Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

El Hespíritu
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

OP ED BSO Fandom Música Anime

dl. 10 set. 2018, 23:55

Mmmh...
Aiyä!
Jo soc El Hespíritu i El Hespíritu soc jo.
No he trobat un subfòrum o fil per a presentar-se com a nou usuari... així doncs, aprofito per a fer-ho en aquest (penso) primer missatge i tema al fòrum.

Segueixo força el món de l'anime (no tant el manga) i m'agrada centrar-me en el tema dels clips musicals que formen part de les BSO anime.
No em miro totes les sèries, no arribo ni a mirar els primers minuts d'alguns primers episodis però gairebé sempre m'escolto com a mínim els OP de tots.
Si segueixo una sèrie, abans mort que saltar-me l'OP i l'ED, m'agradin més o menys les cançons.

No soc tan "original" (m'estimo més aquest polisèmic terme songokuà que no pas "otaku" o "freak") per a droppejar un anime només perque no m'ha agradat l'OP...
...però en algun cas sí que hi ha contribuït, sí...

També soc "original" de la NBA (Minnesota TimberTrolls/Utah Mormontrolls/Bostroll Gaèl.lics), Tolkien, la Historia Antiga, Sci-Fi/Fantasy i unes poquetes telesèries.

Pujo aquest tema per a compartir al Fòrum clips i comentaris dels meus temes de BSO anime preferits d'ara i sempre (no he trobat al cercador un fil semblant però potser és que no m'hi manego bé).
Que tots els que ho dessitgin facin el mateix, demano.
I si demanar no és prou, prego.

Debuto amb l'OP del meu anime i manga preferit de tots els temps (ex aequo amb el film Akira).

Kimi ga Suki da to Sakebitai / Baad
OP1 Slam Dunk

Addendo2: Tabé m'agrada xoppejar imatges:
Imatge
El Hespíritu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 02 des. 2018, 16:17, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.

El Hespíritu
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: OP ED BSO Fandom Música Anime

dg. 02 des. 2018, 16:07

La temporada anterior em vaig enamorar de l'Opening de Yume Oukoku to Nemureru 100 nin no ouji-sama.

L'anime en sí no és que sigui gaire bo, un Harem Invers Isekai basat en un joc de puzzles per a mòbils salvable només pel disseny dels husbandos i un aire auto-irònic que donava a entendre que el guionista era plenament conscient de la ximpleria d'argument que tenia que desenvolupar.

Imatge

Però quin tros d'Opening! L'únic que li podia discutir el meu premi al Millor OP de la temporada al 1er de Banana Fish.
Donat que Banana Fish té un segon OP i que encara s'emet, queda de guanyador moral.

AFURERU HIKARI ... moumoon
Imatge

moumoon, estilitzat amb "m" minúscula, són un duet de Pop molt influït pel Jazz americà i el Folk internacional. Es van conèixer com a estudiants de música clàssica i es nota els fonaments d'escola que tenen. Multi-instrumentistes competents tots dos, ell es centra en la guitarra i ella en el cant.
A banda de que són molt bons compositors, el seu fet diferencial és la veu d'ella.

La millor vocalista actual de l'escena pop japo incloent-hi l'ex soprano ELISA.

Aquesta versió acústica que he extret d'un concert en directe que van emetre per les seves xarxes socials no té gens de llautó: només veu i guitarra espanyola.
Sense les orquestracions, arrangaments i post-producció de la versió que sona a l'anime, no es pas inferior.
Fins i tot, la supera.

Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants