampoc dona per tant com per anar obrint temes, crec jo.Ho fiquem tot en el mateix i ja esta
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 12:11

Ok si els administradors i moderadors estan d'acord que pasin el tema a paperera.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 15:41

Curiositats en el capitol de avui de bola de drac z. El director i el ajudant que filmaven la pelicula del gran guerrer del vent eren identics al general red i el seu subdit.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 16:08

A veure... que de Dragon Ball Z fa 20 anys i l'ha vist tot deu. No anirem a descobrir ara que aprofiten el disseny d'aquests dos personatges per a un capítol de relleno, no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 16:21

Maki ha escrit:
A veure... que de Dragon Ball Z fa 20 anys i l'ha vist tot deu. No anirem a descobrir ara que aprofiten el disseny d'aquests dos personatges per a un capítol de relleno, no?

A veure no era per criticar si no mes be per comentar. El tema de serie de 20 anys. Tens molta rao però jo abans em limitaba a mirar els combats sense fixarme
amb els detalls ara m'agrada analitzar cada capitol i gaudirlo. Coses semblants a aquest post ho feia la revista mangazone on es dedicaven a analitzar cada capitol i a dir
lo bo i els errors.Jo crec que mai es tard per fer comentaris. Si fos desde la release de Albert Wesker doncs cada qual estaria veien un capitol diferent. Però si son els capitols emesos per tv que quasi segur que com jo la majoria te la millor realase de la web però es veu els capitols en directe de tv perque sap que tothom s'ho esta mirant.

Edit: A mi m'agraden molt els comentaris i fer debats sobre la serie. LLastima que com va dir un usuari que no dire. Els joves d'avui en dia prefereixen jugar 24h amb el movil que entrar en un debat de bola de drac. Salut :profident:
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 17:49

xagasa ha escrit:
Edit: A mi m'agraden molt els comentaris i fer debats sobre la serie. LLastima que com va dir un usuari que no dire. Els joves d'avui en dia prefereixen jugar 24h amb el movil que entrar en un debat de bola de drac. Salut :profident:


Yo creo que no hay que mezclar el tocino con la velocidad. De los 50 primeros temas que hay en este subforo hay unos 20 que son de bola de drac. Pero es que encima ya hay un tema tan similar al que dices aquí: viewtopic.php?f=5&t=19845 que se puede derivar tambien a lo que comentas tu en este perfectamente (como ya se ha hecho por cierto).

Han pasado ya 20 años, dejadla un poquito en paz, hay mucho más allá de esta serie por mucho que perteneciera a nuestra infancia, si por mi fuera solo se usaria el tema de dragon ball super y ya. No me quiero imaginas se si se llegan a abrir 2 temas cuando los capítulos del fin de semana y los de diario iban en distintos puntos de la serie. Total, uno para la gente que siga la serie a nivel diario y otro para el que siga la serie durante el finde.

Seamos serios, no hay serie que seguir ya, la tenemos más que mamada la versión original y ya se ha acabado hace mucho tiempo, no hay debate que valga, la única que se puede seguir como tal es super.

Los jovenes de hace años no jugaban al movil las 24h del día, no, pero desde luego cuando la serie la habian repetido por 11ª vez como mucho escuchabas "oye, viste ayer que dieron el de la transformacion de son gohan a lvl2? BRUUUTAAAAAL". Y ya, se acabó, ya no daba para más el tema, porque no había tema del que hablar, estaba todo ya visto. Se hablaba más de yu yu hakusho, detectiu conan, slam dunk, etc, por que hay más que bola de drac.

Con esto no digo que ya no se pueda hablar de la serie, pero leches, otro tema más? se podria juntar todo en uno...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 18:02

Obrir un fil per dir una cosa que fa 20 anys que tothom la sap no és obrir un debat. Es pot parlar de producció, d'animadors de per què es fan les coses d'una manera o d'un altra, de la música. De Bola de Drac podem parlar de simbolismes de relacions, de com en els fills d'en Goku i en Vegeta, els dos grans rivals, son millors amics entre ells (i únic amic, per cert). O de com el primer gran rival d'en Goku, en Piccolo acaba sent un segon pare per al seu fill. Coses per reflexionar i creixer.
Per dir "A aquest capítol ha sortit un pavo que diu ser el mes fort de la galaxia del sud i no torna a sortir més". Doncs mira, no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dt. 06 set. 2016, 18:54

Ok. Salut tens rao.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dc. 07 set. 2016, 01:30

Ves per on sempre m'ha agradat mes les aventures d'en Son Goku de petit que les histories d'adult.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dc. 07 set. 2016, 09:59

A Japo van pensar el mateix. Per això van fe petit en Goku a Bola De Drac GT. Van creure que tindria l'exit de les primeres aventures.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dc. 07 set. 2016, 10:09

Jo he trobat un error molt curiós. L'altre dia van fer el combat entre en Maraikoh, guerrer de l'oest i en Goku. Però qui animava al Maraikoh no era el Gan Rei de l'Oest. Era el Gran Rei del Sud.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Parlem De Curiositats i Errors De Bola De Drac

dc. 07 set. 2016, 10:20

Jo tambe he vist un error i al ser de bola de drac ho posare. Fent neteja vaig trobar els jocs de psx Dragon ball Z ultimate battle 22 i el final bout. El tema que em va cridar la atencio va ser que al llistat de personatges a en Freezer l'anomenen Frieza. On tambe posava Frieza a les dades de la computadora den celula. Aquest nom fins i tot planeta va tenir l'error en la edicio serie blanca i vermella escrivint el nom tal com sona. Friser

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants