Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
sufur
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 12 set. 2017, 01:18

OVA perduda

dt. 12 set. 2017, 01:26

Hola com podran comprobar el meu catala escrit no es el millor que hi ha, aixo es deu a la meva falta d'interes i que em vaig criar a Tenerife, osigui que la major part de l'escola va ser alla.
Estic buscant una OVA (o aixo penso) de les que van sortir a les nits manga del 33, de cuan tenia menys de 8 anys, per el poc que recordo la historia explicaba lo seguent,:

Un noi que era dun altre planeta o algo per l'estil que cuan era un nedo va ser entregat a una parella, amb la condicio que cuan tingues 18 anys vindrien a buscarlo.
Tambe recordo que aquet noi es dirigia a lescola y un camio casi el mata, pero el camio queda tot achafat i el noi no te ni una rascada, aixo es degut a que té un ser sempre aprop seu com una especia d'angel de la guarda, aixi molt forsut.

aixo es tot el que recordo, per el meu compte he intentat trobarlho pero no hi ha sort, per el cami m'he retrobat amb " el vent d'amnesia" que tamb em va agradar molt.

Bueno espero la vostra respota merci!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: OVA perduda

dt. 12 set. 2017, 20:15

sufur ha escrit:
Hola com podran comprobar el meu catala escrit no es el millor que hi ha, aixo es deu a la meva falta d'interes i que em vaig criar a Tenerife, osigui que la major part de l'escola va ser alla.
Estic buscant una OVA (o aixo penso) de les que van sortir a les nits manga del 33, de cuan tenia menys de 8 anys, per el poc que recordo la historia explicaba lo seguent,:

Un noi que era dun altre planeta o algo per l'estil que cuan era un nedo va ser entregat a una parella, amb la condicio que cuan tingues 18 anys vindrien a buscarlo.
Tambe recordo que aquet noi es dirigia a lescola y un camio casi el mata, pero el camio queda tot achafat i el noi no te ni una rascada, aixo es degut a que té un ser sempre aprop seu com una especia d'angel de la guarda, aixi molt forsut.

aixo es tot el que recordo, per el meu compte he intentat trobarlho pero no hi ha sort, per el cami m'he retrobat amb " el vent d'amnesia" que tamb em va agradar molt.

Bueno espero la vostra respota merci!!


Això del camió i tal em recorda molt a "Yu Yu Hakusho", però no crec que sigui el que tu busques.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: OVA perduda

dc. 13 set. 2017, 10:24

podria ser tenchi muyo o oh! la meva deesa nose per dir alguna salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: OVA perduda

dc. 27 set. 2017, 15:17

Em fa pensar en yu yu hakusho a la saga d'en Sensui. Això del camió. Era la tècnica del franctirador.
 
seized
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 09 juny 2014, 17:22

Re: OVA perduda

dl. 10 des. 2018, 12:59

Contesto milions d'anys tard, però això és clarament 3x3 Ulls (サザンアイズ , Sazan Eyes)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 39 visitants