Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

eliminad el post entero merci

dj. 25 gen. 2018, 16:02

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:13, en total s’ha editat 3 vegades.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dc. 31 gen. 2018, 16:25

que mania le habéis cogido al Bricomania versión infantil ;) a mi me gustaba y me gusta :jiji: . Peores son la que dice Kakarotto2017 de los trenes y "Ja arriba en Noddy", aunque creo que funcionaban bien en el canal.

Otra buena serie es: Inspector Gadget

y con la actualización del 3xl, la verdad no sé si las emitieron por el 3xl o no pero este cambio me sugiere abrirme la veda al anime asi que diré un par que en su momento cuando las vi por tele me gustaron mucho: Samurai Champloo y Planetes

y de mala: Loki, el detectiu misteriós por ejemplo, el estilo de dibujo no me atrae, y Tsubasa: les cròniques perdudes que el dibujo me recordaba a Sakura pero no recuerdo ni de qué iba :huh: , eso ya es la razón para incluirla en el polo negativo :bleh:

PD: Victorpvadell :nono: , Pingu rules!! :punk:

EDITO: PD2: Kakarotto tirando de recuerdos me viene a la mente este: https://www.youtube.com/watch?v=ELCzUlRWgkE donde estaran ahora los que aparecen en la lista? habrá alguno vagando por este foro :profident:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dc. 31 gen. 2018, 18:03

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:08, en total s’ha editat 1 vegada.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dc. 31 gen. 2018, 18:22

Kakarotto, ahora ya no es privada XD pero da igual :yeah: A mi con Tsubasa también me parecia estar viendo los mismos personajes de Sakura pero más grandes (y largos). y Sakura ha vuelto en simulcast por Selecta, lo tienes por youtube.

Y yo igual, me quedo con las clásicas antes que estas versiones 3d actuales de las mismas series.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dc. 31 gen. 2018, 18:50

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:09, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dc. 31 gen. 2018, 20:28

Ja que heu esmentat el Megazero, diré que jo era molt fan de na Ruïnosa, segurament de gran m'hauria fet més vergonya aliena que gràcia, però en aquell moment em fascinava el personatge i en més d'una de les seves intervencions acabava plorant de riure x'D
 
Avatar de l’usuari
rocksteady_beat
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 31 gen. 2018, 22:40

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dc. 31 gen. 2018, 22:53

Sens dubte una de les sèries que més recordo amb nostàlgia és Gat i Gos, però també eren una passada Les Fabuloses Tortugues Ninja, Rovelló, Sylvan,Codi Lyoko ... I de les pijors, doncs el Xai Shaun o Martin Mistery.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dj. 01 feb. 2018, 11:43

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:09, en total s’ha editat 1 vegada.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dj. 01 feb. 2018, 17:09

"Gat i gos" molaba y mola mucho, también tengo un buen recuerdo de "La brigada dels fossers". Rovelló no me gustaba.

Por cierto recuerdo una especie de capitán Ñ o algo asi, alguien lo recuerda mejor que yo? ^^u
 
Dinosaure Denver
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dj. 01 feb. 2018, 15:15
Ubicació: boladedrac.cat

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dj. 01 feb. 2018, 17:43

Millors series: Gat i gos, Les Bessones a St.Claire's, Hattori el Ninja, Dragon Ball Z

Pitjors series: Bobobo, Karekano, Detectiu Conan
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dj. 01 feb. 2018, 17:52

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:10, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Dinosaure Denver
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dj. 01 feb. 2018, 15:15
Ubicació: boladedrac.cat

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dj. 01 feb. 2018, 18:03

o i tant! Les bessones a st.claire's i azuki son molt bones series... pero estan molt infravalorades xDDD!
Imatge
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dj. 01 feb. 2018, 21:22

kakarotto2017 ha escrit:
+1 les bessones de st.clarie´s y azuki y los pitufos es raro que nadie la haya dicho hasta ahora XD

-1 gat y gos (me recuerda a vaca y pollo es lo mismo),bobobo (serie que intentaba hacer gracia a mi no me lo hizo nunca habia dos tios uno calvo era clavado al ten shin han y una niña que era casi la pan),detective conan (me parecen casi todos los casos iguales es como estar viendo una serie en bucle) y els bobobogs serie rollo david el gnomo pero en el espacio,,,



Azuki ho he dit a la pàgina anterior és una sèrie si bé pot passar per alt al ser emessa al fin de setmana (Diumenges) i per cert l'opening va ser en ramon llenas la mateixa veu del opening dels barrufets si no m'equivoco em sona que també va posar veu al opening dels picapedres :D

LLàstima que ja no estigui amb nosaltres.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dv. 02 feb. 2018, 17:42

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:10, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dv. 02 feb. 2018, 22:30

Doncs diré un parell que no han sortit, com a bona "Garfield i els seus amics" (tot i que la part de "la granja de l'Orson" si que es un filler).

I tot que i hi han sèries pitjor (com Loki que ja han dit), diré "Toni, la reportera" com a sèrie dolenta. Quan la varen estrenar em vaig portar una desil·lusió per que era la sèrie que "treia" garfield de la graella (per aquell llavors no sabia que no hi havien més episodis). A més, era una sèrie dolenta que ja s'havia emès per la2 i que ja llavors no m'agradava.

Steve Maister ha escrit:
esa es los "Rugrats"...


Sèrie que també es va emetre al super3 sota el nom de "A quatre grapes", però que tot i ser bastant publicitada a l'estrena, poca gent ho recorda.

(EDITO: Just acabo de veure en un altre tema que no sóc l'únic que se'n recorda :-))

kakarotto2017 ha escrit:
oye ¿cuantas veces aguantais ver una serie en tv repetida? (...)
¿vosotros que opinais?


Que cuando eres pequeño eres capaz de ponerte las episodios en bucle. Recuerdo grabarme Garfield y esas cintas las ví muchas veces :-)

Ya de mayor no tienes tanto tiempo, pero si que cada mucho tiempo me gusta revisionar algunas series que me hayan gustado
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants