Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: ¿Que series o peliculas de anime estais viendo ahora?

dt. 11 set. 2018, 18:02

Ostres, pràcticament et veus tota la temporada sencera :lol:. Jo coincideixo amb:

-Tonegawa
-Banana Fish
-Asobi Asobase
-Hataraku Saibou
-Harukana Receive
-Shingeki S3
-Akkun to Kanojo

I les altres actuals que segueixo ara mateix són:

-Black Clover
-Dragon Ball Heroes
-GeGeGe no Kitaro
-Muhyo to Rouji (he tirat de google :P )
-Bakabon
-Yuragi-sou no Yuuna-san

M'he deixat per veure-les d'una tacada quan estiguin senceres Grand Blue i Overlord III.

I les "antigues" que vaig veient:

-Queen Millennia
-Ranma
-Marmalade Boy
-Yuru Yuri ♪♪

Ara mateix estic com tu, que els dies no em donen per a més ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: ¿Que series o peliculas de anime estais viendo ahora?

dt. 11 set. 2018, 18:42

Trobo que, a nivell de comèdia pura, està resultant una grandíssima temporada.

Asobi Asobase / Grand Blue / Chio-chan no Tsuugakuro són tres de les millors comèdies d'aquest any i d'uns quants més.
Em ric força gràcies a elles.

Addedito, que sembla que s'havia esborrat la imatge:
Imatge
El Hespíritu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 22 set. 2018, 04:59, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: ¿Que series o peliculas de anime estais viendo ahora?

dc. 12 set. 2018, 09:51

A mi m'està semblant una temporada molt fluixeta a nivells generals, la que més en un llarg temps. A nivell de comèdia es cert que Asobi Asobase està sent molt top, Grand Blue si és una bona adaptació estava clar que també ho seria, i Tonegawa sense ser gran cosa realment, em diverteix prou. De la resta i a nivell general, la que més m'ha sorprès és Banana Fish, que no esperava que tingúes una trama tan interessant de fons, amb alguns fets que no m'esperava per res. I els titans el de sempre, una adaptació que supera a l'original, però això ja se sabia. La resta de sèries molt normaletes.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: ¿Que series o peliculas de anime estais viendo ahora?

dc. 12 set. 2018, 14:31

Hola a tothom! Doncs jo estic seguint els següents animes de temporada:

-Angolmois: Genkou Kassenki
-Boku no Hero Academia 3 temporada
-Hanebado!
-Happy Sugar Life
-Hataraku Saibou
-Island
-Satsuriku no Tenshi
-Shingeki no Kyojin 3 temporada
-Steins;Gate 0

De tots els que estic veient no hi ha cap que no m'agradi, són molt interessants i us recomano que els mireu. I també si voleu saber quins animes he vist o quins estic seguint em podeu afegir com amic a MyAnimeList: https://myanimelist.net/profile/Ramon_Roca10

A veure si podem fer que aquest fil del fòrum el segueixi més gent.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Animes i series del Super 3

dv. 14 set. 2018, 13:38

Rescatant el tema
Imatge
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: ¿Que series o peliculas de anime estais viendo ahora?

ds. 22 set. 2018, 04:57

El meu Top-3 de la temporada estaria entre Asobi Asobase, Banana Fish i Chuukan Kanriroku Tonegawa (ex aequo amb Chio chan no Tsuugakuro, potser)

Les tres nenes d'Asobi Asobase són bocabadants: Traspúen carisma per tots els porus.
Un humor que el 90% del temps és pur Slice of Life... són tres nenes absolutament normals, simplement amb més personalitat i més imaginació que la mitjana. L'altre 10% (i que em sobra una miqueta) és el papà geni boig i el majordom, però no fan nosa.
Irreverents, espontànies, contradictòries i molt i molt humanes.
Les estimo a mort (no lolicon pun intented).

Si no et rius amb elles és que estàs mort per dintre.

L'OP és un sarcasme amb potes i l'ED és el millor de la temporada.
Sense lloc a tipus de dubte:

El canten les mateixes seiyuu amb la banda de Thrash-Hardcore "Foad": Una obra mestra.

Inkya Inparusu (Impuls negatiu)
El Hespíritu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 16 març 2019, 21:38, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: Animes i series del Super 3

dt. 16 oct. 2018, 18:52

Finalitzada la temporada d'estiu/tardo-estiuenca, ja tinc el meu pòdium:

-Medalla d'or: ASOBI ASOBASE Aquestes tres nenes són carismàtiques fins a dir prou. No han tingut prou amb ésser la millor comèdia de l'any. També han estat (per a mi) el millor anime de la temporada i (indiscutiblement) el millor ED.
Imatge

-Medalla de plata: BANANA FISH Encara no ha finalitzat però ja li podem anar donant el premi. Potser el guió més adult de l'any. Una història profunda i un desenvolupament que utilitza les relacions entre els personatges per a lligar-ho tot, sense que res no quedi fora de lloc.
També tenia el millor OP (a l'episodi 13/14 l'han canviat per un altre... el nou no dona la talla, em temo).
Lost & Found / Survive Said The Prophet
https://youtu.be/V8a0K2aW7t4?list=PLwCS ... c9mv3Sh04A
Imatge

-Medalla de bronze: Chuukan Kanriroku Tonegawa. No us deixeu enganyar pel seu aparent sub-realisme. És el més pur dels Slice Of Life, tamisat pel filtre de l'humor negre. Les reaccions i motivacions dels personatges que es mouen en aquesta mena d'àmbits financers de moralitat dubtosa són d'una versemblança a tombs estremidora.
No em pregunteu com ho sé.
Atenció també al seu OP; Gesu no Kiwami Otome tenen un ben merescut prestigi a l'escena indie japo (tot i que, amb l'èxit que tenen ara, ja se'ls considera mainstream).
Que us hagi agradat Kaiji no significa que us hagi d'agradar aquesta sèrie... malgrat ésser una mena de preqüela, Tonegawa no hi te res a veure amb l'estil i to de Kaiji.
Imatge

Ara em posaré amb els anime de la nova temporada... ja diré alguna cosa.


Addendum: Per què redimonis no es poden desplegar els YouTube en aquest Fòrum? Algú m'ho pot dir?
El Hespíritu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 16 març 2019, 21:34, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Animes i series del Super 3

dj. 25 oct. 2018, 11:24

Eixes 3 són també les que més em van agradar de la temporada passada, junt amb la nova season de Shingeki. Això sí, al meu cas la medalla d'or seria per Banana Fish, que m'ha sorprès molt quan no esperava gran cosa d'ella.

El Hespíritu ha escrit:
Addendum: Per què redimonis no es poden desplegar els YouTube en aquest Fòrum? Algú m'ho pot dir?

Perquè no saps com funciona :P. Només hi ha que copiar la part numèrica de la URL, en aquest cas "V8a0K2aW7t4", i posar-lo entre els tags de youtube:



Jo aquesta temporada he començat:

-Honda-san
-Gurazeni 2 (completisme)
-Hinomaru Zumou
-JoJo - Vento Aureo (of course!)
-Karakuri Circus
-Seishun Buta Yarou...
-La de l'Slime
-Yagate Kimi ni Naru

I em deixo a la espera per quan hagin acabat si hi ha bones opinions d'elles en general: Goblin Slayer, Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru, Radiant i Tsurune.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: Animes i series del Super 3

dg. 18 nov. 2018, 21:00

Steve Maister ha escrit:
Perquè no saps com funciona :P. Només hi ha que copiar la part numèrica de la URL, en aquest cas "V8a0K2aW7t4", i posar-lo entre els tags de youtube:

Entesos.

Gratitut.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: Animes i series del Super 3

ds. 01 des. 2018, 01:27

Ja he mirat al menys el primer episodi de tots i cadascún dels anime de la temporada.
De moment, llistaré els que s'han guanyat el
Drop immediat:
-FLCL ALTERNATIVE
Penso el mateix que la primera temporada: si us espremeu un grà d'acné del front el que surt es pus, no robots gegants.
-SOUTEN NO KEN: REGENESIS 2
Fins que no arreglin el bug que impedeix entrar al menú d'opcions i jugar-lo, només es poden veure les intro cinemàtiques que són ensopidetes. Gran OST, això sí.
-KEN EN KEN: AOKI KAGAYAKI
"Basat en un video game taiwanés que barreja les arts marcials i mechs steampunk" Què més em calia pel drop? No hauria ni d'haver mirar el 1er capítol.
-UCHUU SENKAN TIRAMISÙ II
Fugiu, folls!
-AKANESASU SHOUJO
(facepalm)
-JINGAI-SAN NO YOME
Totohom té dret a tenir els fetitxos sexuals que li rotin. Però això es passar-se de mida.
-SORA TO UMI NO AIDA
Simpàtica però narrativament massa estúpida. "...basada en un video joc..." Per què no em sorprén?
-TOARU MAJUTSU NO INDEX III
Ja li vaig fer el drop a la I i a la II... no trenquem aquesta bonica tradició amb la III.
-UCHI NO MAID GA UZASUGIRU!
Hi ha dos anime a la temporada que fonamenten el seu humor ecchi en l'assetjament. Aquest és el dolent dels dos.
-INAZUMA ELEVEN: ORION NO KOKUIN
M'agrada el futbol i l'he practicat a nivell amateur (fins i tot un any semi-pro). No calen més raons.
-YAGATE KIMI NI NARU
Yuri standard fins a dir prou.
-JOJO NO KIMYOU NA BOUKEN: OUGON NO KAZE
Li tinc manía a tots els JoJos... no em pregunteu perqué però l'hi tinc.
-KITSUNE NO KOE
Un Donghua que adapta el Cyrano de Bergerac al món dels Idol criptoYaoi. Aplaudeixo la idea. I així, entre aplaudiments, li foto drop i em retiro molt lentament...
-DAKARETAI OTOKO 1-I NI ODOSARETE IMASU
Aquí, res de criptoYaoi: Yaoi a pit descobert i orgullós de ser-ho. Té bons diàlegs però la història kohai dominant-sensei passiu no aguanta tota una temporada.
-GYAKUTEN SAIBAN: SONO "SHINJITSU," IGIARI! 2
Home... millor inspirar-se en un joc de taula que en un d'ordinador, suposo. Però no gaire millor.
-RADIANT
Bona qualitat xinesa d'art. Història sense pols ni ritme.
-FAIRY TAIL 2018
Sento per Fairy Tail el que Tolkien anomenaria "cordial dislike".
-RELEASE THE SPYCE
Shoujo d'acció. Com la majoria d'aquesta mena, et fa pensar en un tipus de xocolata aromatitzada de pernil o en una destral amb cap de cotó.
-SSSS.GRIDMAN
Confirmat: Des dels Ultraman i Mazinger-Z dels '80, tot ha estat rodolar costa avall i accelerant.
-SWORD ART ONLINE: ALICIZATION
Gun Gale Online em va fer pensar que la franquícia es podia salvar. Soc un ilús.
-HIMOTE HOUSE
Un humor sub-realista moderadament original. Passa que l'animació 3D i jo no tenim bon rotllo. De fet, m'ha denunciat per intent d'assassinat.
-SHUUDENGO, CAPSULE HOTEL DE, JOUSHI NI BINETSU UTAWARU YORU
Alguns (molt poquets) Hentai tenen la sorprenent capacitat de sobreviure argumentalment a la censura. Aquest no n'és un d'ells, no.
-ULYSSES: JEANNE D'ARC TO RENKIN NO KISHI
Qui gosi dir-li a aquesta fantasmada infantiloide "anime històric" serà automàticament declarat Enemic de la Humanitat.
-HASHIRI TSUZUKETE YOKATTATTE
Un altra de xinesos: història d'amor "ambientada" al món dels seiyuu. Els hi queda un ambient tan creïble com la independència judicial.
-OTONA NO BOUGUYA-SAN
Felicitats al guionista: mira que m'agrada l'ecchi i el phanserbis i tot i així s'ho ha manegat per a fer-me'l avorrit. No era pas fàcil.
-THE IDOLM@STER SIDE M: WAKE ATTE MINI!
Amb Cinderella vaig aguantar tres minuts abans de fer drop. Aquesta versió switch-gender, un minut i vint segons. El minut i vint segons més llargs de la meva vida.
-MERC STORIA: MUKIRYOKU NO SHOUNEN TO BIN NO NAKA NO SHOUJO
Pokèmons francesos!? Penediu-vos, pecadors! La Fi del Mon s'apropa!
-HAN-GYAKU-SEI MILLION ARTHUR
Es pot ser més ridícul. El que passa és que hi hauries de dedicar moltes hores d'entrenament.

I fins aquí el kheit de la temporada...
El Hespíritu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 01 des. 2018, 16:18, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Animes i series del Super 3

ds. 01 des. 2018, 15:19

El Hespíritu ha escrit:
-YAGATE KIMI NI NARU
Yuri standard fins a dir prou.

Oh, doncs a mi m'està enganxant prou xD Yagate >>>>> Citrus

El Hespíritu ha escrit:
-JOJO NO KIMYOU NA BOUKEN: OUGON NO KAZE
Li tinc manía a tots els JoJos... no em pregunteu perqué però l'hi tinc.



El Hespíritu ha escrit:
-RELEASE THE SPYCE
Shoujo d'acció. Com la majoria d'aquesta mena, et fa pensar en un tipus de xocolata aromatitzada de pernil o amb una destral amb cap de cotó.

Aquesta no la segueixo,, però me l'han pintat bé (juntament amb Gridman). Almenys l'opening mola xD Spapapapaparapa♪
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: Animes i series del Super 3

ds. 01 des. 2018, 16:27

Steve Maister ha escrit:
El Hespíritu ha escrit:
-YAGATE KIMI NI NARU
Yuri standard fins a dir prou.
Yagate >>>>> Citrus
Molts ànims. De tot es pot sortir.
La ciència no deixa d'avançar.

El Hespíritu ha escrit:
-JOJO NO KIMYOU NA BOUKEN: OUGON NO KAZE
Li tinc manía a tots els JoJos... no em pregunteu perqué però l'hi tinc.
Steve Maister ha escrit:
Aquí no em defenso. Reconec que és una franquícia de molt bon nivell... es que la primera temporada no em va entrar per l'ull dret, mira. Maníes que te un.

El Hespíritu ha escrit:
-RELEASE THE SPYCEShoujo d'acció. Com la majoria d'aquesta mena, et fa pensar en un tipus de xocolata aromatitzada de pernil o en una destral amb cap de cotó.
Steve Maister ha escrit:
Aquesta no la segueixo,, però me l'han pintat bé (juntament amb Gridman). Almenys l'opening mola xD Spapapapaparapa♪
Aquesta és, en realitat, una temporada de molta qualitat pel que fa a OPs, EDs i OSTs, en general.
Pel que fa a les Spyce Girls, si al final li dones una ullada, ja dirás què et sembla.
Jo ni tan sols vaig poder acabar el primer episodi sencer.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: Animes i series del Super 3

dl. 18 feb. 2019, 15:11

Bé... aquesta temporada ho faré a l'inrevés. Només posaré els que estic seguint:

Imatge
Domestic na Kanojo -Si li treus gran part de l'ecchi a una dramedia romàntica ecchi el que et queda s'assembla força a un Shoujo. No és la manera en que jo l'hauria adaptat però no em queixo. Quan fan comèdia és moderadament divertida i quan fan drama no dona (massa) vergonya aliena. El millor OP de la temporada la salva del drop.

Imatge
Dororo -Sense rival seriós per a esdevenir el guanyador al meu premi a Lo Puto Anime de la Temporada. Per a mi, la millor obra de Tezuka. Fosca, violenta i súper-intensa. La modernització d'art i color sobre la sèrie original dels '60 no està del tot mal portada i la música és èlit.

Imatge
Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue -L'autor (o autora, que googlejar és trampa) no té escrúpols en utilitzar arterament a una pobra e innocent gateta per a fer-nos xantatge emocional i lliurar-se del drop. Això és jugar brut. I el pitjor és que li funciona. Haru, besto waifu de la temporada.

Imatge
Endro~! -Sento un odi negre pels anime mahou shoujo. Si assobre hi han punyeteres gilicartetes màgiques, l'odi es torna psicopatia assessina. Però l'auto-ironía i l'habilitat per sostenir un bon ritme de gags d'aquest anime m'ha desarmat. Em faig gran.

Imatge
Gotoubun no Hanayome -És una comedieta més sentimental que romàntica que s'aguanta gràcies al joc que dona a l'audiència per a fer multi ships. Alguns gags no estàn malament i el protagonista te una mena de cosa que fins i tot s'assembla llunyanament a una personalitat i tot.

Imatge
Hinomaru Zumou -Leftover de la temporada anterior. Ja era el millor Spokon de la passada. Ara és el millor Spokon de les dues darreres temporades... i d'unes quantes més. Bon pols, fidelitat a l'estil dels clàssics del génere i un rerafons fascinant. Han cambiat l'OP i ED originals, els maleïts fills de mala mare.

Imatge
Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen -Probablement la millor comèdia de la temporada. Més irònica que hilarant i tot i que una mica toveta, executada amb elegància i bon ritme. L'ED de l'epissodi 3 s'ha fet viral i s'ha guarantit el meu premi Bueno Pues Molt Bé Pues Adiós al millor Ending.

Imatge
Kakegurui XX -Tot el que es pot dir d'ella és aplicable al seu Ending. Han mirat de replicar l'impacte de la primera temporada fent el mateix. Han reunit els mateixos cantants -D Selections- i els han donat una peça molt similar a aquell fabulós LAYon-theLINE. Ovbiàment, no se n'han sortit. El factor sorpresa està perdut i darrera no hi ha pas cap obra mestra. Dissimulen la reiteració encadenant crescendos però mantenen una certa classe i personalitat que fa que pagui la pena seguir-la. A més, Yumeko és Yumeko i no hase falta desir nada más.

Imatge
Karakuri Circus -També leftover. Disseny original i elegantíssim. Han regirat el conceto* mech per a fer batalles de titelles gegants i els ha sortit rodó. El problema és que no té una narrativa més random perqué és físicament impossible. Quan t'hi habitúes, té la se va gràcia i tot: "Apa aquí! Un altre cosa rara sortida del no-res i enclastada a la trama PerqueJoM'HoMereixo!! Despeeeerta, feeerrooo!!!". El seu 1er OP, (Gekkou / Bump Of Chicken) era una meravella. El d'ara no sé com se diu, ni ganes de saver-ho.

Imatge
Meiji Tokyo Renka -"..basada en un joc Otome per a mòbils...". Entesos. Em poso el 1er episodi amb un rictus crispat i el dit damunt del botó del drop. Passen els minuts i començo a tenir sensacions extranyes ("Perqué dimonis no premo el botó?" "Què passa aquí?"). Arrisco una miradeta sota la minifalda de seda de l'Harem Invers i em trobo amb les bragues de ferro de l'Anime Històric. Em quedo glaçat. I a continuació em foto a aplaudir a la pantalla.
La meva Joieta de la temporada. Una joieta barateta i de pà sucat amb oli, però joieta nogensmenys.

Imatge
Rinshi!! Ekoda-chan -4 minuts d'anime i 20 minuts d'entrevista al director i a la seiyuu, que sòn diferents cada episodi. No és pas per tots el gustos, no. Jo la trobo interessant i si el director i/o la seiyuu de l'episodi són alguns dels qui m'agraden, interessantíssima.

Imatge
Ueno-san wa Bukiyou -Se les arreglen per a mantenir un bon equilibri entre l'innocencia i el fetixisme sexual encaixant-los mitjançant un humor desbarrat i la tendresa que desperta el personatge de Ueno-san. Té una estructura de mini-episodis dins l'episodi i hi ha força altibaxos: alguns mini-episodis fan riure molt i d'altres sòn ensopidets. En el global, raonablement divertida.

Imatge
Yakusoku no Neverland -Està reeixint a l'hora de sobreviure al seu propi hype. No és pas un assoliment menor. No és que facin res de nou però ho fan amb un guió decent i un art, animació i sobretot so d'alta qualitat. Ho arrodoneixen tot amb un treball de direcció i muntatge impecable i ja es poden dedicar a lamentar haver coïncidit amb Dororo.


*Gal.licisme PazosiàImatge
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Animes i series del Super 3

dv. 15 març 2019, 22:56

Pero aportar el meu gra de sorra donaré la meva opinió sobre Boogiepop wa Warawanai que es una altre serie en emissió.

Penso que la serie precursora del 2000 li ha fet bastant de mal ja que aquesta no s'hi apropa ni de bon tros a la qualitat de la de 2000. Pero començar, la serie tindrà 18 episodis (de 20 minuts, és una dada important encara que no ho sembli) on està intentant abarcar 5 noveles. No es que les noveles siguien particularment llargues però encara així és massa poc temps. Li han cambiat els dissenys. Alguns es veus molt be però la majoria no donen el nivell i li baixen el to a la serie. La banda sonora es normaleta. Té bons moments pero la tonica general no és gaire elavada. La ambientació massa normaleta en comparació amb la serie de 2000. Sí que haig de dir que els capvespres tenen un to de colors malt bo i ambienta molt bé la serie però tormen al mateix. Son empentes puntuals i en general la ambientació es sosa i crec que la serie es mereix alguna cosa més.

En general no diria la serie és dolenta però és molt millorable. I més tenint en compte que la seva precursora comptava amb un pressupost molt menys elevat i han conseguit un resultat molt mes notable.
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Animes i series del Super 3

ds. 14 set. 2019, 16:18

Crec que l'ultim anime que em vaig veure sencer va ser Heroman, algo avorrit, péro lleugerament diferent, i al menys no feria la meva sensibilitat, cosa que avui en dia es casi impossible. Els 90s hi havia alguns animes passats de revolucions, péro avui en dia sembla que els facin directament en un manicomi. Qui els fa sembla que tingui més problemes mentals que en Senzui de Yu Yu Hakusho.

O son una copia directa i total de una altra cosa anterior. En fi, potser em faig vell.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants