Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 12:05

Clar que Conan és un homenatge a Sherlock. Al escollir nom de nen al primer capítol, en Shinichi Kudo es fixa en un llibre de Sherlock Holmes que te el professor a la prestatgeria i pren el nom de l'autor, Sir Arthur Conan Doyle. A més que es basa en el mètode deductiu de Holmes.

En el meu cas, vaig deixar de seguir la serie per:
- Els capítols van deixar de ser autoconclusius. De sobte, de cada 10 capítols, 8 eren primeres, segones i terceres parts i ja no era tan còmode de seguir.
- El perfil del assassins i els assassinats. Els assassinats era gent dolenta que s'ho mereixia i els assassins sempre tenen una excusa moral per matar-los. No hi havia assassins per gust. Res de gent dolenta al 100% (excepte l'organització de Gin, Vodka i cia.). Al final sempre tenies una excusa per disculpar l'assassí.
- El tema del Mouri Dorment pot colar un parell de capítols. No pot ser la mecànica bàsica de cada capítol. A més que estar inconscient no és bo per al cos. Ho diu Archer i els metges. Mouri fa temps que hauria de ser mort o un vegetal en cadira de rodes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 12:53

Doncs als primers capitols d'aquesta temporada nova el Sr Mouri es va agafar unes bones vacances. Actualment amb el dr Agasa i en Heiji ja no li cal adormir tan han Mouri.
En algunes ocasions a adormit a la bleda de la Sonoko que quan es desperta es creu que es un geni i ho ha resol tot. :maria:
-En aquesta temporada 14 que estan emeten els personatges han canviat una mica el vestuari. (Ja era hora) El principal en conan que del capitol 1 al 514 va dur la mateixa roba.
Millor vestuari però en algunes ocasions ''Rosa'' :wub: Bueno diuen que al rosa l'amor si posa. Sera per lligarse la Ran. I parlan de la Ran aquella especie de aleta de tauro que te asobre del cap
li pòdria servir de arma secreta. :lol: -En definitiva a mi m'ha enganxat molt i la continuo mirant i lo millor donant audiencia miran-lo del 3alacarta-
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 13:14

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:27, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 14:07

kakarotto2017 ha escrit:
Jo les sèries que odi a mort actualment són no estan en ordre són els simpson, doraemon, south park, detectiu conan, Pokémon, digimon, bob esponja, la patrulla canina, a els germans Kratt, etc ,,, per dir els que més em vénen a la memòria ara jaja segurament hi haurà moltes més gairebé totes les que donen a boing, clan, el club super 3 i neox Kidz ¬¬

Home la run esta bona pero la sonoko per mi esta mes XD



Spoiler: mostra
Imatge
Shinsengumi Fansub l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 09 nov. 2017, 14:13, en total s’ha editat 2 vegades.
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 14:09

kakarotto2017 ha escrit:
Home la run esta bona pero la sonoko per mi esta mes XD

Home jo no he dit pas que la Sonoko sigui lletja he dit que es una mica bleda assolellada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 16:16

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:27, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 16:41

kakarotto2017 ha escrit:
Shinsengumi Fansub ¿que t'ha picat el meu comentari que no m'agrada digimon? i em poses imatges en spoiler de la sèrie en verd compartir els teus gustos vas i em deixes anar aquesta tonteria aquest post esta fet perquè tots participem a veure si no es pot dir res en aquest fòrum només gràcies per la sèrie nose que a mi això perd l'essència d'un fòrum ja que la majoria d'usuaris són chupópteros i només vénen a descarregar-se el que hi ha i després si et vist no m'en recordo en fi ,,,

El fòrum també ha de servir per compartir els nostres gustos per sèries, per parlar-ne, quals ens agraden i quins no, novetats d'anime i manga etc ,,, per a mi aquest és l'esperit que ha de tenir un fòrum ,,, però bo només et dire que per a mi la diferència entre Pokémon i digimon és que uns van guardats en boles i els altres no ,,, però són la mateixa tonteria de sèrie ,,, és el meu opinion personal no em fico amb ningú que consti eh, ,,


xagasa si hauries de tirar-li la canya a alguna de les 2 Sonoko o run si seria mes facil la primera amb dos copichuelas crec que te la portes al catre ràpid cosa que amb la segona que com surti malament la cosa com sap karate et banda la crisma en l'acte XD



Primer de tot, com ja t'han dit, apren a escriure o si no, escrius en castellà, que molta gent ho fa i no passa RES, perque casi no he entes res del que has dit noi.

I segon, no tenen res a veure Pokemon i Digimon, Pokemon es una serie de caracter episodic, i la trama realment no avança, mentre que Digimon te un principi, un desenvolupament i un final, a cada una de les seves series. A més de altres coses, però bé...

Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 17:15

A mi és que això d'odiar series infantils... És com odiar youtubers que fan videos per adolescents o el Torreiglesias per fer un programa de salut per als avis.

Ara bé, també fora bo saber per què s'odien unes series. El fòrum també hi és per argumentar.

Ran. Ran Mouri te 16 anys i Sonoko 17. Si us plau, que son menors.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 18:50

Estic amb en Maki, odiar series infantils quan a la nostra epoca ens flipava la serie de torn es una mica com fotre's un tret en el peu.
La subjectivitat en que odiem o ens enamorem de tal serie no hauria de ser tant important, t'agrada, la veus, que no t'agrada a otra cosa mariposa.

Salut.

PD: Quan dius els Simpson et referirás a les ultimes temporades no, les primeres tenen massa qualitat com per dir que la serie en general és dolenta.
Perque sino.... IRÁS AL INFIERNOOO! :trigun: :trigun:
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dj. 09 nov. 2017, 21:56

Maki ha escrit:
Ran. Ran Mouri te 16 anys i Sonoko 17. Si us plau, que son menors.


Si però la Sonoko en un capítol (potser en més) va tenir una cita amb un noi i el noi semblava major d'edat (després la cosa no va anar bé i el va fotre a pastar fang però les intencions hi eren!!)

kakarotto2017 ha escrit:
a alguna de les 2 Sonoko o run si seria mes facil la primera amb dos copichuelas crec que te la portes al catre ràpid cosa que amb la segona que com surti malament la cosa com sap karate et banda la crisma en l'acte XD


Crec que la Sonoko tampoc es queda enrere en això de donar pallisses :boxing:

kakarotto2017 ha escrit:
Lizgon els misteris de laura em referia a les dues versions l'espanyola però em va agradar més la versió americana que és la que veia jo el que passa és que m'oblidi de posar-ho
Jo parlo de la d'aqui, l'americana no la vaig seguir, de fet em va molestar que TVE es posés a emetre-la, per a mi és una ofensa a l'original (per part de la cadena), ja que abandones el primer Titanic fet aqui per a buscar l'èxit amb el segon fet a fora (que a sobre és fill del propi) i així va anar...els icebergs altre cop :bleh: :bleh: :bleh: . La versió americana no l'he vist però perquè em sembla un insult per part de la cadena que l'emetia, no pas per la gent que va apropiar-se la idea per a fer un producte nou, de fet això demostra que era una bona sèrie amb un potencial èxit, si des de fora es van fixar en ella deu ser per algo, però com he dit va patir la mateixa sort que la original pel que es veu. :o

I sobre The Middle dir que a mi m'agrada força, quan apenes la coneixia pensava en "Malcom in the middle" i de fet és semblant, germà gran, mitjà i petit, pare, mare...(ignoro el gran gran de la segona perquè no sortia sempre, es va independitzar dels pares crec). El personatge que més m'agrada és la noia, ESTÀ TARADA! :juas: :juas: :juas: i la última nòvia del gran, la que es diu April o Abril és la p*** aquesta noia, quin fotimer de riure!!! :rodolar: , l'haurien de fer fixe a la sèrie, no sé que la mare l'adopti com a mascota de la família o algo per l'estil :gos1: :peix1: :vacaloca: , necessito escoltar més diàlegs seus!!!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dv. 10 nov. 2017, 11:24

Frydivx ha escrit:

PD: Quan dius els Simpson et referirás a les ultimes temporades no, les primeres tenen massa qualitat com per dir que la serie en general és dolenta.
Perque sino.... IRÁS AL INFIERNOOO! :trigun: :trigun:

Per desgràcia més de la meitat de la sèrie ja és de temporades dolentes. És el que passa quan allargues i allargues una cosa. Temporades bones hi ha les 10 primeres, després d'aquí son infames i duen portar 25 o més. Fa més de 17 anys que no fan una temporada bona xd
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dv. 10 nov. 2017, 12:02

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:27, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dv. 10 nov. 2017, 12:47

kakarotto2017 ha escrit:
a ver yo en ningun momento de la lista que he puesto y he dicho que odio a muerte no he dicho que sean malas series al contrario o es que he dicho yo en algun momento que esas series sean una puta mierda no he dicho que a mi no me gustan y que no las veo y punto eso lo primero no entiendo la manera de siempre atacarme por todo lo que escribo si escribo en catalan y el google traductor lo traduce mal no es mi culpa,,, yo lo hacia por las faltas de ortografia que no estoy acostumbrado a escribirlo el catalan en mi dia a dia y por eso estoy bastante oxidado en este aspecto,,,

Yo tengo mi opinion personal de las series de anime y las normales que dan en la tv que me gustan y cuales no al igual que todo el mundo puedo dar mi humilde opinion puede gustar o no pero respectarmela no me ataqueis a lo tonto porque esa no es mi labor en este foro simplemente es para pasar el rato y debatir y si no os gusta lo que escribo mirad para otro lado pero no me critiqueis a lo mejor ahi gente que si le interese pero viendo el mal rollo no escriben eso pienso yo parece esto una dictadura y que no se pueda escribir nada y si escribo todo junto lo siento es mi manera de hacerlo y si no os gusta lo que comento o debato o me gusta a mi me es indiferente no me meto con nadie solo doy mi opinion de lo que me gusta y lo que no,,,

Cada uno tiene su epoca yo soy de la vieja escuela de los 80 y 90 me he criado viendo muchas series y por eso he guardado las que mas me gustan tenerlas todas a lo tonto lo encuentro una tonteria la verdad y si actualmente miro dragon ball super,one piece y boruto no es que me maten pero ya las veo por rutina como cada uno ve sus series y de series normales tv sigo the big bang theory,supergirl,strangers things,mom,mac gyver,juego de tronos,legion,vikingos y alguna mas que ahora no recuerdo bueno perdon por el toston no tengo nada mas que decir por ahora un saludo


Perdona kakarotto2017, pero te has puesto a la defensiva muy deprisa y hay que saber entomar las alusiones con un poco más de humor y ser algo más flexible (mira mi comentario).
Si la mejor manera que tienes de expressar una opinión es en castellano, adelante nadie te lo va a recriminar.
Intentemos hablar de lo que importa y dejar estas cosas a un lado, és mucho más saludable y más en tiempos de crispación como este.

Saludos.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dv. 10 nov. 2017, 13:20

ok borrad este post ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:28, en total s’ha editat 1 vegada.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Quines sèries d'anime teniu a la vostra videoteca particular?

dv. 10 nov. 2017, 13:53

Kakarotto2017 a mi no me sienta mal lo que dices, de hecho si te respondo es para dar mi opinión de algo que has dicho tu sobre x serie o tema :yeah:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants