Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Ryoga1986
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 196
Membre des de: dl. 08 abr. 2019, 21:29

El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 09 abr. 2019, 19:46

Amics! Tenim nou anime en català.

TVC ens porta “Monster Hunter Stories: Ride On”, traduit com a: “Històries de Caçadors de Monstres: a Cavalcar”, anime basat en el videojoc de Nintendo 3DS del mateix nom.

La serie s'estrenarà aquest proper dilluns 15 d’Abril a les 09:00 del matí amb dos episodis, amb emissió de dilluns a divendres durant tota la Semana Santa. Probablement, després hi hagin canvis d’horari, ja que te 75 episodis.

Aquí teniu el trailer de la serie:
Ryoga1986 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 09 abr. 2019, 19:52, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 09 abr. 2019, 19:48

Te 75 capitols, i suposadament (segons un contracte amb Arait del portal de transparencia de la CCMA) els han llicenciat tots.
 
Avatar de l’usuari
Ryoga1986
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 196
Membre des de: dl. 08 abr. 2019, 21:29

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 09 abr. 2019, 19:52

Moltes gràcies per la informació fabrebatalla18. Corregit ;)
 
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dl. 15 abr. 2019, 12:37

Estic enfadat, s'han inventat l'opening com van fer amb Blue Dragon :(
Les veus estan bé, el protagonista al primer capítol ho feia així així, però al segon ja li surt més natural.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dl. 15 abr. 2019, 12:46

No trobo la fitxa en qüestió, l'he buscat a la pàgina del doblatge.com i no apareix.
Per cert, sembla que van a 2 episodis per dia, al tv3alacarta hi són.
Salut!
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dl. 15 abr. 2019, 12:52

Sí, la veu del protagonista sona massa forçada pel meu gust, però tot és qüestió d'acostumar-se que no ho fa malament. El opening és així perquè ens ha arribat el máster internacional on la VO és en anglès.

La fitxa l'he fet jo com totes les que faig aquí (https://docs.google.com/document/d/1SS6 ... sp=sharing) mentre eldoblatge.com es reactiva.
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dl. 15 abr. 2019, 14:47

Cortexian05 ha escrit:
Sí, la veu del protagonista sona massa forçada pel meu gust, però tot és qüestió d'acostumar-se que no ho fa malament. El opening és així perquè ens ha arribat el máster internacional on la VO és en anglès.

La fitxa l'he fet jo com totes les que faig aquí (https://docs.google.com/document/d/1SS6 ... sp=sharing) mentre eldoblatge.com es reactiva.

El que passa és que he buscat el doblatge anglès per youtube i tenen l'opening en japonès, per això m'he estranyat. Tu tens una mostra de l'opening en anglès?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dl. 15 abr. 2019, 16:01

Algu l'ha gravat del TDT? Tinc curiositat per escoltar la "VO" que s'ha emes pel TDT.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dl. 15 abr. 2019, 21:30

Jo no hi havia caigut que començava avui, ara me l'estic mirant per la web. Si ho necessiteu podría capturar-la. I pels dos primers com que segurament es repetirant es poden tornar a capturar.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dl. 15 abr. 2019, 22:14

david80scat ha escrit:
Jo no hi havia caigut que començava avui, ara me l'estic mirant per la web. Si ho necessiteu podría capturar-la. I pels dos primers com que segurament es repetirant es poden tornar a capturar.

En Loco87 m'ha passat el seu TS, curiositats:

- La VO es l'anglesa, tot i que aixo no vol dir que ens hagi arribat la versio dels EUA, sino que hi ha una versio internacional que usa com a VO l'angles, que a l'hora tambe es l'angles que han usat als EUA, pero curiosament l'opening als EUA es va estrenar en japones (amb credits en angles) aixi que el doblatge de l'opening possiblement fos innedit fins ara.

- L'opening internacional dura mes que l'opening japones aixi que no es pot sincronitzar amb una raw japonesa, curiosament a Portugal, on tambe Arait te la llicencia, han emes el mateix opening pero doblat al portugues.

- El doblatge esta fet a 25 fps.

- Els credits estan en angles, curiosament Arait Multimedia te el master de l'opening en japones amb credits en japones com es pot veure al canal de Nintendo España on Arait va colaborar amb Nintendo per a publicar els 2 primers capitols de la serie.

- Els cartells i titols tambe estan en angles.

- Han tallat la cortineta, tot i que aixo ja casi es la norma de TV3. A banda d'aixo, almenys al capitol 1, no falta res mes, aixi que no sembla que hi hagi censura.

Si algu volgues fer un montatge ho tindria complicat ja que no sembla que hi hagi cap raw amb el video internacional, ja que el Bluray dels EUA (l'unic que hi ha) usa el master japones (si, molt ironic) amb credits en angles al opening pero la resta de video esta en japones (cartells, titols, etc). Per tant, del video internacional, nomes existeix el video del 3alacarta, pero be, l'unic canvi realment es l'opening, la resta es igual al master japones (per ara, potser mes endavant hi haura censures, no ho se).
 
Avatar de l’usuari
Ryoga1986
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 196
Membre des de: dl. 08 abr. 2019, 21:29

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 16 abr. 2019, 00:15

Cortexian05 ha escrit:
Aquí teniu la fitxa de doblatge:

Imatge


Moltes gràcies per la informació
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 16 abr. 2019, 12:24

A mecanoscrit ja l'estan pujant però, no s'han matat gaire en fer una bona release, han agafat la versió webrip (que pesa 400 MB) i han fet una conversió en format SD de la versió 720p (a la inversa hauria sigut una aberració encara més pixelada) i han esborronat el logo de forma bastant cutre.
Imatge

Del poc bo que hi ha és que al 3alacarta han inclòs els subtítols en format vtt.

Jo esperaré que algú faci una bona release per aqui.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 16 abr. 2019, 12:55

Que costaria esperar-se a que caduquin del 3alacarta? Per cert, el logo es pot borrar mil cops millor que amb aquesta xapusa que han fet, per a fer aixo millor que no l'haguessin tocat...
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: El Club Super 3 estrenarà nou anime: "MONSTER HUNTER STORIES: RIDE ON

dt. 16 abr. 2019, 16:27

Avui hem sentit a alguns personatges nous com la Simone, doblada per la Maria Romeu. No consegueixo identificar les veus d'en Popola, en Hyoro i en Pappan així que preguntaré a TV3 a veure si així puc saber el cantant de l'opening. Per cert, no ho vaig ficar a la fitxa però el narrador és l'Ángel del Río.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants