Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
gabru
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 06 maig 2018, 13:35

Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dg. 06 maig 2018, 13:41

Avui estava escoltant el primer ending de la Llei de Ueki, i he pensat a buscar la cantant que l'interpreta. He pogut trobar que el seu nom és Arianne Bages, però res més. Si algú sap el seu nom artístic, canal de youtube, etc. agrairïa que ho posés als comentaris.

L'ending en questió és aquest: https://www.youtube.com/watch?v=5Vrs5tRSksM

A més a més, podem fer pinya per trobar d'altres cantants dels quals no se'n sàpiga gaire!

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dg. 06 maig 2018, 14:55

És que molta d'aquesta gent no és cantant a la seva vida i són dobladors que TVC ha pagat per fer-los cantar. Per això en moltes sèries en català els qui canten són els mateixos personatges de la sèrie. (Mira Slam Dunk amb Marc Zanni, Shin-Chan amb el mateix doblador que ell etc.) Llavors no tenen canal de youtube ni són gent coneguda i només estan a la indústria.
 
Avatar de l’usuari
Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 110
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dl. 07 maig 2018, 19:05

Pel que fa als cantants, a Amiboshi.cat pots trobar-ne força noms, però a part del nom, no m'he posat a buscar així informació, en general. De la Llei de Ueki en concret, no en sé res, ho sento.

Només en sé cosetes d'alguns perquè m'interessava molt esbrinar a què es dedicaven. Per exemple, la Txell Sota (One Piece i un llarg etc.), o la Inés Moraleda (Candy, Hattori, Bessones a St. Clare...). D'elles sí que en pots trobar, d'informació perquè la Txell Sota és actriu de doblatge + actriu de musicals + cantant (té un disc personal brutal, molt íntim, titulat "No sembles tu". El recomano totalment); i la Inés Moraleda s'ha dedicat més a l'òpera que no pas al doblatge, tot i que va fent alguna coseta.

I, per últim, volia destacar que fa temps vaig deixar un comentari en una entrada de One Piece, però ja que has obert un fil amb el tema concret, el tornaré a escriure perquè potser a algú interessat se li va passar la informació :D

Hi deia: [...] La veritat és que no sé si s'ha arribat a dir per alguna part del web; em sap greu si és el cas, no ho he sabut veure. Bé, el cas és que fa unes setmanes vaig trobar el nom sencer del cantant masculí de One Piece en català. Tots el coneixem com a "David" a seques, però vaig trobar un web seu amb el seu CV i exemples de la seva feina. Aquí us passo el web per als curiosos: http://dvmusic.net/cv/

Bon fil per parlar-ne dels cantants. Sempre he volgut saber qui canta la intro de NieA Under 7.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dl. 07 maig 2018, 20:32

Jo tinc molta curiositat per saber qui va cantar l'opening de bola de drac GT en català.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dl. 07 maig 2018, 21:19

xagasa ha escrit:
Jo tinc molta curiositat per saber qui va cantar l'opening de bola de drac GT en català.


Ho pots trobar fàcilment a la pàgina que ha indicat en Heni (Amiboshi.cat), o a "eldoblatge.com", això es troba amb 2 clicks ;)
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dt. 08 maig 2018, 03:15

Heni ha escrit:
...

Ja que parlem del tema i que s'ha obert un fil, m'interesaria coneixer els noms dels cantants de tots els OP i ED d'Inuyasha (tambe Kanketsuhen), molts estan en aquesta wiki:
https://ca.wikipedia.org/wiki/Inuyasha#Can%C3%A7ons

Pero m'agradaria saber si estan be els que surten, i tambe coneixer els que falten, aixo ho necesito per al projecte que estic fent d'Inuyasha en BDrip, ja que vull publicar com a extres els OP i ED i a l'informacio del mkv posare qui canta cada versio.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dt. 08 maig 2018, 18:18

Parlant de inuyasha. Algu te el text del ending 5. Soc català 100% però hi ha estrofes que em sonen a xino.
Ja al inici. Desprès de mirar i mirar per foros un comentari deia que inicia així.

