Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 16 abr. 2019, 20:45

bé em viciaré a la serie aprofiant que estic jugant al joc per Android i IOS Monster Hunter Stories (Costa uns 21€ i amb moltes hores de diversió xD)
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 18 juny 2019, 20:16

Avui han fet servir el màster japonès (opening i títol en japonès).
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 18 juny 2019, 20:23

Que curios, algu sap si la VO segueix sent l'angles? Potser ara ja es el japones perque s'han quedat sense "master internacional"? Qui sap, sigui com sigui, una llastima que no hagin doblat aquest segon opening ara que es fidel al japones (es en japones xD).
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 18 juny 2019, 20:43

fabrebatalla18 ha escrit:
Potser ara ja es el japones perque s'han quedat sense "master internacional"?

Segurament, ahir es va acabar la primera saga de la sèrie, i avui ha començat la segona, així que és de suposar que només tinguessin preparada la primera saga per distribuir amb el màster internacional (ara només han afegit els crédits al final del capítol amb una captura, perquè figuri la distribuïdora).

fabrebatalla18 ha escrit:
Qui sap, sigui com sigui, una llastima que no hagin doblat aquest segon opening ara que es fidel al japones (es en japones xD).

Almenys jo tinc entès que ja no es doblaran mai més les cançons japoneses, per tema de drets amb els cantants originals, o alguna cosa d'això es comenta des de fa anys, així que és normal que només l'hagin pogut subtitular.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 18 juny 2019, 21:32

Sí ja comença la segona temporada que son uns 30 o així a veure on arriben ja que crec que no hi ha doblatge en anglès per problemes amb la licència per això han agafat el master japonès?
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 18 juny 2019, 23:47

Steve Maister ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Potser ara ja es el japones perque s'han quedat sense "master internacional"?

Segurament, ahir es va acabar la primera saga de la sèrie, i avui ha començat la segona, així que és de suposar que només tinguessin preparada la primera saga per distribuir amb el màster internacional (ara només han afegit els crédits al final del capítol amb una captura, perquè figuri la distribuïdora).

fabrebatalla18 ha escrit:
Qui sap, sigui com sigui, una llastima que no hagin doblat aquest segon opening ara que es fidel al japones (es en japones xD).

Almenys jo tinc entès que ja no es doblaran mai més les cançons japoneses, per tema de drets amb els cantants originals, o alguna cosa d'això es comenta des de fa anys, així que és normal que només l'hagin pogut subtitular.


Vaja, ara que em sabia de memòria l'opening me'l canvien... en fi. Almenys han posat subtitols, cosa que amb Detectiu Conan no fan. Sigui com sigui, mentre segueixin emetent doblat al català, tant me fa d'on vingui el màster. Ara tinc curiositat perquè suposo que el nom dels personatges a la versió japonesa i a la internacional deu ser diferent, per tant, tinc curiositat per saber què fan amb els personatges que surtin ara i que no hagin estat nombrats fins ara. Aquests nous personatges tindran nom en japonès o "adaptat/traduit"?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dc. 19 juny 2019, 00:34

Loco87 ha escrit:
Vaja, ara que em sabia de memòria l'opening me'l canvien... en fi. Almenys han posat subtitols, cosa que amb Detectiu Conan no fan. Sigui com sigui, mentre segueixin emetent doblat al català, tant me fa d'on vingui el màster. Ara tinc curiositat perquè suposo que el nom dels personatges a la versió japonesa i a la internacional deu ser diferent, per tant, tinc curiositat per saber què fan amb els personatges que surtin ara i que no hagin estat nombrats fins ara. Aquests nous personatges tindran nom en japonès o "adaptat/traduit"?

Tens el .ts? Pots mirar com ha estat la VO del capitol d'avui? En angles o japones?
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dc. 19 juny 2019, 00:54

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
Vaja, ara que em sabia de memòria l'opening me'l canvien... en fi. Almenys han posat subtitols, cosa que amb Detectiu Conan no fan. Sigui com sigui, mentre segueixin emetent doblat al català, tant me fa d'on vingui el màster. Ara tinc curiositat perquè suposo que el nom dels personatges a la versió japonesa i a la internacional deu ser diferent, per tant, tinc curiositat per saber què fan amb els personatges que surtin ara i que no hagin estat nombrats fins ara. Aquests nous personatges tindran nom en japonès o "adaptat/traduit"?

Tens el .ts? Pots mirar com ha estat la VO del capitol d'avui? En angles o japones?

En japonès, fa una estona ho he mirat. Si vols et passo el .ts.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dv. 21 juny 2019, 13:51

Després del capítol d'avui (52), la sèrie sembla que s'emetrà els caps de setmana, amb 2 capítols els dissabtes i altres 2 els diumenges, començant el dia 29:

-Dissabte 29 (53 i 54):

Imatge

-Diumenge 30 (55 i 56):

Imatge

Si mantenen aquest ritme s'acabaria el 4 d'agost.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants