Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

marcosbt91
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 05 abr. 2019, 21:13

Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dv. 05 abr. 2019, 21:28

Hola a tots/es !

Sóc en Marcos, antigament havia estat per aqui fent o col·laborant en algunes projectes com a marcos91 (Monster, Blau, algunes pelis del detectiu Conan, traducció subs ccsakura i d'altres) pero ja feia temps que no hem passava per aqui i el correu antic ja no el faig servir.

M'he tornat a registrar i vinc a veure si entre tots aconseguim que facin el doblatge de "Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card".

Com ja sabreu, fa mes d'un any que es va estrenar el nou anime i ja a sigut doblat en castellà i anglès, per lo que he iniciat avui mateix una petició a change.org dirigida a TV3 per intentar que facin el doblatge de l'ova i l'anime.

Basicament, la idea és que tots votem i compartim el següent enllaç a les nostres xarxes socials etiquetant a TV3 i CCMA.

https://www.change.org/p/televisi%C3%B3 ... e_petition

Ryoga1986
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dl. 08 abr. 2019, 21:29

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dl. 08 abr. 2019, 21:56

Firmat i compartit!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2553
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dl. 29 abr. 2019, 08:04

No es por desmotivar pero a tv3 se la suda bastante estas cosas de las firmas en ese tipo de paginas, ya que hay otras peticiones como db super, one piece, etc y con muchas mas firmas y ni hacen caso.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 296
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dt. 30 abr. 2019, 12:37

terminator ha escrit:
No es por desmotivar pero a tv3 se la suda bastante estas cosas de las firmas en ese tipo de paginas, ya que hay otras peticiones como db super, one piece, etc y con muchas mas firmas y ni hacen caso.

No es per desmotivar encara més però, essent un serie d'animació i amb només 12 episodis i una OVA com que TV3 no fará el esforç, crec que la epoca de doblar series de pocs capítols ja ha passat.
No em malinterpreteu, m'encantaria un doblatge d'aquesta serie, personalment vaig estar-hi molt enganxat, era la meva metadona seriefila quan era un crio, però em de ser realistes, TV3 necessita un bon volum de capítols per poder omplir la graella i això sap a poc, només cal veure el últim anime que han llicenciat amb ni més ni menys que 75 episodis.
Ara em direu, podria emetre's els caps de setmana, si podrien però dubto molt que ho facin.

Molta sort amb la recollida de firmes!

Salut!

Bluepheasant
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

dt. 04 juny 2019, 18:17

Siendo una serie corta no creo que haya problema para doblarla.
Ahora bien varias voces cambiarían sin remedio alguno.
Creo que por ahora lo mejor que podemos hacer es dar visitas en la pagina web del Super3 y ver mucho Conan y la serie de Monster Hunter.
Yo llevo tiempo esperando la continuación del doblaje de One Piece que es mi serie favorita a ver si con la película se anima un poco la cosa.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants