Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Pupas
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 25 gen. 2021, 19:50

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dv. 14 jul. 2023, 16:09

Ja l'he vist dos cops, a la preestrena i aquesta setmana... i em sembla que tornaré una tercera vegada.. Molt bona pel·lícula, molts records i visualment un espectacle.
Ara només queda que tornessin a fer l'anime al X3 i perquè no, un remake o continuació de l'anime.. Tot i que ho dubto molt.
 
Avatar de l’usuari
mpifa
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 01:43
Ubicació: Lleida

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

ds. 15 jul. 2023, 13:35

Pel·lícula vista i molt content de tornar a veure l'anime amb les veus originals, transmet molts records, però la part del CGI... està bé, però crec que hagués sigut preferible una animació "normal", però bé, s'agraeixen que tornin a treure el que sigui de mítiques sèries com aquesta.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

ds. 15 jul. 2023, 20:30

Acabo de tornar del cinema, tot i ser una sala petita estaba plena, la gent aplaudint el triple del Mitsui tot i que encara no había acabat la peli.
A mi l'animació m'ha agradat força, l'únic inconvenient es que al ser una pel·lícula només hagim pogut veure el partit contra el sannoh, m'hauría agradat veure altres moments del manga, tot i que potser Toei ens sorpèn amb una sèrie.
Increíble que hagin tornat totes les veus en català de la serie, tret de l'entrenador Anzai i el Takamiya, fins i tot els suplents del Shohoku son els mateixos que a la sèrie, ara a esperar les 4 pelis de Bola de Drac que ja triguen massa.
Este es el camino
 
bermudez
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 23 jul. 2023, 11:13

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 26 jul. 2023, 11:45

vaig anar a veure la pel·lícula i és una passada, la recomano però m'agrada més l'animació antiga
 
buzzerbeat
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 26 jul. 2023, 17:56

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dj. 27 jul. 2023, 01:03

La peli és brutal!! Quina pena que ja no la donin als cines. Només ha durat 2 setmanes. No entenc la nul·la promoció que s'ha fet d'aquesta pel·lícula, la veritat...
 
Avatar de l’usuari
jangimper
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 15:33

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dj. 27 jul. 2023, 14:45

Jo encara no he vist la pel·lícula però la veritat es que té molt bona pinta, de tota manera no crec que pugui arribar al nivell de la sèrie ja que per mi és un dels millors animes que he vist.
 
josgs
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 20 maig 2022, 11:12

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dt. 01 ago. 2023, 10:21

Arran de veure la pel·lícula estic tornant a veure la sèrie original i realment està molt bé. L'única cosa que no em va agradat de la pel·lícula era el tipus d'animació 3d, que no li veig pas cap encant, en comparació amb l'animació de l'anime original
 
IvanPoweR
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 01 ago. 2023, 20:52

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 02 ago. 2023, 12:02

Pues el royo está en que nunca me ha tirado mucho esta serie en mi infancia, pero tengo un amigo que esta loco por ella y ahora que estoy en el Foro, le daremos una oportunidad!!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants