Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dt. 14 nov. 2017, 16:59

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:30, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dc. 15 nov. 2017, 11:45

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:31, en total s’ha editat 1 vegada.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dc. 15 nov. 2017, 12:45

De manga lo más destacable que tengo son los tomos de Naruto que van del 11 hasta el 38 en catalán, en formato físico, casi todo lo demás de manga es ya en digital:

- Monster **
- Naruto (en castellano completo creo)
- Dragon Ball Z ** (creo)
- Death Note **
- I am a Hero **
- Ataque a los titanes *
- Ajin (1-8) **
- Pluto (1-8) **
- Un zoo en invierno

Y mucho más que no es manga

- Ibáñez (mortadelo y filemón, 13 rue, zippy y zappe, pepe gotera,...)
- Superlópez
- Orgullo en Bagdad
- Paco Roca (autor)
- TWD
- Maus y MetaMaus
- Joe Sacco (autor)
- Blacksad **
- Hellboy *
- Batman *
- Bastián Vives (autor)
- Aleix Saló (autor)

y mucho más, lo he puesto desordenado porque los e-books no los tengo tan bien clasificados como las pelis o las series, tengo más manga de hecho, también porque he ido poniendo mientras miraba lo que tenia y lo que me parecia más reseñable de poner, lo que conozco más de lo que tengo :profident:

* Incompleto

** Completo

PD: veo que el post se recicla para no caer en el olvido y que siga activo :yeah: . Lo próximo ya es poner la colección XXX :lol:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dc. 15 nov. 2017, 13:01

De manga tengo un montón comprado, y de anime apenas 2 BD de películas. Digitalmente tengo demasiado anime como para ponerme a hacer un listado ahora ^^u. Así que iré a lo de poner los mangas y animes que sigo actualmente. Solo los que llevo al día, que algunos otros los tengo en pause, son series terminadas que llevo a mi ritmo, o las leo conforme se editan los mangas aquí:

·Anime:

-Anime-Gataris
-Ballroom e Youkoso
-Black Clover
-Dragon Ball Super
-Inuyashiki
-Juuni Taisen
-Osake wa Fuufu ni Natte kara
-Ousama Game
-Osomatsu-san S2
-Shokugeki no Soma S3
-The Ancient Magus' Bride
-UQ Holder!
-Youkai Apartment no Yuuga na Nichijou

·Manga:

-Ataque a los Titanes
-Dr. Stone
-Gekkan Shoujo Nozaki-kun
-Hungry Marie (esta está acabada en Japón, pero aún no la han terminado de traducir)
-Ichigo 100% - East Side Story (ídem, falta que traduzcan el último capítulo ^^u )
-JoJolion
-One Piece
-Prison School
-Shokugeki no Soma
-The Promised Neverland
-The Seven Deadly Sins
-UQ Holder!
-Vagabond (a ver si vuelve de una vez del hiatus...)
-We Never Learn
-Yuragi-sou no Yuuna-san

Eso es lo que voy llevando al día actualmente.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dc. 15 nov. 2017, 16:53

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:31, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dc. 15 nov. 2017, 17:12

The walking dead , prison break són sèries que són bones i aquest any han tingut noves temporades.

En plan manga tomos:
Bola de drac.
Dragon quest.
Dr slump.
Ranma.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dj. 16 nov. 2017, 13:03

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:31, en total s’ha editat 1 vegada.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dj. 16 nov. 2017, 13:24

De sèries jo ara estic amb "The Strain" 2a Temporada, aquesta és la 1a i única sèrie que tinc en qualitat HDTV 720p (uns 1,6 Gb per episodi, massa per a mi) perquè la vaig a començar a veure com la resta en HDTV però era infumable, cada 2x3 apareixien els cartells animats a sota anunciant programes i merdes del canal Cuatro. Ara crec que ja han acabat d'emetre la 3ª, semblava impossible amb els boicots que li feia el canal a la sèrie, i al 2018 per fi emetran la 4ª i última.

També he començat (vaig pel 3x02) la 3ª de "Fear The Walking Dead", que recordi ara aquest any he vist la 2ª de "Narcos", la 7ª de "The Walking Dead", la 1ª de "The Strain", la 2ª de "Fear The Walking Dead"... no recordo més d'aquest any
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dj. 16 nov. 2017, 14:21

En series anime una de misteri molt bona es Monstre i de serie ''no anime'' osigui americana en plan misteri ''La tapadera'' va tenir nomès 1 temporada de 22 capitols i em vaig quedar amb ganes de mes.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dj. 16 nov. 2017, 16:30

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:32, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dj. 16 nov. 2017, 19:01

Jo l'he vist 9 vegades completa.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dv. 17 nov. 2017, 10:33

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:32, en total s’ha editat 1 vegada.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dv. 17 nov. 2017, 13:00

kakarotto2017 ha escrit:
lizgon merci por recordarme la ultima serie que me faltaba por apuntar the strain 4 temporada por cierto la han dado este verano que la sepas y si hasta 2018 creo que no la veras al castellano yo me la vi en ingles tal cual XD

Xagasa si monster es una gran serie de anime pero es bastante paranoica yo no me acuerdo si la termine de ver diria que no,,,


A casa a la sèrie "The Strain" li diem: la serie de las lenguas largas :bleh: :bleh:

Jo sempre espero al doblatge, sobretot amb sèries com aquesta, encara que l'altre dia mirant coses de "The Strain" em vaig fer un autospoiler com una catedral i ja sé el final :plora: ^^u
Crec que aquest "sempre" poc a poc anirà fent-se petit, per culpa d'Inuyashiki, la vull veure però quan hi hagi encara més episodis fets (ara crec que són 4 els que hi ha) i crec que no hi ha doblatge. També acabo de recordar que fa temps vaig veure'm "Highschool of the Dead" en VOSE.

Monster, gran sèrie, a mi m'agradava sobretot al principi, i m'agrada més en castellà, en català crec que no l'he vist però la veu d'en Tenma no em fa el pes, en castellà en canvi amb el doblador del Nicolas Cage queda perfecte. :moltbe: I la intro de la sèrie... buff
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dv. 17 nov. 2017, 17:45

Normalment les series americanes com a molt tard tenen doblatge una setmana despres de la estrena per tv.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dv. 17 nov. 2017, 17:57

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:32, en total s’ha editat 1 vegada.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants