Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dj. 25 gen. 2018, 17:18

Segons la franja. A la part de series per bebés i pre-infants, els Teletubbies va ser, de llarg, la millor. Per edats més avançades, The Real Ghostbusters. O Dr. Slump, millor que la irregular Dragon Ball Z.

La pitjor va ser mmm... James Bond Jr., per exemple. O els Bobobobs. O tota aquella collita de cartoon francés encapçalada pels Kagoos.
Imatge
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dv. 26 gen. 2018, 12:29

Jo no podria dir quina és la millor per mi, avui penso en una i demà m'enrecordo d'una altra, a més que dir la millor en aquest cas no seria dir la que més t'ha(m'ha) agradat.
Però ara mateix diria que una que recordo amb molts bons records i que a més encara està en actiu crec: Una mà de contes

i de pitjor em passa el mateix però a més que seria una decisió totalment personal, una sèrie que no em puc empassar però que per a la franja d'edat a la que va destinada segur que és molt bona i que al super3 els hi dóna molts bons resultats, o sigui suposo que seria una sèrie bona però que jo dic que per a mi és insufrible (per l'edat, el moment vital de cadascú en que s'ha creat i demés factors personals obviament): MIC, i dic aquesta per dir-ne alguna.

Apa, segur que un altre dia m'enrecodo d'altres candidates millors (hi ha una altra de la que guardo molt bons records però que al ser "muda" prefereix no incloure-la

PD: Us enrecordeu del nom d'una sèrie que al protagonista li deien cap de meló (era ros) i tenia un amic negre amb el cap allargat? (el prota té el cap semblant al d'Stewie de Padre de Família, després de l'accident al llit és clar :lol: )

EDITO: ja l'he trobat, és "Hey Arnold!"
Spoiler: mostra
Imatge
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 29 gen. 2018, 12:36, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dv. 26 gen. 2018, 15:13

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:12, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dv. 26 gen. 2018, 17:54

kakarotto2017 ha escrit:
otra serie que no me gustaba nada era esta la hora del patio

https://cdn.hobbyconsolas.com/sites/nav ... dos-90.jpg


Creo que confundes el nombre de la serie con "La banda del patio", pero es que de todos modos no se corresponde con la imagen que has puesto, ya que esa es los "Rugrats"...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

ds. 27 gen. 2018, 12:39

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:12, en total s’ha editat 1 vegada.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dl. 29 gen. 2018, 12:41

Bien pues continuo con otras dos series que para mi se encuentran en polos opuestos y con las que reitero lo anteriormente dicho.
Empezando por la buena: Bob el manetes Me parecia una serie chula muy entretenida y creo que tuvo buena acogida.

La mala: Bobobo Insufrible, esta es tan absurda que era una decepción intentar verla :huh: :ein: :lol: , el dibujo me gustaba pero el argumento hacia que las expectativas cayeran a un foso, habia diseños de personajes chulos, lástima que pertenecian a la serie :( y la serie me parecía una burla de por si. Hubiera preferido que todo el dinero y todo el tiempo dedicado a doblar esta serie se hubiera destinado a cualquier otra serie, en serio, no sé como pudo surgir esto de la mente de alguien :lol: y menos como se les ocurrió importarlo :blink:
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dl. 29 gen. 2018, 18:44

Uns animes que tinc molt bons records van ser Azuki una sèrie què va ser emesa per les tardes sobre les 18:30-19:00 aprox encara que l'anime solament abarca la part primaria va ser força emotiva (el manga abarca secundaria i fins la postgraduació a la uni) una altra sèrie va ser El Gos patratxe aquesta és molt rara de la seva existencia va ser doblada en català als principis de la década dels 90.
El petit chef i quin gran treball culinari..

La pitjor? Doncs no sé la veritat dependrà del moment per exemple les sèries de pirates i marineres no són el meu fort .
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dl. 29 gen. 2018, 19:19

carlos25 ha escrit:
Uns animes que tinc molt bons records van ser Azuki una sèrie què va ser emesa per les tardes sobre les 18:30-19:00 aprox encara que l'anime solament abarca la part primaria va ser força emotiva (el manga abarca secundaria i fins la postgraduació a la uni) una altra sèrie va ser El Gos patratxe aquesta és molt rara de la seva existencia va ser doblada en català als principis de la década dels 90.


.

Aquest sèrie no serà el Gos de Petrarca(crec que es deia així), que anava d'un nen pobre i el seu avi que un dia es troben un gos. La recordo com una sèrie molt trista
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dl. 29 gen. 2018, 19:57

per mi la resposta es ven facil

El detectiu Conan es la meva serie preferida.

encara que.... la Sakura em va encantar.
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dl. 29 gen. 2018, 20:26

Noín ha escrit:
Aquest sèrie no serà el Gos de Petrarca(crec que es deia així), que anava d'un nen pobre i el seu avi que un dia es troben un gos. La recordo com una sèrie molt trista


Ho he trobat va ser traduïda com Patrasche el gos de Flandes 1992 i sí era trista com sobrevivia el gos si busques per Flandes no Inu, boku no Patrasche la trobaras en japonès per aquelles eem va calar molt amb 5 o 6 anys que tenia .
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dt. 30 gen. 2018, 15:21

A mi també em va calar perquè era molt dura la història i crec que el final força trist
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dt. 30 gen. 2018, 19:03

La millor... Molt difícil eh!
Estic entre Inuyasha i Sailor Moon, però també diria Sakura, Yu Yu Hakusho, Doremi, Jeanne, Fushigi Yugi...
I la pitjor ni idea la veritat.

--> Millor: Inuyasha
--> Pitjor: Bob el manetes
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3

dt. 30 gen. 2018, 23:36

M'uneixo als haters de Bob el manetes, essent menut i tot ho odiava profundament, només ho tenia encès per esperar el que fessin després. També odiava Pingu, sé que això fer sensibilitats, però així ho sentia.
Ranma és segurament dels animes que més m'han agradat passats per TVC però crec recordar que no era en horari del club super 3... si així fos, el meu vot és per a Ranma. Sinó

També em va agradar molt Sailor Moon, que diré que ho vaig veure de petit en castellà i ja de gran m'ho vaig mirar en català pel super3 (fa poc realment) i no només no em va costar gens el canvi sinó que en català ho vaig trobar molt millor; a més de petit ho veia com una sèrie d'acció i de gran m'ho mirava amb una òptica molt diferent, i tot plegat em feia molta més gràcia. Curiós.

...i Detectiu Conan de petit més o menys m'ho mirava, però ara sí que m'hi he enganxat i també passa a ser de les meves preferides. ^^
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: encuesta general decid cual ha sido para vosotros la mejor y la peor serie emitida en el club super 3 o del 3xl.net

dc. 31 gen. 2018, 12:17

ok borrar para siempre ok
kakarotto2017 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2018, 17:11, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: ¿Que series o peliculas de anime estais viendo ahora?

dt. 11 set. 2018, 16:55

Mmmh...
Estic cercant un un filot del fòrum on es comentin i debateixin les sèries d'anime actualment en emissió a Japó... imagino que aquest és el més similar.

Jo, ara mateix segueixo:

-Chuukan Kanrirou Tonegawa
-Banana Fish
-Asobi Asobase
-Chio chan no Tsuugakuro
-Grand Blue
-Kyoto Teramachi Sanjou no Holmes
-Hataraku Saibou
-Hanebado!
-Harukana Receive
-Angolmois; Kenkou Sassei
-Shingeki no Kyojin 3
-Akkun to Kanojo
-Happy Sugar Life
-Phantom in the Twilight
-Ani ni Tsukeru Sukuri wa nai 2
-Kakuriyo no Yadomeshi
-Tsukumogami Kashimasu
-Yume Oukoku to Nemureru 100 nin Ouji sama
-Isekai Maou to Shoukan... etc. (molt llarg, el títol)
-Sunohara Sou no Kanririn-san

Ara mateix, no estic mirant ni remirant cap oldie (aquesta temporada segueixo moltes i el dia no em dona per a tant). Tinc pendent tornar a posar-me "Akira" abans que acabi l'any per a celebrar-hi el 30 anniversari (d'Akira, no el meu).

Addendus: Deixo un xopeig per a alleugerir el totxo:
Imatge

Addendus2: Perdó pels errors gramaticals japo, però googlejar és trampa.
El Hespíritu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 13 jul. 2019, 05:04, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants