Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
marcosbt91
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 05 abr. 2019, 21:13

Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dv. 05 abr. 2019, 21:28

Hola a tots/es !

Sóc en Marcos, antigament havia estat per aqui fent o col·laborant en algunes projectes com a marcos91 (Monster, Blau, algunes pelis del detectiu Conan, traducció subs ccsakura i d'altres) pero ja feia temps que no hem passava per aqui i el correu antic ja no el faig servir.

M'he tornat a registrar i vinc a veure si entre tots aconseguim que facin el doblatge de "Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card".

Com ja sabreu, fa mes d'un any que es va estrenar el nou anime i ja a sigut doblat en castellà i anglès, per lo que he iniciat avui mateix una petició a change.org dirigida a TV3 per intentar que facin el doblatge de l'ova i l'anime.

Basicament, la idea és que tots votem i compartim el següent enllaç a les nostres xarxes socials etiquetant a TV3 i CCMA.

https://www.change.org/p/televisi%C3%B3 ... e_petition
 
Avatar de l’usuari
Ryoga1986
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 196
Membre des de: dl. 08 abr. 2019, 21:29

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dl. 08 abr. 2019, 21:56

Firmat i compartit!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dl. 29 abr. 2019, 08:04

No es por desmotivar pero a tv3 se la suda bastante estas cosas de las firmas en ese tipo de paginas, ya que hay otras peticiones como db super, one piece, etc y con muchas mas firmas y ni hacen caso.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dt. 30 abr. 2019, 12:37

terminator ha escrit:
No es por desmotivar pero a tv3 se la suda bastante estas cosas de las firmas en ese tipo de paginas, ya que hay otras peticiones como db super, one piece, etc y con muchas mas firmas y ni hacen caso.

No es per desmotivar encara més però, essent un serie d'animació i amb només 12 episodis i una OVA com que TV3 no fará el esforç, crec que la epoca de doblar series de pocs capítols ja ha passat.
No em malinterpreteu, m'encantaria un doblatge d'aquesta serie, personalment vaig estar-hi molt enganxat, era la meva metadona seriefila quan era un crio, però em de ser realistes, TV3 necessita un bon volum de capítols per poder omplir la graella i això sap a poc, només cal veure el últim anime que han llicenciat amb ni més ni menys que 75 episodis.
Ara em direu, podria emetre's els caps de setmana, si podrien però dubto molt que ho facin.

Molta sort amb la recollida de firmes!

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dt. 04 juny 2019, 18:17

Siendo una serie corta no creo que haya problema para doblarla.
Ahora bien varias voces cambiarían sin remedio alguno.
Creo que por ahora lo mejor que podemos hacer es dar visitas en la pagina web del Super3 y ver mucho Conan y la serie de Monster Hunter.
Yo llevo tiempo esperando la continuación del doblaje de One Piece que es mi serie favorita a ver si con la película se anima un poco la cosa.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

ds. 14 set. 2019, 00:22

Ja m'agradaria, però em temo que no ho faran per moltes firmes i peticions que es facin.
Una veritable llàstima.
De totes maneres i havent vist la nova sèrie de Sakura considero que ha perdut tot l'encant que tenia l'original, des del meu punt de vista.
Només la tornaria a veure si la doblessin al català, però tot i així, miracles no es poden fer... Clear Card-Hen és dolenta i prou.
L'antiga en canvi l'he vista un munt de vegades i cada cert temps la torno a veure, perquè és boníssima i molt mítica. Ja no es fan sèries així.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dj. 19 set. 2019, 00:19

Espero que algún dia es dobli. Avui he donat un cop d'ull al doblatge i si es doblés Clean Card en català hauria bastants canvis, Shaoran, Keroberos, el pare de la Sakura entre d'altres.

Sigui bona o dolenta es millor que es dobli per tal de tenir tot el material de la Franquicia doblat, com One Piece o Bola de Drac que encara falten per doblar pel·lícules y episodis/ continuacións que tenen els seus seguidors i detractors.
Este es el camino
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dj. 19 set. 2019, 20:20

Coincideixo amb terminator, si no fan cas ni amb als animes de gran èxit, encara menys amb animes acabat de sortir del forn sense saber l'èxit que tindran. EL pressupost que deuen tenir no estan per arriscar. Però per no saber negatiu del tot, si hi hagués una petit espurna de possibilitat, estic segur que primer de tot emeterien els primers 70 capítols de Card Captor Sakura, per veure primer l'audiència que té.
 
Avatar de l’usuari
selenia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 26 oct. 2020, 12:53
Contacta:

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dl. 09 nov. 2020, 15:18

Ho veig complicat però ja he firmat. M'encantaria que doblessin la nova temporada de Sakura .
Potser quan algun dia acabin la sèrie els hi sortirà més a compte per poder possar la sèrie completa des del principi….
 
Avatar de l’usuari
dropen77
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 16:24
Contacta:

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dl. 09 nov. 2020, 21:18

Jo crec que fins i tot és més problable que la dobli selecta vision que Tv3 faci alguna cosa.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dl. 09 nov. 2020, 23:02

Han preferit donar prioritat a la merda aquella del moodle Z o com coi es digui, fins i tot ells mateixos s'han pronunciat sobre els missatges de què torni l'anime i les nostres estimades sèries.
Ja se la fotran. :bah:
Encara han d'estrenar els episodis del Detectiu Conan que es van doblar a principis d'estiu, és essencial que donem audiència per la web.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Eufrosine
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 10 feb. 2021, 19:56
Ubicació: París

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dc. 10 feb. 2021, 20:10

La veritat m'encantaria que la doblessin amb els dobladors originals >-< ! Jo ja signo, tinc moltes ganes de la segona part de Clear Card
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dj. 11 feb. 2021, 08:34

https://www.change.org/p/selecta-vision ... =74288256& Jo vaig iniciar aquesta petició! Aquí tenim més firmes acumulades
Estaria bé organitzar-nos i fer enviades massives de missatges a TV3!
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
Sangus103
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dj. 17 juny 2010, 10:44

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dv. 12 feb. 2021, 08:10

Blastilonic ha escrit:
https://www.change.org/p/selecta-vision-sakura-la-ca%C3%A7adora-de-cartes-clear-card-hen-en-catal%C3%A0-manga-i-anime?recruiter=74288256& Jo vaig iniciar aquesta petició! Aquí tenim més firmes acumulades
Estaria bé organitzar-nos i fer enviades massives de missatges a TV3!

M'apunto a això de l'allau de missatges! Quin dia serà?? de tota la vida aquestes coses s'han organitzat desde twitter.
 
Avatar de l’usuari
moguboy
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 04 feb. 2021, 13:27
Contacta:

Re: Sakura, la caçadora de cartes - Clear Card (demanem el doblatge en català)

dc. 14 abr. 2021, 21:28

Blastilonic ha escrit:
https://www.change.org/p/selecta-vision-sakura-la-ca%C3%A7adora-de-cartes-clear-card-hen-en-catal%C3%A0-manga-i-anime?recruiter=74288256& Jo vaig iniciar aquesta petició! Aquí tenim més firmes acumulades
Estaria bé organitzar-nos i fer enviades massives de missatges a TV3!


He signat totes dues!! Ho necessitam. :'(
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants