Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
juancarlos88JC
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 08 nov. 2018, 19:03

dragon ball super en castella

dj. 08 nov. 2018, 19:22

hola soc nou a aquesta web vuy saber si en dexarieu postejar en castella(espanyola) la serie bola de drac super ya que per desgracia no existeix en catala si en doneu permis dema mateix ho pujo a
MEGA serien la saga de los dioses , la saga de fukatsu no freezer , la saga de champa y el inici de la saga de black

esperu les vostres respostes ¡¡¡ sal2tacions¡¡¡
 
Avatar de l’usuari
fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 236
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

Re: dragon ball super en castella

dj. 08 nov. 2018, 23:24

i des de quan s'ha de demanar permís per pujar una sèrie en castellà al forum??? perque siga un pots d'anime en llengua catalana-valenciana no menyspreem el castellà i pots pujar-la si vols molta gent t'ho agraira
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: dragon ball super en castella

dv. 09 nov. 2018, 00:34

Exacte! Ja estan pujant una release de Dragon Ball Super en castellà, precisament. No hi ha cap problema, així que si vols pots pujar la teva versió (o si no és teva acreditant al muntador original), però et recomano que li facis una ullada a la release que t'he adjuntat, ja que si la teva no és una relase millor no la baixarà quasi ningú, i no et valdrà la pena pujar-la. Mira-ho, que el mateix et serveix per a tu mateix, la release que estan fent :adeu:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
juancarlos88JC
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 08 nov. 2018, 19:03

Re: dragon ball super en castella

dv. 09 nov. 2018, 11:47

els meus videos son de 700-
300 MB y es poden veure a la televisio el format es avi y son originals meus pero son del dvds copiats un a un en archius de video

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants