Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dt. 04 jul. 2023, 21:29

Jajajajaajaja totalment d'acord... A mi la saga de les cartes transparents em sembla tota (en el seu conjunt) fanservice total. M'ha agradat tornar-la a veure, com deia, per poder sentir el doblatge al català, però la sèrie en si s'ha de reconèixer -com a fet objectiu- que és avorrida de collons. I no és que sigui una sèrie tipus zen, de més escenes així paradetes i tranquil.les... no no... és avorrida... FIN... I això no és culpa de l'anime, ja que el manga (l'obra original) és igual d'avorrit i insubstancial. Per mi, no aporten res ni l'un ni l'altre. De tota manera, ja que he seguit el manga, acabaré veient també la 2a temporada de l'anime que faran. Però crec que m'esperaré a veure-la directament en català. No faré com l'altra vegada, que la vaig veure primer en japonès, després en castellà quan la van posar a prime i ara en català a l'SX3, perquè seria una pèrdua de temps total i absoluta. La veuré quan estigui en català directament i ja està.
Ara que ho penso, crec que és de les "segones parts" més avorrides que he vist i llegit. (En aquest cas es compliria totalment allò que diuen de "segones parts mai foren bones"). Em ve al cap Hana yori dango (No m'ho diguis amb flors), que van fer una seqüel.la del manga, que també he llegit (Hana Nochi Hare) i em va semblar prou acceptable. No em va encantar ni il.lusionar com l'original, segurament, però tampoc em va avorrir. I el respectiu dorama, em va entretenir i alguns capítols em van semblar mig bons i tot. Però és que amb Sakura (les cartes transparents), ho sento, però és que la veig un bodrio rematat. Què la salva? La nostàlgia i el fet d'haver pogut veure com ha acabat arribant aquí i l'han doblada al català i al castellà, tal com va passar fa vint anys. Però objectivament, no l'aprovaria, la sèrie. Li posaria un 3-4 de 10.
seiyuubcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 04 jul. 2023, 22:08, en total s’ha editat 1 vegada.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dt. 04 jul. 2023, 21:42

Per cert, quan parles de "es passen l'estona llegint contes o cantant cançons" m'ha vingut al cap el capítol aquell de la Sakura a la biblioteca llegint un conte a uns nens petits... (perquè vegis que no només són l'Akiho i el majordom, sinó també la resta de personatges xD). No recordo ara quin número de capítol és, però m'he adormit (LITERALMENT) les tres vegades que le vist: en japonès, en castellà i en català! És que és demencial eh...!!! Mig capítol amb el puto conte!!! Soporífer,.... certament... Per tant concordo al 100% amb el que dius xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants