Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Joseluis17
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dg. 24 nov. 2019, 11:26

Millor aportació Bola de Drac

dg. 24 nov. 2019, 11:33

Bones a tots/es,

Abans de començar moltes gràcies a tots. Us estic seguint desde fa molts anys i he vist numeroses aportacions de molta qualitat amb el nostre idioma.

Ara us voldría preguntar ¿Quina es la millor aportació per descarregar Bola de drac? tant z, gt.... He vist moltes edicions però no sé quina descarregar. M'interessaria que tinguès també subtitols per veure-ho en versió original. Estic amb l'edició del Albert Wesker perquè veig que té molta qualitat però crec que no hi ha subtitols si em podeu ajudar...


Moltes gràcies a tots i seguiu així
 
luichy
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 30 nov. 2019, 19:10

Re: Millor aportació Bola de Drac

ds. 30 nov. 2019, 19:16

Hola que tal compañero, no se si es aqui donde me tengo que presentar porque soy nuevo, llevo muchos años intentando tener La serie de bola de drac completa en catalán y nunca la he encontrado, siempre en castellano y no me gusta ya que de pequeño siempre la vi en Catalán, vosotros me podríais hechar una mano en poder descargarla porque he visto que hay gente que si que la tiene, os lo agradecería muchísimo.
 
Avatar de l’usuari
Joseluis17
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dg. 24 nov. 2019, 11:26

Re: Millor aportació Bola de Drac

dg. 01 des. 2019, 11:04

luichy ha escrit:
Hola que tal compañero, no se si es aqui donde me tengo que presentar porque soy nuevo, llevo muchos años intentando tener La serie de bola de drac completa en catalán y nunca la he encontrado, siempre en castellano y no me gusta ya que de pequeño siempre la vi en Catalán, vosotros me podríais hechar una mano en poder descargarla porque he visto que hay gente que si que la tiene, os lo agradecería muchísimo.


Yo al final la estoy descargando desde un post de aquí por torrent si quieres dímelo y te lo paso

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 79 visitants