-Mira el sol que es veu tan vermell:
Que realment si l'escoltem la cantant ajunta les paraules.
I sembla que digui .
-Mira el sorjar que es veu com vermell.
Agrairia el text si algu el te.
Mira que tots els doblatges de cançons catalanes son un 10.
Però aquesta es rareta i no nomès d'inici sino ''tota''
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dt. 08 maig 2018, 19:02

xagasa ha escrit:
Parlant de inuyasha. Algu te el text del ending 5. Soc català 100% però hi ha estrofes que em sonen a xino.
Ja al inici. Desprès de mirar i mirar per foros un comentari deia que inicia així.

-Mira el sol que es veu tan vermell:
Que realment si l'escoltem la cantant ajunta les paraules.
I sembla que digui .
-Mira el sorjar que es veu com vermell.
Agrairia el text si algu el te.
Mira que tots els doblatges de cançons catalanes son un 10.
Però aquesta es rareta i no nomès d'inici sino ''tota''

El mes facil per a buscar la lletra dels OP/ED es amb els subs per a sords del 3alacarta: https://paste.ee/r/cda2A

Mira el sol,
que es veu tan vermell,
tot ho il·lumina
ara i abans.
La imaginació
que tens en el crepuscle,
no la podran pas controlar
només les meves mans.
Sigues sincer,
jo t'ho demano.
Pots ensenyar-me com creus que he de viure.
No m'ofendràs, no,
encara que perdi el que tinc.
Potser em disgusti però no m'importa,
faré el que calgui per aconseguir-ho
amb la cançó de la veritat
en el cor.
La veritat d'aquesta cançó
em guiarà.


PD: T'han dit ja en altres missatges que busquis tambe en aquesta web on ho solen tenir casi tot:
http://www.amiboshi.cat/inuyasha.html
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dt. 08 maig 2018, 19:26

Gràcies
 
Avatar de l’usuari
Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 603
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dg. 24 juny 2018, 13:28

Doncs és una pena que siguin tan desconeguts, oi? Ens poden agradar més o menys, però sempre està bé de saber qui ha fet una bona feina, encara que sigui per poder-l'hi agrair.

Sé que hi ha les germanes Ros que van cantar moltes cançons, però encara no acabo de saber què han cantat exactament per poder-les ubicar.

gabru ha escrit:
Avui estava escoltant el primer ending de la Llei de Ueki, i he pensat a buscar la cantant que l'interpreta. He pogut trobar que el seu nom és Arianne Bages, però res més.

Algú em va facilitar aquests noms i els vaig incloure al web, però, si fas una cerca per Google, no hi trobes més referències que això. Em fa una pudor de socarrim...

Heni ha escrit:
Bé, el cas és que fa unes setmanes vaig trobar el nom sencer del cantant masculí de One Piece en català. Tots el coneixem com a "David" a seques, però vaig trobar un web seu amb el seu CV i exemples de la seva feina. Aquí us passo el web per als curiosos: http://dvmusic.net/cv/

Per fi podrà deixar un David tot sol! Merci! Afegiré el nom complet al web! =D

Heni ha escrit:
Txell Sota és actriu de doblatge + actriu de musicals + cantant (té un disc personal brutal, molt íntim, titulat "No sembles tu". El recomano totalment)

En dono fe. És un disc preciós i val moltíssim la pena. Si en teniu l'ocasió, sentiu-lo.
amiboshi.cat · cançons d'anime en català
 
mdies86
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 17 feb. 2015, 11:27

Re: Ajuda'ns a localitzar cantants d'openings/endings en català!

dt. 13 nov. 2018, 21:50

Les sèries de la nostra infantesa també tenen una banda sonora

Ja que estem el cantant de l'Opening de Bola de Drac GT és en Toni Ten i aquest és un disc que va publicar.

Toni Ten

També parlant de cantants d'Openings, us deixo una mini entrevista a Jordi Vila. És una llegenda.

Enllaç Catalunya ràdio

Baixar àudio

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants