Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 20 set. 2017, 10:08

Doncs he obert un fil nou on qui vulgui pot parlar de la sèrie de anime i manga Inuyasha.
Parlar de curiositats , openings i endings i bueno un una mica de tot.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 21 set. 2017, 10:45

Començare jo amb una curiositat:
El Onigumo va cedir el seu cos als dimonis perquè se'l menjesin hi ha canvi li oferisin el cos més poderós i perfecte i es va convertir amb en Naraku.
I ara la curiositat:
Tothom temia en Naraku pel seus poders. Si era tan simple aconseguir un cos poderós i perfecte ¿Com no hi va haver més humans que van fer el mateix?
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 21 set. 2017, 13:55

Dubto molt que hi haguessin més humans que per aconseguir poder decidissin seguir el camí d'en Naraku. S'ha de ser molt malalt i corromput per fer-ho.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 21 set. 2017, 18:45

Crec que ja ho vaig comentar, pero de l'opening 6 hi ha 2 versions doblades al catala, la primera versio es va emetre nomes 1 capitol (el primer capitol que te el OP6) i nomes es va emetre per la TV analogica, en canvi en aquell mateix capitol al TDT va tenir una altra versio, totes dues versions estan aqui:
http://amiboshi.cat/inuyasha.html
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 22 set. 2017, 17:48

És curiós que no doblessin en català els "avançament del següent episodi" de la sèrie original (del cap. 1 al 167; no sé com dir-ne) i que a Kanketsu-Hen sí que ho fessin.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 22 set. 2017, 20:23

Lo del opening 6 va ser una curiositat o un extra a saber.
El Kanketsu-Hen va ser doblat uns anys després i ho van fer al estil ovas.
La sèrie realment va ser cancelada amb un final una mica xapusa. Em refereixo al capítol 166-167. Temps després van fer els 26 especials per finalitzar el manga i la sèrie.

He estat jugant als jocs que van sortir de PS2. I s'ha de dir que estan bastant bé les lluites i el modo història.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 15 maig 2020, 00:49

Imatge
Nova serie, potser no tindrá ni 20 episodis o potser serán 2 pel·lícules, espero que les doblin.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
dibunt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 29 juny 2018, 22:34
Contacta:

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 30 maig 2020, 18:41

Es una llàstima però no la doblaran, TVC té una rabieta amb els anime per que diuen que són molt cars i que no els surt a compte. De totes maneres tinc ganes de veure com surt aquest anime!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 30 maig 2020, 19:34

Bueno... amb el Final Act no s'ho van pensar molt el van doblar poc després d'emetre's sencer al Japó.

Serán pocs Episodis i crec que surt a compte.
Sobre el doblatge vaig comentar amb en Cortex que es poden mantenir totes les veus tret del Myoga, el que em preocupa una mica es que les veus dels protagonistes ja no sones tant fines com abans sobretot l'Aleix Estadella que doblant el Chiba a Conan te la veu una mica ronca comparat amb el registre de fa 10 anys. I les de la Kagome y el Sesshomaru sonen mes greus.

Segur que Selecta llicenciarà aixó y el Final Act de cop.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 30 maig 2020, 20:54

Bluepheasant ha escrit:
El que em preocupa una mica es que les veus dels protagonistes ja no sones tant fines com abans sobretot l'Aleix Estadella que doblant el Chiba a Conan te la veu una mica ronca comparat amb el registre de fa 10 anys. I les de la Kagome y el Sesshomaru sonen mes greus.

Bé, com que al nou anime se suposa que hauran passat uns quants anys, potser quedarien bé i tot. xD

Bluepheasant ha escrit:
Bueno... amb el Final Act no s'ho van pensar molt el van doblar poc després d'emetre's sencer al Japó.
Serán pocs Episodis i crec que surt a compte.

Segur que Selecta llicenciarà aixó y el Final Act de cop.

Si són pocs episodis i Selecta ho llicencia, podria ser factible el doblatge català. I, tot i que és demanar impossibles, estaria bé que doblessin openings i endings.
 
mrfullfanime
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 07 juny 2020, 17:10

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dg. 07 juny 2020, 17:14

No l'he vist però prengués les seves opinions i, la vere, havia escoltat sobre ella però no la vaig veure. Llei seva ressenya en aquesta pàgina https://frutadiabolica.com/inuyasha-han ... s-muertes/ i era bona ressenya, esperem que així sigui ja que sóc una mica selectiva amb els animi i mànigues.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dg. 14 juny 2020, 13:51

Desconeixia la continuacio del anime, pel que diu a wikipedia esta doblada a catala tambe la part de InuYasha Kanketsu-hen.
Haure de descarregar-la i tornar-la a veure amb el final que l hi van donar per poder opinar.

Tambe dir que he pogut llegir tots els mangas i m ha encantat el manga.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 07 ago. 2020, 16:59

https://www.youtube.com/watch?v=s-UtRVy9FW4

Ja tenim el trailer.
Només es la meva opinió pero tot aixó em sobra una mica, el final de la serie es perfecte i crec que lo millor sería que animessin el que queda de Ranma, tot i que despres de 30 anys ho dubto.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 08 ago. 2020, 15:17

Bluepheasant ha escrit:
https://www.youtube.com/watch?v=s-UtRVy9FW4

Ja tenim el trailer.
Només es la meva opinió pero tot aixó em sobra una mica, el final de la serie es perfecte i crec que lo millor sería que animessin el que queda de Ranma, tot i que despres de 30 anys ho dubto.

Jo m'ho prendré com un spin-off (que de fet ho és) més que no una continuació de la història de la sèrie De moment té bona pinta. I si d'alguna manera destrossés el final de la sèrie (que estava molt bé), faria com si això no hagués existit mai i ja. xD Però no crec que acabi sent el cas.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 08 ago. 2020, 23:46

Hauria estat bé una sèrie Spin off del Clan dels Dimonis llop i l'origen d'en Koga, y la seva guerra amb el clan dels monstres ocells. Si volíen expandir el Lore de la sèrie...
Este es el camino
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 31 visitants