Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: ¿Quina Serie Anime Recomeneu Estil Bola De Drac i Yu Yu Hakusho?

dl. 18 set. 2017, 09:03

Avui dia no recomanaria Bleach a ningú: L'anime es queda a les portes de la darrera saga i ve carregat de capitols de relleno parasitari de baixa qualitat que presenta personatges que despres romanen quan s'adapta el canon. Al manga, després de 4 anys de publicació de la darrera saga, acaba amb presses, d'una forma més terrible encara que LOST.

Una serie per veure en el seu moment, pero no per tornar-hi o començar-la.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Quina Serie Anime Recomeneu Estil Bola De Drac i Yu Yu Hakusho?

dl. 18 set. 2017, 10:10

La de bleach jo la vaig descarregar i no em va agradat gens potser és perquè en vaig veure els 3 primers i prou. Hi ha sèries que les deixo aparcades i amb el temps els i dono una segona oportunitat. Si comentes que acaba més pitjor que Lost ja paso bleach a paperera. La de Lost en una entrevista a Matthew Fox li van preguntar la explicació del capítol final i va dir que no havia entès res. Vaya tela. En el món del anime lo pitjor són els capítols de farciment. Lo únic que es salva és la saga de Asgard de caballeros del zodiaco. Una de les que ningú a comentat i es una mica del estil es la de Inuyasha. Aquesta és molt bona encara que en alguns moments li sobra la dosis pastisset ensucrat.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: ¿Quina Serie Anime Recomeneu Estil Bola De Drac i Yu Yu Hakusho?

dl. 18 set. 2017, 16:24

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:54, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Quina Serie Anime Recomeneu Estil Bola De Drac i Yu Yu Hakusho?

dt. 19 set. 2017, 10:46

Bueno actualment ja he iniciat la saga de Hades capitulos de infierno. En uns dies la saga final eliseos de Saint Seiya. I ja començare a mirar Inuyasha. Me le fet provisional amb les raws hd de nezumi.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 21 visitants