Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3651
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Dragon Ball Z 30th anniversary collector's edition HD 1080 (4.3)

dv. 03 gen. 2020, 04:11

He obert aquest fil per saber quina opinio teniu sobre la nova restauracio de toei animation dels bluray?
El tema es que estic llegint en molts foros i tot son queixes.
Jo me descarregat de torrent una versio que es aproximadament de 600 gb i crec que ara mateix es una de les de pes mes lleuger
ja que ni ha de 1T i 1T i mitg però ja em sembla un pes molt exagerat per 291 capitols.

-Començo dient lo que a mi m'ha agradat d'aquesta versió:
1 Aspecte: 4.3
2 Millora del contrast de color i ombres en comparació amb l'anterior versio 16.9
3 Restauracio bastant bona.

Lo dolent de la versio però que no afecte als capitols en general:
La tipica lletra en Àngles de l'opening , titol del capitol i ending.
En totes les versions americanes veig que s'han fumat l'avançament del proxim capitol.
En principi això es una mica lo de menys però sempre hagues quedat mes cuidat amb logos i lletres en Japonès.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

Re: Dragon Ball Z 30th anniversary collector's edition HD 1080 (4.3)

dv. 28 feb. 2020, 11:12

Flipant 700gb tota els 291 cap incluenti el àudio català.
Però és veu genial.
Ara estic fent la Box de super i sobre uns 200 gb.
Ja me pillat un disc dur només per bola de drac. :juas:

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2609
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dv. 28 feb. 2020, 14:59

xagasa ha escrit:
He obert aquest fil per saber quina opinio teniu sobre la nova restauracio de toei animation dels bluray?
El tema es que estic llegint en molts foros i tot son queixes.
Jo me descarregat de torrent una versio que es aproximadament de 600 gb i crec que ara mateix es una de les de pes mes lleuger
ja que ni ha de 1T i 1T i mitg però ja em sembla un pes molt exagerat per 291 capitols.

-Començo dient lo que a mi m'ha agradat d'aquesta versió:
1 Aspecte: 4.3
2 Millora del contrast de color i ombres en comparació amb l'anterior versio 16.9
3 Restauracio bastant bona.

Lo dolent de la versio però que no afecte als capitols en general:
La tipica lletra en Àngles de l'opening , titol del capitol i ending.
En totes les versions americanes veig que s'han fumat l'avançament del proxim capitol.
En principi això es una mica lo de menys però sempre hagues quedat mes cuidat amb logos i lletres en Japonès.

Una putisima mierda, con ese material podrian haber hecho una version buena, el color ademas de no ser el que deberia tener, esta como muy iluminado, filtrado hasta la medula como siempre para joder todos los detalles (norma de la casa de funi y de otras emrpesas) Fabrebatalla hizo una modificacion donde quedaba bastante mejor, similar al dragon box z en dvd pero con un color mas correcto usando estos bd, pero los bordes y los planos lejanos no se pueden arreglar despues del filtrado, y se nota.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

ds. 29 feb. 2020, 00:23

Si lei que habían eliminado el grano de tanto filtrar y luego le metieron grano artificial.

Marcuz M Law
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 15 feb. 2016, 21:03

dg. 22 març 2020, 03:16

Crec que no ho hauria de comentar en aquest fil, però tampoc se a on comentar-ho, hi ha molts posts de dragon ball en tot el forum i no he vist clar on comentar-ho, ahí va.

Durant aquests dies de quarentena un usuari de twiter (JR. @BolaDeDragon) ha postejat un link de torrent amb la sèrie completa de dragon ball, Z i GT amb qualitat 1080p, multiaudio (castella, espanyol latino, català, anglès i japonés) i també les películes exceptuant-ne les últimes (4 audios però en català no) suposadament tot això en versió Blue Ray. Sóc conscient de la llibreria de descàrrega que hi ha per aquí al forum, de moment m'he descarregat GT i es veu en una qualitat més bona crec jo del que circula per aquí, tot i així jo no en tinc massa idea. Us ho dic per aquí, perquè crec que en seria útil per fer un super post amb la sèrie actualitzada i de molt bona qualitat. Però com us dic caldria una valoració per gent experta en muntatge de videos i així com vosaltres.

Estic aquí per qualsevol cosa, doneu-li una ullada si voleu

kakihara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dg. 04 gen. 2015, 03:54

dt. 26 maig 2020, 14:11

On és aquest link?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: raulgm i 2 visitants