Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Existeix el blu-ray de Nausicaä en català?

dj. 19 gen. 2017, 22:08

Des de fa uns mesos estic cercant la peli de Nausicaä amb el doblatge en català, tal i com es veu a amazon.

La veritat però, es que al comentaris la gent es queixa que no conté el català i a qualsevol altre botiga tampoc el conté. Fins i tot m'he posat en contacte amb eOne i em diuen que no la varen publicar mai en català.

Arribats a aquest punt, algú ha vist o té el bluray en català? Jo diria que la vaig veure amb els meus ulls, però si a la distribuïdora m'ho neguen no sé que pensar...
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Existeix el blu-ray de Nausicaä en català?

dj. 19 gen. 2017, 22:12

Tu mateix et respons mirant la contraportada del BD:
Imatge

Aqui en detall:
Imatge

Segons sembla, el DVD no, pero el BD si que porta el catala, ara be... la pregunta es... aixo es una protada "oficial" i "final" o es una maqueta que potser al final no es va usar per a la venta al public? Doncs no ho se, si pos mirar-ho en alguna tenda on estigui fisicament i comprobar-ho, et podras asegurar, en tot cas tambe es estrany que hagis preguntat i t'hagin dit que no esta a la seva edicio... tot i que tampoc m'estranyaria que ni ells sabesin que tenen i que no, hi ha empreses molt poc series.

EDITO: Sobre els comentaris, tampoc diuen si ells han comprobat el BD i DVD o nomes el DVD... aixi que tampoc es pot descartar al 100% que tingui el catala.
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Existeix el blu-ray de Nausicaä en català?

dv. 03 feb. 2017, 16:33

No està en català. Jo la vaig comprar originalment en castellà i vaig tornar a comprar-la quan vaig veure que estava en català (perquè a la contraportada hi posava que tenia l'àudio català). Quan temps després vaig voler veure-la, vaig descobrir que en realitat no hi ha l'àudio català. Vaig reclamar a eOne i em van dir que va ser un error d'impressió de la contraportada, i que no em podien tornar els diners perquè "d'això ja feia molt de temps i se li havia tornat els diners a tothom qui havia reclamat". Sense comentaris...

Imagino que l'edició que hi ha a Amazon segueix sent la mateixa, per tant no porta l'àudio en català.

En resum: per veure-la en català la vaig haver de descarregar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Existeix el blu-ray de Nausicaä en català?

dv. 03 feb. 2017, 17:46

Ereza ha escrit:
va ser un error d'impressió de la contraportada

Aixo es un eufemisme d'una *** estafa... quina casualitat que sempre passa amb el mateix idioma aquest tipus d'error (nomes fa falta recordar les pelis de Bola de Drac Z on tambe sortia el catala a la contraportada de les que no existeix el doblatge... i juraria que hi ha mes exemples :v
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Existeix el blu-ray de Nausicaä en català?

ds. 04 feb. 2017, 00:07

Als cicles de TV3 de pel·lícules Ghibli inclouen Nausicaa? Perquè podria ser que s'hagués pedut el fitxer o l'autoria de l'àudio.
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Existeix el blu-ray de Nausicaä en català?

dl. 06 feb. 2017, 20:13

L'última vegada que vaig veure Nausica en català va ser quan era encara 3XL en l'últim etapa pel 2011 o així a la tirada de pel·lícules que feien cada fin de setmana.
I coses estranyables s'han vist com algunes sèries no hi ha "audio en català" però sí han estat doblades al nostre idioma .

edit : He buscat informació i he trobat que en català es va doblar en el 2011 i aurum ho va editar i doblar en el 2010 per això no hi ha el doblatge en català tan en DVD com blu-ray :/

Encara que en el 2012 hi ha un nou llençament d'un nou blu-ray combo millorat no inclou el audio en català .

També he mirat comparant amb altres pel·lícules del estudi glibli problemes similars per exemple La tumba de las luciérnaga edició Selecta visión no hi ha audio en català en canvi en la edició difunta ja Jonu Media si hi ha audio en català.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Existeix el blu-ray de Nausicaä en català?

ds. 18 març 2017, 17:05

Ereza ha escrit:
em van dir que va ser un error d'impressió de la contraportada.


Encara que sigui tard, merci per la resposta

Cortexian05 ha escrit:
Als cicles de TV3 de pel·lícules Ghibli inclouen Nausicaa? Perquè podria ser que s'hagués pedut el fitxer o l'autoria de l'àudio.


No s'inclou, però crec que es per que no consideren que s'emeti al super3. Al 2011, quan varen fer el primer cicle, es va fer tant pel 3xl com pel super3 (amb quasi una setmana de diferencia, amb ho qual no havíen de tornar a pagar). Nausicaa va ser la única que es va emetre pel 3xl i no pel super3
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants