Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dt. 21 nov. 2017, 19:19

Jo tinc la versió full color.
La que té 32 volums. La saga z ja està acabada. Actualment estan editant els d'en Goku petit. La clàssica la tinc guardada al fons del armari amb dues caixes. I de les altres versions tinc algun còmic o volum per mirar com era la edició.
La versió anime book de les pelicules la versió antiga els feien partint 1 volum en 2.
La actual es molt millor. Aquest mes ha sortit el últim anime book que faltava d'en broly.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dc. 22 nov. 2017, 11:55

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:35, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dc. 22 nov. 2017, 13:28

Jo els tinc en digital si voleu els pujo.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dc. 22 nov. 2017, 16:38

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:35, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dl. 27 nov. 2017, 11:42

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:35, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dl. 27 nov. 2017, 13:56

Nope.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dl. 27 nov. 2017, 14:18

Home tingués paciència. Són 7 pàgines. Ja és un èxit. La meva release dels 42 volums de bola de drac va tenir 14 pàgines i no vegis el curro que vaig tenir per escanejar i adaptar-los com els originals.
viewtopic.php?t=20572
I bueno agraeixo a les persones que van saber-ho valorar i els que van colaborar.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dl. 27 nov. 2017, 16:36

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:36, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dl. 27 nov. 2017, 18:03

kakarotto2017 ha escrit:
bueno es que me cabrea que me pidan cosas por mensaje privado me pedian keroro si tenia la serie usuarios del foro este post es para comentar no me pidais nada lo que tengo es para mi y quien quiera peces que se moje su culo yo no soy de subir nada lo siento ya que mi tiempo y mi conexion son nulos asi que no me pidan nada gracias por su comprension un saludo


Bueno pero tampoco te pongas así, hay que tener en cuenta que hay otros post con casi la misma tematica que la tuya, que ya hacen mas tiempo que existen, el problema es que esperas que la gente por si misma entren en el post, pero si tu no le das vidilla nadie a parte 4 gatos va a venir, te tienes que vender un poco, jaja.
Por lo citado anteriormente, no hagas caso a esta gente, siempre en todos lo foros hay chusma asi pidiendo el oro y el moro, yo por ejemplo podria hacer aportaciones pero no quiero porque es mucho trabajo y de mucha responsabilidad.
Borra directamente los mensajes y que les den.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dl. 27 nov. 2017, 18:34

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:36, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dl. 27 nov. 2017, 19:03

La de Keroro està aquí a la web si no vaig equivocat. En tema releases doncs sí que és un gran treball si es pròpia. Si la gent no ho valora doncs aguantar-se no hi ha res a fer. És cert que no tothom sap el immens temps que es perd en fer una release. Lo segur sempre seran les crítiques.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dl. 27 nov. 2017, 21:09

Keroro està a Animelliure però incompleta, i al youtube igual. I sobre aquesta "chusma" crec que no ho és en aquest cas, a mi també m'ha arribat el mp i sé que aquesta persona porta molt de temps darrere d'aquesta sèrie i aquesta estratègia d'enviar missatges no és la primera que ha pensat per aconseguir-la, i també la trobo ben legítima. A mi també m'agradaria tenir-la completa però què hi farem, almenys sé que hi ha algú més que està molt interessat i potser l'aconsegueix i decideix compartir-la, qui sap. I sobre de les releases i compartir el que un té cadascú és lliure de fer el que vulgui i dedicar-li el temps que vulgui, per sort ningú (aqui) està obligat a compartir res per a poder descarregar, ni a comentar ni a logejar-se ni res de res.
Una mica de respecte, és el que volia dir en definitiva amb aquest missatge ;-) :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dt. 28 nov. 2017, 13:21

Desconec qui és aquesta persona, però a mi em sembla bastant pesat que una persona perdi el temps en demanar per privat una aportació que saps que no la trobarà per el mitjans habituals, d'acord trec chusma per ninis amb temps de sobres, si dediquessin aquest temps a fer-ho ells mateixos potser haguessin adelantat més i tot i ja de pas haguessin après alguna coseta de edició, no hi ha major satisfacció que fer-s'ho per compte propi, jo de vegada en quan em faig les meves pròpies releases ( moooolt senzilles), l'última que he fet ha sigut la de Jojo's y la 2 temporada de Arslan Senki, ja que no em convencien les versions microhd720p de altres pagines ( per cert algú em recomana alguna pagina de subs, es que vull mirar si tenen subs forçats).
Estem en una epoca en que les coses s'aconsegueixen en un cop de click i la gent s'ha mal acostumat a aconseguir-ho tot de forma immediata i personalment ja començo a estar fins el ous.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dt. 28 nov. 2017, 14:59

1- El tema (Keroro) qui la vulgui en castella se on pot trobar del [240/358 + Película]

2- El tema subtitols pots mirar a sub divx

3- En tema petcions via mp a mi no em fa res compartir si algu ha trobat un enllaç caigut però ni ha de jetas. Vull dir lo seguent (Si em pujes això que vull jo despres et pujare això que demanaves a ''peticions'') I llevors -Si te visto no me acuerdo-
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular? i Parlem de tot una mica anime i manga ^^

dt. 28 nov. 2017, 16:52

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:36, en total s’ha editat 1 vegada.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants